G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2009, 00:23

Hoe lang hebde gij der nog gezeten man? :D
Had wel willen blijven, vette foto's maken in een leeg atelier :)

Hier zijn degene da'k heb..
Hij ziet er echt zalig uit!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2009, 00:56

Nice! 8)

Damn wat een dikke bak! :hap
Front is helemaal goed en die audio is netjes weggewerkt zo :D

Meer pics..... :P
sscooper
4 op een rij!
4 op een rij!

14 feb 2009, 01:07

ziet er zeer goe uit greg .... die eerste foto is echt wow :shock:

kon ik maar al van slag met mn stage || :P die luchtgaten zijn echt supper !!

ps: heb de handleiding nagekeken en is volgens mij die niet van stage || die je me hebt meegegeven voor de JCW kit ... ( ivm die ducts voor de bumper eh ...)
Afbeelding
Afbeelding
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

14 feb 2009, 08:26

nog carbon koplampringen misschien?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2009, 09:23

:shock: :shock: :shock:

Wow man! Wat een heerlijk frontje 8). Miaauw man, miaauw :)
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2009, 10:50

ziet er echt dik uit greg, nu weet ik wat ik miste aan de mini...namelijk wat carbon :D
die wil ik snel wel eens in het echt zien.
ligt dat nu aan de camera of aan de kleur dat het er zo oranje uitziet?
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 feb 2009, 10:56

Echt SUPER, ziet er erg dik uit op de eerste foto 8) 8) !! De audio installatie is zeer netjes weggewerkt!
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

14 feb 2009, 11:03

dikke bak! vind de vernieuwe aero kit nu zelfs knapper dan ervoor!
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 feb 2009, 11:46

Ik ben voorlopig nog iets meer voorstander van de vorige aero kit, maar denk dat het wel went na een tijdje ;) Al bij al een dikke bak Greg. Die pioneer zit wel netjes in de koffer verwerkt
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 feb 2009, 11:52

smetje schreef:ziet er echt dik uit greg, nu weet ik wat ik miste aan de mini...namelijk wat carbon :D
Ligt aan m'n camera... 't wordt tijd dat mijn Sony Alpha geleverd wordt... 8)

Bedankt voor de leuke reacties mannen... Iedereen is het nu zowat eens precies :lol:
Kmoet wel zeggen dat ik gisterenavond nog wat bekijks had toen ik in Lier rondreed lol...

Hij ziet er nu erg dik uit vind ik zelf... Alleen nog de carbon diffusor wat mij betreft... :wink:
Ben er nog niet uit of mijn tankdop mee zwart moet of niet...
De beltline ga ik morgen eens zwart maken... Als het niet mooi is gaat het er weer af, vind die enkele chrome accenten ook weer mooi afsteken eigenlijk 8)

Installatie werkt wel supergoed!! Nu heb ik de extra bas die ik voordien wel mistte :mrgreen: Vette subwoofer, en hij past PERFECT id koffer!!! Echt een aanrader! :wink:
Wat de GPS betreft is weer even wennen... maar tot nu toe alles prima! Ook m'n multistuur werkt en de bluetooth ook!
Een iPod-aansluiting heb ik weer in m'n handschoenenvakje dus dat is ook weer top! :mrgreen:
Flistpalen staan ook geladen, er blaft een hondje als ik te snel rij id buurt van een paal... hahaha >)

Dadelijk even wat piccas opladen, spijtig dat ik zo'n slecht fototoestel heb, was idd wel leuke plaats om foto's te maken zo om 23u in de donkere/lege werkplaats lol :oops: :mrgreen:

Ahja, Steven, die handleiding heb ik 'los' voor de plaatsing van het remluchtpakket... was ff flut* maar ging wel lekker uiteindelijk! 8)
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 feb 2009, 12:18

Dikke bak en dikke pioneer.. ben alleen benieuwd naar meer foto's hoe hij bevestigd zit.. :wink:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 feb 2009, 13:38

Dikkkkee bak chef!!!! heeeeel apart zo met al dat rood!!!!!!!!!

Echt super!!!
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2009, 14:22

Heb de vette foto een tikkeltje bewerkt, om de MINI nog een beetje beter te laten uitkomen ;) Heb er ook mijn achtergrond van gemaakt..

Spijtig dat er wel een beetje .jpg-compressie zit op het rood..

Afbeelding
FRANK69
4 op een rij!
4 op een rij!

14 feb 2009, 14:23

Prachtige foto ,daarmee dat ik hem nog eens ga quoten 8) :wink:
GregBem schreef:
Afbeelding
Shadow_Breaker
GPc-0001

14 feb 2009, 14:32

GregBem schreef:
smetje schreef:ziet er echt dik uit greg, nu weet ik wat ik miste aan de mini...namelijk wat carbon :D
Ligt aan m'n camera... 't wordt tijd dat mijn Sony Alpha geleverd wordt... 8)

Bedankt voor de leuke reacties mannen... Iedereen is het nu zowat eens precies :lol:
Kmoet wel zeggen dat ik gisterenavond nog wat bekijks had toen ik in Lier rondreed lol...

Hij ziet er nu erg dik uit vind ik zelf... Alleen nog de carbon diffusor wat mij betreft... :wink:
Ben er nog niet uit of mijn tankdop mee zwart moet of niet...
De beltline ga ik morgen eens zwart maken... Als het niet mooi is gaat het er weer af, vind die enkele chrome accenten ook weer mooi afsteken eigenlijk 8)

Installatie werkt wel supergoed!! Nu heb ik de extra bas die ik voordien wel mistte :mrgreen: Vette subwoofer, en hij past PERFECT id koffer!!! Echt een aanrader! :wink:
Wat de GPS betreft is weer even wennen... maar tot nu toe alles prima! Ook m'n multistuur werkt en de bluetooth ook!
Een iPod-aansluiting heb ik weer in m'n handschoenenvakje dus dat is ook weer top! :mrgreen:
Flistpalen staan ook geladen, er blaft een hondje als ik te snel rij id buurt van een paal... hahaha >)

Dadelijk even wat piccas opladen, spijtig dat ik zo'n slecht fototoestel heb, was idd wel leuke plaats om foto's te maken zo om 23u in de donkere/lege werkplaats lol :oops: :mrgreen:

Ahja, Steven, die handleiding heb ik 'los' voor de plaatsing van het remluchtpakket... was ff flut* maar ging wel lekker uiteindelijk! 8)
Weet je toevallig de frequenties dat deze woofer kunnen geven? (btw wat je wel kan doen om de bas van de woofer te versterken is in je hoedeplank 4 gaten boren van 4 a 5 cm en dan van die dopjes gaan halen (dan gaat de woofer zijn bas recht in de auto kunnen) (alleen wel spijtig van de hoedeplank ;) )

btw ik had al veel op internet gelezen over de woofer en ik had em in een demowagen van pioneer gehoord en das was echt niet goed toen, daarna had iemand van een naburige tuningclub hem in een colt liggen en dat was het toch ook niet :s ik hoop dat het echt een serieuze verbetering is in de mini natuurlijk (is altijd wel een beetje autoafhankelijk he)

En die Voorkant ziet er weeral LEKKER uit (volgende rit moet je voor me rijden dit wil ik niet te lang in men achterruitkijkspiegel zien ;) ) :shock:

Terug naar “Show your ride”