Luchtfilter voor Cooper S
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Beetje water of andere vloeistof op t rubber leggen.. kap rustig dichtdrukken .. kap weer open en kijken of er gestempeld is 
Nee? Dan de rand verhogen.. ik heb kleine stukjes verhoogd.. heb dus alleen die kier links nog maar daat gaat dus een spons in

Nee? Dan de rand verhogen.. ik heb kleine stukjes verhoogd.. heb dus alleen die kier links nog maar daat gaat dus een spons in

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb ook het Alta luchtfilter zitten compleet icm bak / siliconen slang en tevens Orciari's.
Nooit problemen met merkbaar vermogensverlies oid.
Al is hij in de winter wat "fitter" dan in de zomer, maar dat is echt heel minimaal merkbaar (en tevens geldt dit voor alle R53's)
Zal bij mij een pk of 5 a 10 schelen denk ik.
Op die 230 pk zeg ik dan maar: jammer dan
Hou er een leuk geluid aan over!
Heb trouwens ook nog een RAM scoop, komt wat meer koele lucht onder de kap tijdens lekker doorrijden!
Nooit problemen met merkbaar vermogensverlies oid.
Al is hij in de winter wat "fitter" dan in de zomer, maar dat is echt heel minimaal merkbaar (en tevens geldt dit voor alle R53's)
Zal bij mij een pk of 5 a 10 schelen denk ik.
Op die 230 pk zeg ik dan maar: jammer dan

Hou er een leuk geluid aan over!
Heb trouwens ook nog een RAM scoop, komt wat meer koele lucht onder de kap tijdens lekker doorrijden!

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Misjul
- Nieuwsgierig
Bericht
ga dat met dat stempelen eens proberen, ben ook maar begonnen aan een deksel te fabriceren... easy job:), kan ik altijd kijken of ik verschil merk.
Als er merkbaar verschil is zal ik ze gaan produceren in grote oplage haha.. nee..
Denken jullie dat een deksel beter is of het ophogen van de rubber(in principe met deksel dicht op de kap is weer ïets minder ruimte" natuurlijk waarin de filter zich dan bevindt, maar zal wel te verwaarlozen zijn...??
Als er merkbaar verschil is zal ik ze gaan produceren in grote oplage haha.. nee..
Denken jullie dat een deksel beter is of het ophogen van de rubber(in principe met deksel dicht op de kap is weer ïets minder ruimte" natuurlijk waarin de filter zich dan bevindt, maar zal wel te verwaarlozen zijn...??
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.. als je dan een deksel maakt.. dan wel van plexiglas toch?
hahaha
Maar voordeel van Alta is dat deze gebruik maakt van de "ram-scoop" van het originele deel.. dus dan komt er altijd verse lucht, ook tijdens te rijden
De ruimte wordt niet kleiner voor t filter.. Want normaal moet alles afsluiten door de motorkap.. nu maakt jij een eigen kap..
Bij een ALTA is je hele achterwand al weg dus komt genoeg lucht bij t filter

Maar voordeel van Alta is dat deze gebruik maakt van de "ram-scoop" van het originele deel.. dus dan komt er altijd verse lucht, ook tijdens te rijden

De ruimte wordt niet kleiner voor t filter.. Want normaal moet alles afsluiten door de motorkap.. nu maakt jij een eigen kap..
Bij een ALTA is je hele achterwand al weg dus komt genoeg lucht bij t filter

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- koopman
- One wheel wonder
Bericht
Waar heb je deze vandaan, en wat is de kostprijs ervan. want wil er ook graag een gaan bestellen.
Berthil schreef:Bij de Cooper S moet je voor een Cold Air Intake gaan, anders komt de warme lucht van je motorruimte weer in de compressor. De motorruimte van de Cooper S heeft een hogere temperatuur dan de Cooper.
Ik heb die van GTT er in zitten, bevalt goed al heb ik geen vermogenswinst gevoeld maar wel een mooier geluid.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

http://www.gtt.uk.com/parts1.asp
Google al geprobeerd?koopman schreef:Waar heb je deze vandaan, en wat is de kostprijs ervan. want wil er ook graag een gaan bestellen.
Berthil schreef:Bij de Cooper S moet je voor een Cold Air Intake gaan, anders komt de warme lucht van je motorruimte weer in de compressor. De motorruimte van de Cooper S heeft een hogere temperatuur dan de Cooper.
Ik heb die van GTT er in zitten, bevalt goed al heb ik geen vermogenswinst gevoeld maar wel een mooier geluid.

) | bar-end mirrors

- koopman
- One wheel wonder
Bericht
weet dat hij daar te krijgen is en heb met hun gebeld maar ze vragen 100 pond aan verzend kosten en dat vindt ik veel te veel.
BMX schreef:Google al geprobeerd?koopman schreef:Waar heb je deze vandaan, en wat is de kostprijs ervan. want wil er ook graag een gaan bestellen.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
HUH?
Ik heb pas voor een groter paket iets van 5POND betaald
Miss even verder kijken naar een andere kit?
Ik heb pas voor een groter paket iets van 5POND betaald

Miss even verder kijken naar een andere kit?
) | bar-end mirrors

Onze sponsors