en Jordi stond zowat die GP van je op te takelen, zie je dat?franklyn85 schreef:
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo ff de duster er over heen de GP heeft een lekke beurtje gehad voor de trip naar DLD.....
Bougies zijn toch weer verwisseld met de koude bougies viel hij uit bij een koude start
Olie
Filtertje
Nieuw koelwater ff wat belangrijke dingen.
Enige wat ik binnenkory ga veranderen is het uitlaat systeem. Sws komt het spruitstuk weer terug en wil en andere catback met wat grotere eindtips.
Thomas die rijd met mij mee naar de ring dat gaat hij wel mooi vinden daar struikel je over de dikke wagens.......
Bougies zijn toch weer verwisseld met de koude bougies viel hij uit bij een koude start
Olie
Filtertje
Nieuw koelwater ff wat belangrijke dingen.
Enige wat ik binnenkory ga veranderen is het uitlaat systeem. Sws komt het spruitstuk weer terug en wil en andere catback met wat grotere eindtips.
Thomas die rijd met mij mee naar de ring dat gaat hij wel mooi vinden daar struikel je over de dikke wagens.......
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nee die bougies zijn goed maar te koud nu loopt ie perfect....
Ja ik denk de basstuck met 1 demper vind dar wel een mooie en anders een playmini zonder middendemper
Ja ik denk de basstuck met 1 demper vind dar wel een mooie en anders een playmini zonder middendemper

- cooperke s
- Bijna verslaafd

Bericht
Heb binnenkort zo eentje te koop..bastuck met 1 demperfranklyn85 schreef:Nee die bougies zijn goed maar te koud nu loopt ie perfect....
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oke nou denk aan me a.u.bcooperke s schreef:Heb binnenkort zo eentje te koop..bastuck met 1 demperfranklyn85 schreef:Nee die bougies zijn goed maar te koud nu loopt ie perfect....

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- cooperke s
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik hou je zeker op de hoogte man!franklyn85 schreef:Oke nou denk aan me a.u.bcooperke s schreef:Heb binnenkort zo eentje te koop..bastuck met 1 demperfranklyn85 schreef:Nee die bougies zijn goed maar te koud nu loopt ie perfect....
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
cooperke s schreef:Ik hou je zeker op de hoogte man!franklyn85 schreef:Oke nou denk aan me a.u.bcooperke s schreef:
Heb binnenkort zo eentje te koop..bastuck met 1 demper

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Als je besluit zonder cat te gaan rijden, zorg dan wel dat je de decat kan verwisselen voor de keuring.
Mocht je eventueel voor de absolute herrie bij oom Agent nog een oplossing willen hebben. Ik heb nog zo'n vlinderklep in de uitlaat te koop, die heb ik er onder uit gehaald omdat ik weer met een Cat ben gaan rijden
Mocht je eventueel voor de absolute herrie bij oom Agent nog een oplossing willen hebben. Ik heb nog zo'n vlinderklep in de uitlaat te koop, die heb ik er onder uit gehaald omdat ik weer met een Cat ben gaan rijden
Onze sponsors