velgen zijn wel tof ik weet alleen niet of ik ze op me mini wil hebben

Vermoedelijk zit het stukje leiding wat door het mechanisme van de achterruitenwisser loopt dicht (corrosie). Dus niet de sproeikop zelf. Staat hier op de site wel meer over, even de zoekfunctie gebruikenBuzzzz schreef:Ruitensproeier achter doet het niet meer maar ik hoor wel het pompje draaien.
wie weet waar de leiding loopt zodat ik kan kijken of er niet ergens wat los zit, verstop is of dat er een scheurtje in zit.
Enkele weken geleden ook zo gedaan, want de mijne deed het achter ook niet en ik kan zeggen, er zat héél wat vuiligheid in het kleine stukje leiding!! Maar spijtig is mijn probleem nog niet opgelost, want heb nu ook ontdekt dat er ergens een stukje is afgebroken aan de binnenkant van het klepje (dat klepje dat je aan de buitenzijde van de koffer kunt openen), waardoor de vloeistof dus nie "spuit" maar gewoon naar beneden loopt... Dus mijn achterruitsproeier is nu nummerplaatreiniger gewordenAutomatico schreef: Vermoedelijk zit het stukje leiding wat door het mechanisme van de achterruitenwisser loopt dicht (corrosie). Dus niet de sproeikop zelf. Staat hier op de site wel meer over, even de zoekfunctie gebruiken
Sproeier er af halen, binnenbekleding achterklep verwijderen, slang loshalen van mechanisme en vervolgens het stalen buisje doorpeuren. Voorzichtig natuurlijk...
Dus bij eventuele flitsacties is je kentekenplaat in ieder geval goed zichtbaar.... ome koos zal tevreden zijn..MiniJefkeuh schreef:Dus mijn achterruitsproeier is nu nummerplaatreiniger geworden
Ja dat wel, alleen zal ik door de achterruit niet zien dat ze me geflitst hebbenAutomatico schreef:[off topic]
Dus bij eventuele flitsacties is je kentekenplaat in ieder geval goed zichtbaar.... ome koos zal tevreden zijn..![]()
[/off topic]
Onze sponsors