Dank jullie wel voor de mooie rit en strakke organisatie met zo veel MINI's

Ik heb maar één foto gemaakt van wat ik één van de mooiste stukjes vond en toevallig stond mijn MINI er ook

Haha trol lollol zoek de grote snorm-dejong schreef:[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Video van vandaag. Helaas had mijn bijrijder niet veel gefilmd en waren we vrij laat bij de lunch en eindlocatie. Desondanks toch wel wat leuke shot's voor een korte video.
Thanx, heb het gevonden maar lukt niet om het naar een externe pagina te linken zoals dit topic helaas ;-( Lijkt er op dat je alleen naar video's, kanalen, afspeellijsten en ander Google dingen mag linken. Wel vreemd want ik dacht het eens gezien te hebben.m-dejong schreef:De tekst kan je klikbaar maken als je de video bewerkt en dan via aantekeningen. Kan je het begin en eindpunt selecteren, opmerking ballon, spotlight oid kiezen en dan de link waar het naartoe moet.
Heb die koe zien staan bij dat huis.... Riep nog tegen Björn: kijk die mensen hebben een koe in de tuin....m-dejong schreef:Even snel fotootje bewerkt, rest volgt zsm. Video is aan het uploaden.
We reden net langs toen jullie de foto maakten, nu weten we wat er uitgebeeld werd. Leuk idee!!Casper schreef:Omdat iedereen in het bos foto's aan het maken was. Hebben wij maar foto's in het haventje gemaakt![]()
Onze sponsors