x2!!Sid schreef:spaar een paar maanden door en haal een 135i. zo'n 125i lijkt me leuk hoor, maar echt spannend is het nou ook weer niet. en om nou wéér een gp te kopen...
Hans GP
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dax verkopen, doorsparen, sparen, sparen, Lotus 340R voor in de garage. Naar mijn inziens een top-wagenpark!

- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha.. klopt, had vandaag Joost nog aan de telefoon!Ries schreef:Gooi een afneembare trekhaak op die clubman en koop een auto ambulance voor de funcar.Hans schreef: De Dax is natuurlijk super, maar als je even naar de Nurburgring wil rijden ben je al kapot voordat je er bent.. en op de Lotus 340R ben ik al jaren verliefd.. en was vorig jaar nog niet te koop (in Nederland) Rijd een stuk gemakkelijker op de snelweg..
Ik hoorde vandaag ene Hans met Joost bij Dubbelsteyn telefoneren over mogelijke aanschaf van een nieuwe GP. Er was nog redelijk wat twijfel dus moet jij wel zijn geweest.
Ben benieuwd wat je na het weekend gaat beslissen
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Er staat nog 1 nieuwe GP in Alkmaar, nog niet op kenteken, GP1005
Maandag eerst Klaas even spreken, want de GP moet dan een echt bommetje worden.. Bewerkte kop, nokkenas, 16% M7 Racing pulley, op naar de 250pk!
En dan natuurlijk de Tarox remmen erop, spacers, verlagen, R56 Works stoelen.. etc..
Maandag eerst Klaas even spreken, want de GP moet dan een echt bommetje worden.. Bewerkte kop, nokkenas, 16% M7 Racing pulley, op naar de 250pk!
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
)
in principe kan je van de clubman de beste sturende mini maken door zijn langere wielbasis en betere gewichtsverdeling..
hoe bedoel je dan? qua sound? of vind je hem te zacht (-> PSS9Hans schreef:Dan niet nee..hij zal wel sneller worden maar de beleving wordt er niet meer op..
in principe kan je van de clubman de beste sturende mini maken door zijn langere wielbasis en betere gewichtsverdeling..
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
er IS inderdaad een verschil, de nieuwe voelt wat volwassener aan en ik zou ook niet kunnen leven met een r53 works als ik 30k per jaar doe
de nieuwe is een beter compromis, maar het kart gevoel blijft toch nog hangen.
de R53 had meer ziel, dat is een feit.
geen works, wel de R53 en de R50Hans schreef:Heb je ooit wel eens in een R53 Mini Cooper-S Works gereden?
Dan weet je waarom..
er IS inderdaad een verschil, de nieuwe voelt wat volwassener aan en ik zou ook niet kunnen leven met een r53 works als ik 30k per jaar doe
de nieuwe is een beter compromis, maar het kart gevoel blijft toch nog hangen.
de R53 had meer ziel, dat is een feit.
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
, en ook die Tarox remmen
Ik weet nog wel iemand die blij gemaakt kan worden met de R53 Works remmen die er af komen
Gewoon doen die GPHans schreef:Er staat nog 1 nieuwe GP in Alkmaar, nog niet op kenteken, GP1005
Maandag eerst Klaas even spreken, want de GP moet dan een echt bommetje worden.. Bewerkte kop, nokkenas, 16% M7 Racing pulley, op naar de 250pk!En dan natuurlijk de Tarox remmen erop, spacers, verlagen, R56 Works stoelen.. etc..

- pieterdg
- Bijna verslaafd

Bericht
Dat zijn dan de Works stoelen uit je clubman neem ik aan, en die hebben waarschijnlijk airbags.
Ik heb de stoelen zonder airbag en ze passen maar net met gesloten deuren, ik denk dat je best even gaat passen ofdat de deuren nog gaan toe kunnen met de airbags van die zetels.
Hans schreef:Er staat nog 1 nieuwe GP in Alkmaar, nog niet op kenteken, GP1005
Maandag eerst Klaas even spreken, want de GP moet dan een echt bommetje worden.. Bewerkte kop, nokkenas, 16% M7 Racing pulley, op naar de 250pk!En dan natuurlijk de Tarox remmen erop, spacers, verlagen, R56 Works stoelen.. etc..
Dat zijn dan de Works stoelen uit je clubman neem ik aan, en die hebben waarschijnlijk airbags.
Ik heb de stoelen zonder airbag en ze passen maar net met gesloten deuren, ik denk dat je best even gaat passen ofdat de deuren nog gaan toe kunnen met de airbags van die zetels.
- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
klinkt veelbelovend!Hans schreef:Er staat nog 1 nieuwe GP in Alkmaar, nog niet op kenteken, GP1005
Onze sponsors