was wederom een topmeeting, thnx iedereen en in het bijzonder Davey voor het ritje.
Werd aan het einde van de avond nog bijna omver gedrift door een of andere mongool in een E55 AMG. Die sukkel drifte eerst ons bijna omver, daarna bijna een 200SX en vervolgens dook 'ie bijna de hekken in. Wat een mafkees man. Ging echt nog maar NET goed...
Die burn-out van die 200SX was wel weer helemaal top.
Thnx iedereen voor de topavond!
Vrijdag 09-12-2011: Foodstrip Amsterdam 2011
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
het ging inderdaad echt maar NET goed! ik schrok er wel een beetje van zegmaar! maar voorderest een top avond gehad!mushrop schreef:was wederom een topmeeting, thnx iedereen en in het bijzonder Davey voor het ritje.
Werd aan het einde van de avond nog bijna omver gedrift door een of andere mongool in een E55 AMG. Die sukkel drifte eerst ons bijna omver, daarna bijna een 200SX en vervolgens dook 'ie bijna de hekken in. Wat een mafkees man. Ging echt nog maar NET goed...
Die burn-out van die 200SX was wel weer helemaal top.
Thnx iedereen voor de topavond!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
@koen: net te vroeg
@koossie: ja echt hè, ging nog maar NET goed
@koossie: ja echt hè, ging nog maar NET goed

MINI Dubman '07 PureSilver

- tychopaat
- Mod virus alert!
Bericht
Aangezien ik nooit naar meetings ga was het ook eerder toevallig dat ik op de foodstrip was. Was namelijk onderweg naar huis en waren er even gestopt voor een burgertje maar ondertussen kwamen de club mini's aangereden. Dus heel kort even de aanwezige autos bekeken onder genot van een sigaretje. Even kort kennisgemaakt met mijn naamgenoot en toen was het helaas weer tijd om zo snel mogelijk richting huis te rijden (vriendin moest the voice kijken). Als ik volgende keer weer eens ergens kom dan zal ik wel langer blijven.
Trouwens die blauwe van dave kwam ik rond 5 uur ook al tegen richting utrecht op de a2. Wilde je wagen nog even goed bekijken onderweg maar je bleef maar 80 achter die vrachtwagens rijden en daar heb ik het geduld ook niet voor. Zag wel dat het een hele speciale was. Mooi ding!!
Trouwens die blauwe van dave kwam ik rond 5 uur ook al tegen richting utrecht op de a2. Wilde je wagen nog even goed bekijken onderweg maar je bleef maar 80 achter die vrachtwagens rijden en daar heb ik het geduld ook niet voor. Zag wel dat het een hele speciale was. Mooi ding!!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
shit, ik heb weer wat sensatie gemist...
wat een dwazen daar af en toe op de foodstrip

wat een dwazen daar af en toe op de foodstrip

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Netjes gezwaaid en terug 100 gaan rijden
Ik ben vanaf de foodstrip naar huis gereden met 100 op de klok, kwam ik nog een dwaas tegen in een "stock" R53, steekt zn duimpje omhoog en maakt een teken alsof ik even gas wil geven met hem.. Schakel terug naar de 4, vlieg er vandoor, laat het gas los, komt ie later voorbij met zo'n gezicht van: WTF was dat..stefan740 schreef:Haha respect hoor Davy, gewoon rustig toeren met al die nieuwe pk'tjes.tychopaat schreef:Trouwens die blauwe van dave kwam ik rond 5 uur ook al tegen richting utrecht op de a2. Wilde je wagen nog even goed bekijken onderweg maar je bleef maar 80 achter die vrachtwagens rijden en daar heb ik het geduld ook niet voor. Zag wel dat het een hele speciale was. Mooi ding!!

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- GreyCooperS
- Forum Junky
- tychopaat
- Mod virus alert!
Bericht
Ghehe jammer dat je dat smiddags ook niet even deed was wel benieuwd naar wat dat indrukwekkend uitziende ding kon doenDaveke schreef:Ik ben vanaf de foodstrip naar huis gereden met 100 op de klok, kwam ik nog een dwaas tegen in een "stock" R53, steekt zn duimpje omhoog en maakt een teken alsof ik even gas wil geven met hem.. Schakel terug naar de 4, vlieg er vandoor, laat het gas los, komt ie later voorbij met zo'n gezicht van: WTF was dat..stefan740 schreef:Haha respect hoor Davy, gewoon rustig toeren met al die nieuwe pk'tjes.tychopaat schreef:Trouwens die blauwe van dave kwam ik rond 5 uur ook al tegen richting utrecht op de a2. Wilde je wagen nog even goed bekijken onderweg maar je bleef maar 80 achter die vrachtwagens rijden en daar heb ik het geduld ook niet voor. Zag wel dat het een hele speciale was. Mooi ding!!Netjes gezwaaid en terug 100 gaan rijden
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat ie kan? Heel hard rijden
Nu je het zegt! Ik zag jou ook rijden ja! R56 Cooper in BRG?tychopaat schreef:Ghehe jammer dat je dat smiddags ook niet even deed was wel benieuwd naar wat dat indrukwekkend uitziende ding kon doenDaveke schreef:Ik ben vanaf de foodstrip naar huis gereden met 100 op de klok, kwam ik nog een dwaas tegen in een "stock" R53, steekt zn duimpje omhoog en maakt een teken alsof ik even gas wil geven met hem.. Schakel terug naar de 4, vlieg er vandoor, laat het gas los, komt ie later voorbij met zo'n gezicht van: WTF was dat..stefan740 schreef:
Haha respect hoor Davy, gewoon rustig toeren met al die nieuwe pk'tjes.Netjes gezwaaid en terug 100 gaan rijden
Wat ie kan? Heel hard rijden

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nice!!
dat zijn de leukste momenten.. vaak ook de reden dat de gemiddelde Porsche/Ferrari/ander exoot rustig rechts rijdt
Daveke schreef:Ik ben vanaf de foodstrip naar huis gereden met 100 op de klok, kwam ik nog een dwaas tegen in een "stock" R53, steekt zn duimpje omhoog en maakt een teken alsof ik even gas wil geven met hem.. Schakel terug naar de 4, vlieg er vandoor, laat het gas los, komt ie later voorbij met zo'n gezicht van: WTF was dat..stefan740 schreef:Haha respect hoor Davy, gewoon rustig toeren met al die nieuwe pk'tjes.tychopaat schreef:Trouwens die blauwe van dave kwam ik rond 5 uur ook al tegen richting utrecht op de a2. Wilde je wagen nog even goed bekijken onderweg maar je bleef maar 80 achter die vrachtwagens rijden en daar heb ik het geduld ook niet voor. Zag wel dat het een hele speciale was. Mooi ding!!Netjes gezwaaid en terug 100 gaan rijden

nice!!

dat zijn de leukste momenten.. vaak ook de reden dat de gemiddelde Porsche/Ferrari/ander exoot rustig rechts rijdt

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ik had mijn jaarlijkse weekeind weg met ~120 man van een bedrijf dat ik ooit opgericht heb 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors