
Ziet dr dr weer mooi standaard uit

Maar de doorgang vanaf achter kan nog groter gemaakt worden

dan kan die ook beter ademen..
maar dat heb je leuk geknutseld!

er is wel weinig ruimte om het filter voor de lucht om te bewegen, bedoel je dat?sander_r53 schreef:Filter aangepast:
Moet zeggen dat ie nu wel sneller oppakt, maar nog niet echt denderend veel verschil zo. Behalve dat het geluid nu anders is. Wellicht dat de doos er te strak omheen zit.
Er is altijd verbetering mogelijkWat me ook opviel na even flink blazen op de snelweg is dat ik de IC gewoon met de hand kan aanraken. Is helemaal niet heet.
Zou dat betekenen dat de inlaattemperatuur dan nu helemaal goed is en er geen verbetering meer te halen valt?
Maar op de grafiek staat jou nr en komt de lijn idd boven de 200 uit...maar dat heb je dus niet gehaald?sander_r53 schreef:Als in de zin MET tuning en zeer hoge luchtinlaattemperaturen.
Ik heb 15% compressorpulley + software
Het ideaalbeeld is de grafiek rood en blauw (203pk 225Nm)
en zou ik ongeveer moeten halen.
Vraag me ook echt af of het enkel die lucht is waardoor ik de maatstaf niet haal..
Met mijn aankomende mod moet daar dan zéker verandering in komenDaveke schreef:IAT = killing voor Pk's
Dus ja, die lucht is inderdaad die pk's
Met een IAT van tegen de 90, gaat het echt de compleet verkeerde kant op
Onze sponsors