Rit der witte producten (2e filmpje pag. 16)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

Rit der witte producten (2e filmpje pag. 16)

12 okt 2008, 17:09

Zo zo ik ben ook weer thuis :D
Het was echt super gezellig. Ik denk dat iedereen het met mij wel eens was als ik het zo mocht horen dus :D Auto is wel gadverdamme smerig maar soit :D

Voor de thuisblijver:
Ik had dus ze naar mijn thuis laten komen. Waar hun 4 taarten op hun te wachten en ze vielen wel in de smaak blijkbaar :D
En dan heb ik en Annet ook nog eventjes een haai zitten te aaien (woordspeling :D). Dan hebben ze een uniek toertje gekregen in het huis he. Tviel naar het schijnt een beetje klein uit ;) :D .
Daarna hebben we nog de ezel en de lama gaan strelen, ale dat heeft weer Annet gedaan. :D
En dan zijn we richting St. Vith vertrokken. Uurtje en half later zijn we aangekomen en direct eventjes de kamers gaan inspecteren :).
Daarna richting het stadje geweest voor een natje en een droogje zoals ze dat zeggen. En wat multimediashoppen in het zo goed als dood uit ziende stadje.
Hierna zijn richting B gegaan en dat was het parcour met de kegel. Waar den danny blijkbaar de snelste was, ja das die S pijp he jong :D
Bon daarna naar het andere stadje gereden (Malmedy) Daar iets gaan eten waar ze het verschil niet kennen tussen koe en kip, zowat alles lieten vallen en ondanks ze volgens het bord buiten NL, Duits en en Frans spreken spraken ze er niks van de drie. En ze hebben zeker een ice tea glas minder :D

Daarna wouden we nog in een paar huizen verder een ijsje gaan eten, maar ondanks dat haar zaal zo goed als leeg was had ze geen plaats meer om ons te zetten... Geen ijsje dus, dan maar nog iets gedronken in het hotel samen met de ene vrouw die letterlijk van haar stok ging ondanks ze nog zoveel moeite deed om de muziekspeler aan gang te krijgen :D
Dan gaan slapen en een simpel maar lekker ontbijt gegeten, waar we letterlijken verschillende hele broden per man binnen speelden.
Dan in de volle mist de rit dan waar wel wat bochtenwerk in zat en vooral het straatje op het einde daar in het bos. En daarna goedkoop getankt 1,18 voor V-power. Dan terug naar het hotel gereden en afscheid genomen.

Films en foto's komen er nog aan.
Laatst gewijzigd door Jurgen op 30 okt 2008, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

12 okt 2008, 18:23

Zo ik ben ook weer thuis! :D

Het was echt een superweekend en dat begon eigenlijk al zaterdagmorgen. Om 7:45 richting Meerkerk vertrokken om daar een treintje te vormen met Kees & Annet en Arjan & Yvon. Eenmaal in Breda eerst naar BlonT gereden om mijn MINI voor de deur te parkeren omdat Ida er wel op wilde passen! :D
Daarna door Ida naar Renova gebracht om daar nog even een bakkie te doen(MAC was dicht...). Daarna bij Danny in de auto gesprongen en op een lekker tempo naar die gigantische villa van Jurgen gereden. Vanaf daar staat alles in Jurgen zn verhaal.

Jurgen echt top georganiseerd en je hebt mij en ik weet wel zeker de rest ook een super weekend bezorgd! :D

@ Danny:
Bedankt voor het meerijden kerel was erg gezellig! We drinken er binnekort wel weer eentje!

@ De grote sprekers van de porto's:
Volgende rit heb ik er zelf een want dat lullen door een lulijzer beviel me wel! :lol: :mrgreen: :mrgreen:

Foto's komen er aan aangezien ik even een selectie moet maken!
Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

12 okt 2008, 18:57

Zo even snel wat foto's(Het zijn er totaal 200) rechtstreeks vanaf de camera dus er moet nog wat aan gebeuren. 8)

Verzamelen bij Jurgen
Afbeelding

Moeilijk te vinden dat huis! :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

Nog ff poetsen!
Afbeelding

Arjan in zn element. ;)
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sleefje(Kleefje) koopt chocolade van iemand die zn vrijgezellenfeest heeft
Afbeelding

Arjan met een pion op zn hoofd?!
Afbeelding

De "bruid" mocht even met Jurgen mee :mrgreen:
Afbeelding

Gouden tips van Kees
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Gratis MINI bij 2 overhemden a 99 euri
Afbeelding

Kees houd van strak parkeren
Afbeelding

Annet in Duitsland en wij lekker in Belgie! :P
Afbeelding

De racende reporter in haar element! :D
Afbeelding

Cappuccino und Apfelstrudel!
Afbeelding

Jurgen zijn bolide
Afbeelding

Ff lekker goedkoop tanken
Afbeelding
Laatst gewijzigd door MaVaEe op 12 okt 2008, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Mellow_Ron
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 okt 2008, 19:01

Nou, ook wij zijn weer thuis! :D
Net even een chineesje wezen halen want van al dat rondtoeren krijg je super trek! (Ja toch!?) Nu lekker op de bank neergeploft om lekker bij te komen met een bakkie thee.
Het was weer een supperrit, het begon al fantastisch met die ontzettend lekkere chocoladetaart, hij smolt in de mond, mmmmm! :mrgreen:
Daarna inderdaad een rondleiding gehad in het huis-in-aanbouw van Jurgen. Ik kan niet anders zeggen dan 'Wow'!
Toen naar het hotel in St. Vith gereden waar de buren een paar kunstzinnige koeien in de tuin had staan. Toen mochten we van Jurgen kiezen wat we gingen doen. Plan A of Plan B. Plan A bleek de tocht zelf te zijn, en Plan B was een parcours rijden. Het werd Plan A. Jurgen had kegels en een oranje spuitbus meegenomen waarmee hij een parcours uitzette op een groot leeg parkeerterrein. Ondertussen riep iedereen al meteen, 'dat doe ik niet hoor!' :s Maar achteraf waren zij juist het meest enthousiast! :wink: We moesten dus slalommen om de eerste kegels, daarna rondjes om de volgende kegels en daarna nog een paar keer slalommen, en dat natuurlijk zo snel mogelijk. We kregen ook nog bekijks van een (dames)vrijgezellefeestje waarvan er natuurlijk ook nog eentje mocht meerijden met Jurgen. Dus we hebben ons kostelijk vermaakt!
Vandaag hebben we dus de route zelf gereden. En dat was echt gaaf! Prachtige bomen in de mooiste herfstkleuren, heerlijke haarspeldbochten, steile afdalingen, nog steilere hellingen, en mooie uitzichten. Alleen jammer dat het voor het grootste deel van de dag goed mistig was, want anders hadden we nog veel meer van die mooie uitzichten kunnen zien. Maar goed, we hebben wel het drielandenpunt nog gevonden (Duitsland, Belgie en Luxemburg) (ondanks dat er geen mooie paal bij staat).

Jurgen, bedankt! :)) We hebben genoten!
Kees en Annet
Racende reporter

12 okt 2008, 19:14

Zo, wij zijn ook weer thuis.
Eerst even de mini gewassen, dus die staat weer te blinken naast het huis.

Nu even over het verdere weekend.

Met een leuk treintje naar Breda gereden, alwaar Danny (was heel apart want we hadden afgesproken bij MacDonalds),Pauline en Ron aangehaakt zijn.

Ontvangst bij Renova was echt heel vriendelijk en de koffie prima.
We stonden daar om 9.00 uur voor de deur, en we mochten gewoon naar binnen. Top

Ietwat te laat bij Renova vertrokken. :oops:
Maar we zijn wel fijn bij Jurgen aangekomen. Huis was niet te missen want er hing een mini vlag aan de weg.

Jurgen, inderdaad wat een klein huis. :mrgreen: :s Het is maar goed dat je een kuisvrouw hebt.
Anders had je geen tijd meer gehad om te werken. Mijn hemel.
Maar het is echt heel mooi.

Die haai en ezels waren ook erg leuk.
De taart was echt helemaal geweldig, net zoals de koffie, thee en wat er nog meer op de tafel kwam.

Nu de Rit der witte producten.

Jurgen had alles strak gepland.
Na een snelle rit naar St. Vith waren we om 15.00 uur bij het hotel.
Gelukkig wisten ze ook dat we kwamen. De kamers waren prima, en het uitzicht ook. (we keken op de mini's)

Vandaar naar het stadje gereden om wat te eten en te drinken. Om vervolgens op een parkeerterrein een slalom op tijd te rijden. :rijden
Zoals al bekend gemaakt is: Danny heeft hier de snelste tijd neer gezet. :))

Waarna we zoals beschreven door Jurgen naar Malmedy zijn gereden. Zie verder beschrijving van de avond door Jurgen.

Vanochtend fris en fruitig opgestaan. (lekker geslapen) Om ons tegoed te doen aan het ontbijt. Lekker. :lol:

Nu de rit zelf.
Deze was echt heel leuk. Mooie weggetjes en landschappen.
Helaas wat weinig koeien. :s (wel veel karma's)

Nog even het drielanden punt bekeken. Wat foto's gemaakt. (jongens niet alle foto's zijn geschikt voor publicatie)
Onderweg nog even wat koffie met fruit weggewerkt. :lol:

Om via een klein weggetje (volgens mij was het een fietspad) weer in de bewoonde wereld terecht te komen.
Tot opluchting van Sleefje. Die had ongeveer nog 10km kunnen gaan op haar tank.
Gelukkig kwamen we een benzinepomp tegen. (slechts een stuk of 8) Alwaar de benzine V-Power 1,18 euro was.
Dus snel onze auto ook nog maar even vol getankt.

Om een lang verhaal kort te houden; het was een geweldig weekend. Mede door de leuke mede reizigers.
Maar zeker ook door de organisatie van Jurgen.
Jurgen, die volgend jaar nog maar een keer. we weten nu waar we moeten zijn voor eten.

Kees en Annet.
p.s. Wij zullen ook nog foto's posten maar ik moet eerst even mijn appeltaart opeten. :mrgreen:
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter

12 okt 2008, 20:28

Zo de appeltaart is op, dus hier komen de foto's
Als eerste:
De keuken van het ouderlijkhuis van Jurgen

Afbeelding

Jurgen op klompen. (Als dank voor de organisatie)

Afbeelding

Op de oprit bij Jurgen

Afbeelding

Ezels in de achtertuin bij Jurgen

Afbeelding

Blik achteruit op de snelweg

Afbeelding

De kinderen op de schommel

Afbeelding

Parkeerplaats koffie en fruitstop

Afbeelding

De brug boven het drielandenpunt (Duitsland,Luxemburg en België)

Afbeelding

Jurgen op het leukste weggetje van de hele rit

Afbeelding

Filmpjes komen deze keer van Sleefje/Arjan en Jurgen

Kees en Annet
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

12 okt 2008, 20:29

sow ook ik ben weer boven water :mrgreen: eerst effe snel nog naar een verjaardag geweest ondertussen en GEGETEN :mrgreen:

Maar mijn verhaal.

Aller eerst jurgen ontzettend bedankt voor de organisatie en de mensen die mee deden voor de gezelligheid. Vond het echt super

Dan ten tweede het weekend. Het begon zaterdag ochtend vroeg. Thuis alle zooi bij elkaar geraapt en richting Renova gegaan omdat ik al een vermoeden had dat mensen daar stonden :mrgreen: neej de waarheid is dat ik snel effe een vraag over mn remmen wilde stellen bij Renova en daar bij toeval tegen de rest aan liep :mrgreen:

Toen zijn we lekker op tempo naar jurgen gereden waar we na een toeristische route waren aangekomen bij de MINI vlag. Eerst wat gekletst en toen lekker taart en koffie naar binnen gewerkt heerlijk. Daarna jurgen zn stekkie bewonderd, kerel wat een huis :shock: nog effe de beesten bekeken opgeruimd en toen door.

Eenmaal bij het hotel effe zooi in de kamers en weer weg. Het durp in :mrgreen: beetje wandelen en heerlijk stukkie wespen iets gegeten hebben we de pionnen proef gedaan die zoals al gezegd door MIJ werd gewonnen 8) :mrgreen: >) Owja Kees voor de statistieken heb op de autoweek site gekeken en de draaicirkel is gelijk beide 10,7 m :mrgreen:

Daarna zijn we lekker schnitzel gaan eten in malmedy. Wat was het nou varken of kip :lol: jammerlijk geen ijs op maar dat hebben we goed gemaakt in het hotel door wat boterhammen uit een flesje te nuttigen. Het merendeel van de groep ging netjes om 11 naar hun kamer alleen hebben Maarten en ik toen nog eentje genomen met een bierworstje :mrgreen: hmmm heerlijk. Toen eenmaal op de kamer om een uurtje of 1 ofzo floris gesmst voor het nummer van arjan omdat we even de tv gids wilde doorgeven :mrgreen:

De andere ochtend weer vroeg op om een heerlijk ontbijt te nuttigen en daarna op het gemakje vertrokken voor de zeer zeer mooie tocht 8) heb echt genoten van de weggetjes alleen sommige kuilen en drempels waren op snelheid niet te doen met de buikschuiver :lol: maar de bochtjes heerlijk wel jammer van de mist maar alla daar heb je geen invloed op :wink: onderweg ook nog lekker gegeten :mrgreen:

Aan het bijna einde in luxemburg lekker goedkoop getankt owja arjan als je echt stil had gevallen had ik je gesleept hoor kerel :wink: en wat gegeten jaja alweer eten :mrgreen: de laatste paar KM gereden. Toen op een parkeerplaats een emotioneel afscheid genomen en zijn we rustig terug naar huis gereden.

Eenmaal in Breda Maarten bij Ida afgezet in heel rustig naar huis gereden.

Mn kart staat er nu lekker vuil bij maar dat is wel cool 8)

@jurgen: dank voor de orgi

@maarten: dank voor het gezelschap en tot snel dan pakken we nog een gele rakker een keerje :wink: ennuhh samen die porto's aanschaffen ofniet? :wink: we spreken elkaar nog

@ de rest: het was gezellig heb genoten en tot snel weer :wink: heb nog wel een heel moooi glas staan dat wel terecht was dat we dat mee namen toch :wink:

Ik zie de foto's en films graag komen

Greetz BigD
Kees en Annet
Racende reporter

12 okt 2008, 20:39

BigD schreef:
@ de rest: het was gezellig heb genoten en tot snel weer :wink: heb nog wel een heel moooi glas staan dat wel terecht was dat we dat mee namen toch :wink:

Greetz BigD
We hebben meegenomen????????????????????????????????
In welke tas zat ie??????? :lol:
De politie stond al voor de deur. :mrgreen:

Annet
Afbeelding
Jurgen

12 okt 2008, 20:43

haha met getrokken geweren nog wel :D
Afbeelding
Jurgen

12 okt 2008, 20:46

@mellow_ron bedankt voor de karma :P
Afbeelding
Mellow_Ron
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 okt 2008, 20:47

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

12 okt 2008, 20:49

Meegenomen? We zijn geen zigeuners! :mrgreen:
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2008, 20:50

het ziet er heel gezellig uit jurgen! Dat zal het vast en zeker geweest zijn!!!

En helemaal omdat je het zelf georganiseerd hebt! Een dikke pluim voor jou!! 8) 8)
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

12 okt 2008, 20:56

:lol: zigeuners. Maar bedankt he annet :wink: altijd handig zo grote zak uhhh tas :mrgreen: we hebben dat glas gewoon effe gefoefeld :lol:

Ennuhh met de karma's zal de komende tijd ook wel worden gefoefeld denk ik zo :lol: van -50 tot +300 ofzo :lol:

Greetz BigD

p.s. Ron ik zie dat jullie veel rood in beeld hebben gehad :mrgreen:
Kees en Annet
Racende reporter

12 okt 2008, 21:23

Wat een leuke foto's allemaal.

Zouden Yvon en Arjan ook al thuis zijn??????????????
Ik hoor helemaal niets.
Of zijn de batterijen nog niet opgeladen. :p

En nogmaals het was echt heel gezellig, de belgische gastvrijheid kende bijna geen grenzen.
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”