JCW uitlaat voor een cooper & Cooper S bumpers

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
CTMINI
4 op een rij!
4 op een rij!

JCW uitlaat voor een cooper & Cooper S bumpers

05 aug 2006, 20:27

Hallo,

Ik heb nog maar net een mini en weet hier dus nog niet alles van, daarom de volgende vragen:

Ik kan aan een jcw uitlaat (voor de cooper) komen voor 300 euro, is dat teveel en wat voor voordelen heeft deze uitlaat?

Als ik cooper S bumpers op m'n mini wil monteren kan ik dan wel de mistlampen en knipperlichten overzetten van de cooper bumper ?

Kan ik de uitsparing voor de uitlaat bij een cooper S achterbumper naar rechts verplaatsen dmv onderste lijst cooper bumper monteren op de cooper S bumper ?

BVD

Greoten Cindy.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

05 aug 2006, 20:57

Hoi Cindy

Allereerst welkom en veel plezier hier :)

Post eens wat :Foto van je mooie MINI

Ik heb je een pm gestuurd ;)
Cindy schreef:Kan ik de uitsparing voor de uitlaat bij een cooper S achterbumper naar rechts verplaatsen dmv onderste lijst cooper bumper monteren op de cooper S bumper ?
Ik weet niet of de strip hetzelfde is en of dit zomaar te verwisselen is. Ik heb nog nooit een Cooper S bumper gezien met de uitlaat rechts.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 aug 2006, 21:57

Welkom Cindy!

Geniet van je MINI en je gaat lekker klussen zie ik al ;-)

Laat gerust eens zien wat het geworden is :P
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Yvon
Wingman
Contacteer:

06 aug 2006, 10:32

Welkom :)

Snel pica's van je mini en succes met klussen 8)
Afbeelding

Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Nederland

06 aug 2006, 11:25

Ik kan aan een jcw uitlaat (voor de cooper) komen voor 300 euro, is dat teveel en wat voor voordelen heeft deze uitlaat?
Volgens mij zijn er twee pakketten waar zo'n uitlaat uit zou kunnen komen: de JCW Tuning Kit voor de Cooper (die al een tijd niet meer verkocht is, en qua ingrepen vergelijkbaar is met de Works kit voor de S - andere cilinderkop, andere uitlaat, etc.) of de JCW Sound Kit (die eigenlijk alleen een andere uitlaat, ander luchtfilter en iets aangepast motor management uitmaakt). Ik durf niet te zeggen of de uitlaten uit beide pakketten hetzelfde zijn.

Ik denk dat je aan de uitlaat op zich niet heel veel voordeel gaat halen. De soundkit geeft volgens fabrieksopgave maar 3 PK winst, en daar zit dan ook nog een aangepast luchtfilter een aangepaste software bij. Je zou het dus vooral voor de looks (ander eindstuk en, noem me maar gek, ik vind de pot van de demper ook mooier :) ) en het wat donkerdere geluid moeten doen (waar je zelf niet superveel van meekrijgt binnenin de auto, daar is nou net dat aangepast luchtfilter voor bij de sound kit).

Ik ben trouwens wel benieuwd wat er zo gevoelig is aan de PM van Maaij dat de rest van het forum niet van zijn wijsheid mag profiteren ;)
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

06 aug 2006, 12:02

Eelke schreef:
Ik denk dat je aan de uitlaat op zich niet heel veel voordeel gaat halen. De soundkit geeft volgens fabrieksopgave maar 3 PK winst, en daar zit dan ook nog een aangepast luchtfilter een aangepaste software bij. Je zou het dus vooral voor de looks(ander eindstuk en, noem me maar gek, ik vind de pot van de demper ook mooier :) ) en het wat donkerdere geluid moeten doen (waar je zelf niet superveel van meekrijgt binnenin de auto, daar is nou net dat aangepast luchtfilter voor bij de sound kit).
De uitlaat hoor je zeker wel als je in de auto zit. Ook zonder de JCW luchtfilter. Weleens de standaard uitlaat gehoord? De JCW uitlaat geeft een veel mooier brom.
Ik ben trouwens wel benieuwd wat er zo gevoelig is aan de PM van Maaij dat de rest van het forum niet van zijn wijsheid mag profiteren ;)
Helemaal niks gevoeligs. Gewoon een reactie op een mailtje die zij mij gestuurd heeft. Snap je reactie dan ook niet. Net of ik iets te verbergen heb :roll:
Maar goed, als je het echt zo graag wilt weten dan moet je me maar een pm sturen. Ik wil het je wel vertellen ;)

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”