De 2 liter SD van Peet - The End

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2008, 01:09

Leuke waarden 8)

Veel plezier ermee :wink:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 dec 2008, 08:49

quattro gmbh schreef:Ze horen toch om de 60.000 vervangen te worden?

Maarre zolang het geen kwaad kan voor de motor laat ik het lekker zo, komt nauwelijks voor :)

Zondagochtend vroeg op om even te toppen met de 209 paarden? 8)
Dacht het nie ! Ben gister al bijna de bocht uitgevlogen met die winterbanden. Rijdt als een dweil dus die gaan er niet te lang op zitten.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 dec 2008, 10:45

Na een goede nacht slapen toch besloten om het plankenvloertje eruit te gooien en me te gaan bezinnen op een alu vloertje zoals dat bedrijfje in Duitsland ze maakt voor 950 euro. Denk dat het toch wel "iets" goedkoper kan dus ik ben op weg naar de metaalboer om us wat ideetjes op te doen en profielen te zoeken.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

13 dec 2008, 11:52

Nice resultaten Che :)

Hebt je toevallig foto's van die alu vloertjes? :)
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 dec 2008, 12:46

Maaij schreef:Nice resultaten Che :)

Hebt je toevallig foto's van die alu vloertjes? :)
Maaij, tjek even dit topic.

Ik heb overigens zojuist alu profielen gehaald waarvan ik morgen een frame ga lassen. Tis heerlijk licht spul.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 dec 2008, 15:00

Frame alvast op maat gemaakt en model gelegd.

Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

13 dec 2008, 18:11

Toch wel leuk om te zien dat je die allemaal zelf doet 8)
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2008, 18:28

Heel cool dit 8) 8)
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

13 dec 2008, 18:34

Heel vet 8) tis dat ik mn achterbank zo vaak gebruik anders deed ik het ook 8) mooie strut erin :mrgreen: kan je trouwens goed zelf hoor :wink:

zie de mijne
Afbeelding

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
StefanCS
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

13 dec 2008, 18:42

Hoeveel pk's had je eerst? Eerst had je inlegfilter en nieuw CAI?
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 dec 2008, 19:12

BigD schreef:Heel vet 8) tis dat ik mn achterbank zo vaak gebruik anders deed ik het ook 8) mooie strut erin :mrgreen: kan je trouwens goed zelf hoor :wink:

zie de mijne
Greetz BigD
@ BigD das ut betere doe het zelluf werk !! De buis lijkt me straks ook niet het probleem maar de hoekijzertjes wel.
Kan natuurlijk wel wat in een hoek slaan of lassen maar wil eigenlijk een manier vinden om ze goedkoop te laten maken van RVS zodat ik meerdere struts kan maken maar dat zien we tzt wel weer. Eerst maar us het vloertje uitdokteren hetgeen ik overigens ook reproduceerbaar wil maken. Heb je close-ups van de bevestiging van je strut ?

@ Menno thanks enne als de scoop gespoten is pb me dan even wat ik je moet overmaken voor spuiten+verzending !!

@ Stefan, had eerst K&N inlegfilter en nu M7 CAI maar dat maakt vgl mij vrijwel nix uit. Waar het eigenlijk op neer komt is dat tijdens de rollenbanktestdag de meting niet goed gedaan is en hij dus eigenlijk deze PK's al had !!!! De octaan 100 kan wel wat uitmaken vgl Paul. Moet zeggen dat ik na de testdag zoiets al vermoedde want Quattro en ik hebben vrijwel dezelfde motorisch mods en ik heb onze schema's (excel vd run)van november naast elkaar gelegd waarop te zien was dat bij mij het gas veel eerder is losgelaten dan bij Quattro.

Ik heb er goede hoop op dat dit een mooi vloertje gaat worden en als ie straks echt gaat bevallen denk ik dat ik um laat poedercoaten in zwart ofzo !! Wordt wel een project van een aantal weken want ik wil het goed doen en koop steeds pas nieuwe materialen wanneer ik weer een fase heb afgerond.

@ Maaij, als ik je ooit ergens mee kan helpen mbt de Mini dan laat maar wat weten, afstand is nie zo groot he ! Heb ook een diagnoseapparaat van Autel waarmee ik tevens airbaglampjes kan resetten.....je weet maar nooit !
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2008, 19:20

Che schreef:
BigD schreef:Heel vet 8) tis dat ik mn achterbank zo vaak gebruik anders deed ik het ook 8) mooie strut erin :mrgreen: kan je trouwens goed zelf hoor :wink:

zie de mijne
Greetz BigD
@ Stefan, had eerst K&N inlegfilter en nu M7 CAI maar dat maakt vgl mij vrijwel nix uit. Waar het eigenlijk op neer komt is dat tijdens de rollenbanktestdag de meting niet goed gedaan is en hij dus eigenlijk deze PK's al had !!!! De octaan 100 kan wel wat uitmaken vgl Paul. Moet zeggen dat ik na de testdag zoiets al vermoedde want Quattro en ik hebben vrijwel dezelfde motorisch mods en ik heb onze schema's (excel vd run)van november naast elkaar gelegd waarop te zien was dat bij mij het gas veel eerder is losgelaten dan bij Quattro.
Dan vraag ik me af, wat is er dan fout gegaan bij de meting? Hebben ze daar een verklaring voor?
Wat kan er fout gegaan zijn dan?
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 dec 2008, 19:27

Geen idee en het maakt me ook niet uit.
Ik heb met mijn Honda VFR heel wat meer runs moeten doen voordat ik een mooie curve had en daar kon je bijvoorbeeld al heel veel verschil zien wanneer hij niet strak genoeg op de rollen gesjord zat hetgeen logisch is omdat de band dan meer over de rollen slipt.
Wellicht kan dit allemaal beter in het rollenbanktopic besproken worden.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

13 dec 2008, 20:32

Che schreef:

zie de mijne
Greetz BigD
@ BigD das ut betere doe het zelluf werk !! De buis lijkt me straks ook niet het probleem maar de hoekijzertjes wel.
Kan natuurlijk wel wat in een hoek slaan of lassen maar wil eigenlijk een manier vinden om ze goedkoop te laten maken van RVS zodat ik meerdere struts kan maken maar dat zien we tzt wel weer. Eerst maar us het vloertje uitdokteren hetgeen ik overigens ook reproduceerbaar wil maken. Heb je close-ups van de bevestiging van je strut ?
Ja ik heb nog wel een aantal close-up foto's op mn laptop staan. Zal ze morgen wel effe plaatsen miss heb je er wat aan in de toekomst :wink: ben trouwens wel benieuwd naar je vloer 8) succes, hou wel van wat zelf werk 8)

Greetz BigD
the F56 story of Brenda

Terug naar “Show your ride”