Veel plezier ermee
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dacht het nie ! Ben gister al bijna de bocht uitgevlogen met die winterbanden. Rijdt als een dweil dus die gaan er niet te lang op zitten.quattro gmbh schreef:Ze horen toch om de 60.000 vervangen te worden?
Maarre zolang het geen kwaad kan voor de motor laat ik het lekker zo, komt nauwelijks voor![]()
Zondagochtend vroeg op om even te toppen met de 209 paarden?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Na een goede nacht slapen toch besloten om het plankenvloertje eruit te gooien en me te gaan bezinnen op een alu vloertje zoals dat bedrijfje in Duitsland ze maakt voor 950 euro. Denk dat het toch wel "iets" goedkoper kan dus ik ben op weg naar de metaalboer om us wat ideetjes op te doen en profielen te zoeken.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
- StefanCS
- Bijna verslaafd

- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Kan natuurlijk wel wat in een hoek slaan of lassen maar wil eigenlijk een manier vinden om ze goedkoop te laten maken van RVS zodat ik meerdere struts kan maken maar dat zien we tzt wel weer. Eerst maar us het vloertje uitdokteren hetgeen ik overigens ook reproduceerbaar wil maken. Heb je close-ups van de bevestiging van je strut ?
@ Menno thanks enne als de scoop gespoten is pb me dan even wat ik je moet overmaken voor spuiten+verzending !!
@ Stefan, had eerst K&N inlegfilter en nu M7 CAI maar dat maakt vgl mij vrijwel nix uit. Waar het eigenlijk op neer komt is dat tijdens de rollenbanktestdag de meting niet goed gedaan is en hij dus eigenlijk deze PK's al had !!!! De octaan 100 kan wel wat uitmaken vgl Paul. Moet zeggen dat ik na de testdag zoiets al vermoedde want Quattro en ik hebben vrijwel dezelfde motorisch mods en ik heb onze schema's (excel vd run)van november naast elkaar gelegd waarop te zien was dat bij mij het gas veel eerder is losgelaten dan bij Quattro.
Ik heb er goede hoop op dat dit een mooi vloertje gaat worden en als ie straks echt gaat bevallen denk ik dat ik um laat poedercoaten in zwart ofzo !! Wordt wel een project van een aantal weken want ik wil het goed doen en koop steeds pas nieuwe materialen wanneer ik weer een fase heb afgerond.
@ Maaij, als ik je ooit ergens mee kan helpen mbt de Mini dan laat maar wat weten, afstand is nie zo groot he ! Heb ook een diagnoseapparaat van Autel waarmee ik tevens airbaglampjes kan resetten.....je weet maar nooit !
@ BigD das ut betere doe het zelluf werk !! De buis lijkt me straks ook niet het probleem maar de hoekijzertjes wel.BigD schreef:Heel vettis dat ik mn achterbank zo vaak gebruik anders deed ik het ook
mooie strut erin
kan je trouwens goed zelf hoor
![]()
zie de mijne
Greetz BigD
Kan natuurlijk wel wat in een hoek slaan of lassen maar wil eigenlijk een manier vinden om ze goedkoop te laten maken van RVS zodat ik meerdere struts kan maken maar dat zien we tzt wel weer. Eerst maar us het vloertje uitdokteren hetgeen ik overigens ook reproduceerbaar wil maken. Heb je close-ups van de bevestiging van je strut ?
@ Menno thanks enne als de scoop gespoten is pb me dan even wat ik je moet overmaken voor spuiten+verzending !!
@ Stefan, had eerst K&N inlegfilter en nu M7 CAI maar dat maakt vgl mij vrijwel nix uit. Waar het eigenlijk op neer komt is dat tijdens de rollenbanktestdag de meting niet goed gedaan is en hij dus eigenlijk deze PK's al had !!!! De octaan 100 kan wel wat uitmaken vgl Paul. Moet zeggen dat ik na de testdag zoiets al vermoedde want Quattro en ik hebben vrijwel dezelfde motorisch mods en ik heb onze schema's (excel vd run)van november naast elkaar gelegd waarop te zien was dat bij mij het gas veel eerder is losgelaten dan bij Quattro.
Ik heb er goede hoop op dat dit een mooi vloertje gaat worden en als ie straks echt gaat bevallen denk ik dat ik um laat poedercoaten in zwart ofzo !! Wordt wel een project van een aantal weken want ik wil het goed doen en koop steeds pas nieuwe materialen wanneer ik weer een fase heb afgerond.
@ Maaij, als ik je ooit ergens mee kan helpen mbt de Mini dan laat maar wat weten, afstand is nie zo groot he ! Heb ook een diagnoseapparaat van Autel waarmee ik tevens airbaglampjes kan resetten.....je weet maar nooit !
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Noord Holland
Bericht
Wat kan er fout gegaan zijn dan?
Dan vraag ik me af, wat is er dan fout gegaan bij de meting? Hebben ze daar een verklaring voor?Che schreef:@ Stefan, had eerst K&N inlegfilter en nu M7 CAI maar dat maakt vgl mij vrijwel nix uit. Waar het eigenlijk op neer komt is dat tijdens de rollenbanktestdag de meting niet goed gedaan is en hij dus eigenlijk deze PK's al had !!!! De octaan 100 kan wel wat uitmaken vgl Paul. Moet zeggen dat ik na de testdag zoiets al vermoedde want Quattro en ik hebben vrijwel dezelfde motorisch mods en ik heb onze schema's (excel vd run)van november naast elkaar gelegd waarop te zien was dat bij mij het gas veel eerder is losgelaten dan bij Quattro.BigD schreef:Heel vettis dat ik mn achterbank zo vaak gebruik anders deed ik het ook
mooie strut erin
kan je trouwens goed zelf hoor
![]()
zie de mijne
Greetz BigD
Wat kan er fout gegaan zijn dan?
MINI COOPER S R53 pre-facelift


- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Geen idee en het maakt me ook niet uit.
Ik heb met mijn Honda VFR heel wat meer runs moeten doen voordat ik een mooie curve had en daar kon je bijvoorbeeld al heel veel verschil zien wanneer hij niet strak genoeg op de rollen gesjord zat hetgeen logisch is omdat de band dan meer over de rollen slipt.
Wellicht kan dit allemaal beter in het rollenbanktopic besproken worden.
Ik heb met mijn Honda VFR heel wat meer runs moeten doen voordat ik een mooie curve had en daar kon je bijvoorbeeld al heel veel verschil zien wanneer hij niet strak genoeg op de rollen gesjord zat hetgeen logisch is omdat de band dan meer over de rollen slipt.
Wellicht kan dit allemaal beter in het rollenbanktopic besproken worden.
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- Locatie: Breda
Bericht
ben trouwens wel benieuwd naar je vloer
succes, hou wel van wat zelf werk
Greetz BigD
Ja ik heb nog wel een aantal close-up foto's op mn laptop staan. Zal ze morgen wel effe plaatsen miss heb je er wat aan in de toekomstChe schreef:@ BigD das ut betere doe het zelluf werk !! De buis lijkt me straks ook niet het probleem maar de hoekijzertjes wel.BigD schreef:Heel vettis dat ik mn achterbank zo vaak gebruik anders deed ik het ook
mooie strut erin
kan je trouwens goed zelf hoor
![]()
zie de mijne
Greetz BigD
Kan natuurlijk wel wat in een hoek slaan of lassen maar wil eigenlijk een manier vinden om ze goedkoop te laten maken van RVS zodat ik meerdere struts kan maken maar dat zien we tzt wel weer. Eerst maar us het vloertje uitdokteren hetgeen ik overigens ook reproduceerbaar wil maken. Heb je close-ups van de bevestiging van je strut ?
Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Onze sponsors
















