Veel plezier ermee

Dacht het nie ! Ben gister al bijna de bocht uitgevlogen met die winterbanden. Rijdt als een dweil dus die gaan er niet te lang op zitten.quattro gmbh schreef:Ze horen toch om de 60.000 vervangen te worden?
Maarre zolang het geen kwaad kan voor de motor laat ik het lekker zo, komt nauwelijks voor![]()
Zondagochtend vroeg op om even te toppen met de 209 paarden?
@ BigD das ut betere doe het zelluf werk !! De buis lijkt me straks ook niet het probleem maar de hoekijzertjes wel.BigD schreef:Heel vettis dat ik mn achterbank zo vaak gebruik anders deed ik het ook
mooie strut erin
kan je trouwens goed zelf hoor
![]()
zie de mijne
Greetz BigD
Dan vraag ik me af, wat is er dan fout gegaan bij de meting? Hebben ze daar een verklaring voor?Che schreef:@ Stefan, had eerst K&N inlegfilter en nu M7 CAI maar dat maakt vgl mij vrijwel nix uit. Waar het eigenlijk op neer komt is dat tijdens de rollenbanktestdag de meting niet goed gedaan is en hij dus eigenlijk deze PK's al had !!!! De octaan 100 kan wel wat uitmaken vgl Paul. Moet zeggen dat ik na de testdag zoiets al vermoedde want Quattro en ik hebben vrijwel dezelfde motorisch mods en ik heb onze schema's (excel vd run)van november naast elkaar gelegd waarop te zien was dat bij mij het gas veel eerder is losgelaten dan bij Quattro.BigD schreef:Heel vettis dat ik mn achterbank zo vaak gebruik anders deed ik het ook
mooie strut erin
![]()
zie de mijne
Greetz BigD
Ja ik heb nog wel een aantal close-up foto's op mn laptop staan. Zal ze morgen wel effe plaatsen miss heb je er wat aan in de toekomstChe schreef:@ BigD das ut betere doe het zelluf werk !! De buis lijkt me straks ook niet het probleem maar de hoekijzertjes wel.BigD schreef:Heel vettis dat ik mn achterbank zo vaak gebruik anders deed ik het ook
mooie strut erin
![]()
zie de mijne
Greetz BigD
Kan natuurlijk wel wat in een hoek slaan of lassen maar wil eigenlijk een manier vinden om ze goedkoop te laten maken van RVS zodat ik meerdere struts kan maken maar dat zien we tzt wel weer. Eerst maar us het vloertje uitdokteren hetgeen ik overigens ook reproduceerbaar wil maken. Heb je close-ups van de bevestiging van je strut ?
Onze sponsors