Ja graag!! Is dat een duur grapje btw???Geert-Jan schreef: Je kunt er trouwens gewoon 1 huren dus als je wilt weten waar moet je het maar ff zeggen dan ga ik kijken of ik dat kan achterhalen.

Ja graag!! Is dat een duur grapje btw???Geert-Jan schreef: Je kunt er trouwens gewoon 1 huren dus als je wilt weten waar moet je het maar ff zeggen dan ga ik kijken of ik dat kan achterhalen.
Volgens mij wel. Een vriend van mij had hem voor een dagje gehuurd en dat was volgens mij niet goedkoop.MarjoleinART schreef:Ja graag!! Is dat een duur grapje btw???Geert-Jan schreef: Je kunt er trouwens gewoon 1 huren dus als je wilt weten waar moet je het maar ff zeggen dan ga ik kijken of ik dat kan achterhalen.
Wil je mijn vriendin niet teveel op dure ideeën brengenGeert-Jan schreef:Hier heb ik dus wel in gereden en dat is echt vet. Wel eng als je een stukje nat wegdek tegenkomt en probeert weg te rijdenMarjoleinART schreef:Maar ooit een Corvette rijden is denk ik niet mogelijk ... ik mis namelijk 1 belangrijk ding ... geld! haha
Vooral op de snelweg is niet normaal hoe dat ding trektzat in no time op 240.
Je kunt er trouwens gewoon 1 huren dus als je wilt weten waar moet je het maar ff zeggen dan ga ik kijken of ik dat kan achterhalen.
Onze sponsors