Ja graag!! Is dat een duur grapje btw???Geert-Jan schreef: Je kunt er trouwens gewoon 1 huren dus als je wilt weten waar moet je het maar ff zeggen dan ga ik kijken of ik dat kan achterhalen.
Wat vinden jullie van andere automerken?
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht

- Geert-Jan
- Mod virus alert!

Bericht
Hij is zelfs te koop
Volgens mij wel. Een vriend van mij had hem voor een dagje gehuurd en dat was volgens mij niet goedkoop.MarjoleinART schreef:Ja graag!! Is dat een duur grapje btw???Geert-Jan schreef: Je kunt er trouwens gewoon 1 huren dus als je wilt weten waar moet je het maar ff zeggen dan ga ik kijken of ik dat kan achterhalen.
Hij is zelfs te koop
- bolli
- Leerling Mini lid

Bericht
Beetje algemene topic hoor.
Z4, MX-5,.. en andere roadsters met achterwielaandrijving..
Ik zou ze niet kopen maar zou me er wel zalig mee kunnen ammuzeren.
Wat opvalt de laatste jaren is dat ze echt wel heel veel vermogen uit een wagen halen.
Met minder vermogen gaan de wagens toch sneller.
Meer vermogen en toch minder verbruiken.
Buiten dat alles zo duur is zitten we dus wel in een mooie tijd kwa techniek.
-Bi-turbo dat sterk opkomt bij zowel diesel als benzine motoren. (BMW 335i 306pk, 335d 285pk)
-Compressor-Turbo combinatie ( VW Polo 1.4 170pk
-Turboblokken nog verder ontwikkeld ( 2.0 van VW group +200pk )
-Platte benzine motoren die 100pk per liter halen.
Enkel ook spijtig dat de staat met veel wil gaan lopen.
In Nederland is de berekening anders als België maar bij jullie bestelen ze ook iedere auto bezitter.
Ps: Mooie Z4 inderdaad.
Z4, MX-5,.. en andere roadsters met achterwielaandrijving..
Ik zou ze niet kopen maar zou me er wel zalig mee kunnen ammuzeren.
Wat opvalt de laatste jaren is dat ze echt wel heel veel vermogen uit een wagen halen.
Met minder vermogen gaan de wagens toch sneller.
Meer vermogen en toch minder verbruiken.
Buiten dat alles zo duur is zitten we dus wel in een mooie tijd kwa techniek.
-Bi-turbo dat sterk opkomt bij zowel diesel als benzine motoren. (BMW 335i 306pk, 335d 285pk)
-Compressor-Turbo combinatie ( VW Polo 1.4 170pk
-Turboblokken nog verder ontwikkeld ( 2.0 van VW group +200pk )
-Platte benzine motoren die 100pk per liter halen.
Enkel ook spijtig dat de staat met veel wil gaan lopen.
In Nederland is de berekening anders als België maar bij jullie bestelen ze ook iedere auto bezitter.
Ps: Mooie Z4 inderdaad.
- jaapgelens
- 4 op een rij!

- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wil je mijn vriendin niet teveel op dure ideeën brengenGeert-Jan schreef:Hier heb ik dus wel in gereden en dat is echt vet. Wel eng als je een stukje nat wegdek tegenkomt en probeert weg te rijdenMarjoleinART schreef:Maar ooit een Corvette rijden is denk ik niet mogelijk ... ik mis namelijk 1 belangrijk ding ... geld! haha
Vooral op de snelweg is niet normaal hoe dat ding trektzat in no time op 240.
Je kunt er trouwens gewoon 1 huren dus als je wilt weten waar moet je het maar ff zeggen dan ga ik kijken of ik dat kan achterhalen.

- marcelclemens
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik vind de Range Rover Sport mooi (we hebben zelf een Discovery 3)
Ook de MG TF vind ik erg geslaagd (deze heeft mn vader)
Er zijn overigens nog genoeg andere auto's die ik mooi vind (die buiten mijn budget vallen),
maar er gaat toch niets boven mijn eigen MINI!
Ook de MG TF vind ik erg geslaagd (deze heeft mn vader)
Er zijn overigens nog genoeg andere auto's die ik mooi vind (die buiten mijn budget vallen),
maar er gaat toch niets boven mijn eigen MINI!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb eigenlijk helemaal niets met auto's, maar als we dan toch aan de gang gaan
Mn volgende auto over jaaaren als ik op de MINI ben uitgekeken wordt een Lotus Exige. Toch weer lekker klein, top vermogen en fijn in de bochtjes.
En als het geld dan echt binnen komt rollen wordt het inderdaad zoals MR al aangeeft een Aston martin Vanquish. Met alle toeters en bellen. Custom paint, verlaagd, uitlaten, chiptunen alles erop en eraan. Daar mogen ze mij in begraven
Tot slot de mooiste auto ooit:

Maybach Exelero kost een meloen, maar dan heb je ook wat!
iDD
Mn volgende auto over jaaaren als ik op de MINI ben uitgekeken wordt een Lotus Exige. Toch weer lekker klein, top vermogen en fijn in de bochtjes.
En als het geld dan echt binnen komt rollen wordt het inderdaad zoals MR al aangeeft een Aston martin Vanquish. Met alle toeters en bellen. Custom paint, verlaagd, uitlaten, chiptunen alles erop en eraan. Daar mogen ze mij in begraven
Tot slot de mooiste auto ooit:

Maybach Exelero kost een meloen, maar dan heb je ook wat!
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ook ik heb eens met de Corvette mogen rijden. Een C6 uitvoering, lekker geluidje zit er wel in en in een rechte lijn een rap wagentje voor relatief weinig geld. Bochtenwerk was echt te triest voor woorden...

Hier een drive-by langs ons huis, wederom gefilmd vanuit de bosjes!
[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4656561298[/GVideo]
Voor mij is er maar één hele dikke nummero UNO:
De Porsche Carrera GT

Hier een drive-by langs ons huis, wederom gefilmd vanuit de bosjes!
[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4656561298[/GVideo]
Voor mij is er maar één hele dikke nummero UNO:
De Porsche Carrera GT

- maus105
- Bonkey
Bericht
carrera gt en excelero lekker hoor er zitten hier mensen met verstand van autos 
vet zo die drive by kom ook wel is bij mensen met van die dikke autos voor me werk een man had ook een vanquish die reed ermee alsof het een suzuki alto was toen dacht ik echt geef mij die auto dan verzorg ik hem goed voor je echt zonde
een andere klant had een z8 model die je niet vaak ziet maar wel mooi (zilver).zo een range rover is ook wel dik maar vind ik een beetje te lomp.
we hebben ook wel is een klant gehad die had een ferrari 355 die vroeg of ik een stukje wilde rijden 1probleem was toen pas 16
heb toen vervolgens een stukje met hem meegereden en daarna een stukje op ze gecustumizde ferrari elektronische step gereden jammer dat we die klanten nu niet meer tegen komen ben nu wel oud genoeg 
vet zo die drive by kom ook wel is bij mensen met van die dikke autos voor me werk een man had ook een vanquish die reed ermee alsof het een suzuki alto was toen dacht ik echt geef mij die auto dan verzorg ik hem goed voor je echt zonde
een andere klant had een z8 model die je niet vaak ziet maar wel mooi (zilver).zo een range rover is ook wel dik maar vind ik een beetje te lomp.
we hebben ook wel is een klant gehad die had een ferrari 355 die vroeg of ik een stukje wilde rijden 1probleem was toen pas 16
Onze sponsors