Totdat we bij de A9 kwamen. Telefoon! Daar zul je het krijgen. Fraulein nathalie belde waarom we te laat waren

Leuke toeristische route had Saskia uitgekozen voor me en tijdens APC sprak ze de woorden hier links en hier rechts. Gezellig kruisend door Bloemendaal kwamen we aan en nog geen 5 minuten was Floris en Erika ook van de partij. Betalen voor het parkeren en op naar Vroeger. IDD riep gisteren nog tijdens de Lauriersgracht meeting gezegd dat we daar heen moesten. Hij kon niet, maar wij gingen wel!

Wat een mooie tent, gezellig gegeten, prijzig, maar erg goed..... Gezellig gekletst over telefoons, auto's, F1, rally's, video gecheckt en mensen geholpen met hun telefoonproblemen. TT one ingeregeld voor Daantje....

Ineens stond daar een man in de deur. Het was JaapGelens. Tering! Beter laat dan nooit, maar die kwam ook even langs. Gezellig man, moet je vaker doen bij onze Amsterdam meets. Mooie wagen!
Toen om 10 uur teruggereden, iedereen ging snel en wij (Des, Jeffery en Daan) spraken nog ff na onder het genot van een muziekje uit de One van Daantje.... Na een paar minuten teruggereden gerelaxt en nu de topic met de foto's!!!
Ik ga zo maar snel slapen morgen een mega drukke dag. Met inpakken, werken, van alles inregelen en de laatste puntjes afhandelen. Mocht ik nog amper op het forum komen alvast tot snel en ik ga zeker een dagboek bijhouden denk ik voor het forum en me Hyves! Iedereen mag zich aanmelden op me Hyves trouwens gezellig! Ik ga Mini's spoten en ff langs de Chinese dealer denk ik

De foto's: