Bloemendaal Mini Meet - 12 Juli 2007

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Bloemendaal Mini Meet - 12 Juli 2007

12 jul 2007, 23:38

Mensen hij is voorbij die druilerige dag in Juli..... Op naar mooi weer voor jullie allemaal en een trip richting China voor mijn persoontje. Maar eerst nog deze avond die begon rond 18:30 voor mijn deur thuis. Daan zat in de stad en dacht ik zal die Rutten eens bellen. Samen gemeet voor mijn eigen flat en toen maar doorgereden... Geen files gehad deze keer.

Totdat we bij de A9 kwamen. Telefoon! Daar zul je het krijgen. Fraulein nathalie belde waarom we te laat waren :s. Mannen zijn ook al te laat he. :lol: :lol: We kwamen drie minuten te laat aan uiteindelijk bij het tankstation waar Yvonne en Naat al rustig stonden te wachten. Twee blondines die op mij en Daan wachten, dan vonden we niet erg. Hadden we iedereen uh nee. Des en Jeffrey kwamen nog aanrijden en toen konden we door. :oops:

Leuke toeristische route had Saskia uitgekozen voor me en tijdens APC sprak ze de woorden hier links en hier rechts. Gezellig kruisend door Bloemendaal kwamen we aan en nog geen 5 minuten was Floris en Erika ook van de partij. Betalen voor het parkeren en op naar Vroeger. IDD riep gisteren nog tijdens de Lauriersgracht meeting gezegd dat we daar heen moesten. Hij kon niet, maar wij gingen wel! 8) 8) (Super tent IDD, thanks jouw aandeel was er ook)

Wat een mooie tent, gezellig gegeten, prijzig, maar erg goed..... Gezellig gekletst over telefoons, auto's, F1, rally's, video gecheckt en mensen geholpen met hun telefoonproblemen. TT one ingeregeld voor Daantje.... :P :mrgreen:

Ineens stond daar een man in de deur. Het was JaapGelens. Tering! Beter laat dan nooit, maar die kwam ook even langs. Gezellig man, moet je vaker doen bij onze Amsterdam meets. Mooie wagen!

Toen om 10 uur teruggereden, iedereen ging snel en wij (Des, Jeffery en Daan) spraken nog ff na onder het genot van een muziekje uit de One van Daantje.... Na een paar minuten teruggereden gerelaxt en nu de topic met de foto's!!!

Ik ga zo maar snel slapen morgen een mega drukke dag. Met inpakken, werken, van alles inregelen en de laatste puntjes afhandelen. Mocht ik nog amper op het forum komen alvast tot snel en ik ga zeker een dagboek bijhouden denk ik voor het forum en me Hyves! Iedereen mag zich aanmelden op me Hyves trouwens gezellig! Ik ga Mini's spoten en ff langs de Chinese dealer denk ik ;)

De foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
MR
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 jul 2007, 01:10

Was gezellig! Wederom voor herhaling vatbaar, maar dan met zon :mrgreen:

Kreeg net nadat ik de auto in de garage had gezet even een gigantische stortbui op m'n kop onderweg naar huis :evil:
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Daantje
Be Mini
Be Mini

13 jul 2007, 05:48

Mooi verhaal MR! Het was erg gezellig, maar zo prijzig vond ik het niet. Zie je vanavond! Voor de liefhebbers, meeten in Amsterdamned :P
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 jul 2007, 08:42

Was zeker een geslaagde avond, heb lekker gegeten, duurde alleen een beetje lang voordat ik het op mijn bord had!!!
Daarna met Nathalie op sleeptouw naar huis gereden, hebben de toeristische route genomen omdat de N206 afgesloten was, sorry Nathalie dat je zo om het moeten rijden maar wist het ook niet!!!
Vond het erg gezellig en dit soort meetings in de buurt kunnen we zeker vaker doen.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

13 jul 2007, 09:50

Na een sightseeing tour door de Bollenstreek was ik om half 12 thuis :s , Floris bedankt haha :D gelukkig is het geen straf om in een MINI te rijden :mrgreen: en ben ik vandaag lekker vrij.....maar voortaan maar gewoon weer over de snelweg haha :wink: Het was een gezellige avond, op naar de volgende meeting zou ik zeggen maar dan wel idd met een lekker zonnetje 8) hmm Scheveningen next time?!?!?
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2007, 11:47

Klinkt alsof het beregezellig was..ondanks het weer!!!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn... :(
Ik hoop wel, dat we zondag beter weer hebben in Zandvoort!
MINI..what else?! :))
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 jul 2007, 13:45

Schevingen lijkt me een mooie plek om de volgende meeting te houden en een heeel stuk korter om te rijden.
Voelde me wel een beetje schuldig voor je Nathalie ben je hebt gelukkig vrij vandaag dus je heb lekker kunnen uitslapen!!

gr.
floris
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

13 jul 2007, 14:42

Hey de volgende meet is in Zandvoort. Dan ben ik daar op vakantie.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2007, 14:43

Ja volgende week zeker :(

He Floris was het nog gelukt met tonen van je dingetje aan Naat? :s :mrgreen: :mrgreen:

MR
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

13 jul 2007, 14:44

MR schreef:Ja volgende week zeker :(

MR
Vrijdag 20 juli ben ik daar tot de andere vrijdag. :))
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 jul 2007, 15:43

Ja Mark ik heb me dingetje even laten zien aan Nathalie en volgens mij was ze er erg over te spreken, ze heeft er zelfs nog even aan gezeten!!! :lol:
Veel plezier trouwens nog in China, zie je reisverslag en pics graag tegemoet.

gr.
floris
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2007, 16:19

florisvandam schreef:Ja Mark ik heb me dingetje even laten zien aan Nathalie en volgens mij was ze er erg over te spreken, ze heeft er zelfs nog even aan gezeten!!! :lol:
Veel plezier trouwens nog in China, zie je reisverslag en pics graag tegemoet.

gr.
floris
:s :s
erikawf
Enthousiast
Enthousiast

13 jul 2007, 17:42

Was zeker gezellig gister en lekker dicht bij. En Nathalie wat is dat nou over dat dingetje van Floris?? :lol: :lol:
Ach ja mannen en hun dingetje.... :wink:
mini works for me
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 jul 2007, 18:40

Apart verhaal over dat dingetje! :shock:
He een meeting in Scheveningen lijkt mij ook wel wat! Wanneer??? Ik ben van de partij.
YvonneB
4 op een rij!
4 op een rij!

13 jul 2007, 19:44

Hey,

Ook ik vond het erg gezellig, gisteravond. Ik heb er graag mijn werkzaamheden voor veranderd. (Begon pas 9.00 en ging 18.00 weg). Mijn collega's keken dus wel raar gisteren...maar ach.

Het was erg gezellig. En ik was verbaasd dat "Vroeger" er zo luxe en mooi uitzag. Ook het eten was lekker. Alleen moesten ze schijnbaar die slakken van Floris nog eerst even vangen...

Tegen 23.00 was ik weer thuis, na een zeer gezellige dag.

Yvonne

PS: Alleen zeggen ze dat vrouwen altijd te laat zijn. Maar gisteren was dus zo dat de vrouwen op tijd waren :wink: :D
PPS: @MR: Heel veel plezier in China. En hopelijk wijst TomTom je daar wel de snelste weg... :p

Terug naar “Afterparty”