maar 1 centimeter naar beneden voor 1790 euro... kolere, ben heel blij met m'n eibach verlaging

Overigens, die DS MCS hierboven is ook niet meer dan 3/4 centimeter naar beneden lijkt me?
Waar heb jij die Eibach veren laten plaatsen? Veel rijden er op H&R heb ik begrepen. Die Eibach gaan toch ook iets van 3 cm omlaag?èrcé schreef:Uitlijnen was bij de eibach veren in ieder geval absoluut niet nodig.
maar 1 centimeter naar beneden voor 1790 euro... kolere, ben heel blij met m'n eibach verlaging
Overigens, die DS MCS hierboven is ook niet meer dan 3/4 centimeter naar beneden lijkt me?
Die naam kwam ik inderdaad al vaker tegen op het forum. En mijn dealer gaf hem ook een goede aanbeveling. Dus je hebt geen uitlijning meer nodig gehad? Dan denk ik dat als ik mijn Cooper heb gelijk een afspraak met ze ga maken. Ben je er verder tevreden over? Die remmenset ziet er trouwens ook heerlijk uit zeg!èrcé schreef:Klopt, precies 3 centimeter omlaag. Ik heb het bij Beek Auto Racing laten doen
Top, goed om te horen. Ik zal ze gelijk even mailen om te vragen hoe lang van te voren ik een afspraak moet maken.èrcé schreef:hehe, ja, die Tarox set is erg mooi, vraag maar aan ome Wint, die heeft hem er ook onder. Kan me voorstellen dat ik daar ook een keer aan ga beginnen, maar voorlopig ben ik nog steeds blij met de standaard remmen op de R56 MCS (zelfde als de R53 JCW remmen, alleen geen rode remklauwen)
Ik ben erg te spreken over Beek, aardige gasten, goeie service en snel.
Top, ga ik binnenkort Klaas even bellen. By the way, had jij nog die spacers laten plaatsen? Ik wil die namelijk ook. Dat moet samen met die eibach verlaging en die R105 velgen erg mooi staan. Levert Beek die spacers ook? Dan laat ik alles in één keer doen. En wie weet, gelijk wat modifactie van het motormanagementèrcé schreef:even met klaas bellen, is nog sneller en meestal kan je binnen een week wel terecht. Op de verlaging kan je wachten. kost iets van anderhalf a twee uur of zo. Tjek hier voor foto's van het verlagen bij Beek.
Heb je 17" of 18", dat maakt namelijk ook nogal wat verschil uit. 18" is over het algemeen al een stuk harder dan 17" met die runflats.harmar schreef:IK denk er zwaar over om mijn mcs te verlagen. Deze heeft geen sportonderstel.
Nu zit ik met een paar vragen.
Hoe veel harder is/wordt de auto afgeveerd uitgaande van 3cm verlaging? (Met het bovenstaande rekening houdend). Er zitten n.l. wel runflatbanden onder de Mini.
En zit er nog verschil tussen de merken veren qua hardheid?
Ik heb n.l. geen zin in een auto die gigantisch "stuiterd" en waarin spontaan je last krijg van "zwevende" nieren.
Schroefveren vind ik te prijzig t.o.v. de normale verlagingsveren.
Wij gaan binnenkort de auto (R56 model 2008) ook verlagen bij Beek. (afspraak reeds gemaakt)MCmies schreef:Top, ga ik binnenkort Klaas even bellen. By the way, had jij nog die spacers laten plaatsen? Ik wil die namelijk ook. Dat moet samen met die eibach verlaging en die R105 velgen erg mooi staan. Levert Beek die spacers ook? Dan laat ik alles in één keer doen. En wie weet, gelijk wat modifactie van het motormanagementèrcé schreef:even met klaas bellen, is nog sneller en meestal kan je binnen een week wel terecht. Op de verlaging kan je wachten. kost iets van anderhalf a twee uur of zo. Tjek hier voor foto's van het verlagen bij Beek.Hoewel ik niet weet of dat al gelijk op een nieuwe kan. Deze zal wel eerst ingereden moeten worden.
Onze sponsors