MM's coopertje! - nieuwe modjes
- MCmies
- Enthousiast
Bericht
Een hele mooie Mini gaat dat worden. Ikzelf heb een Lightning blue in bestelling, maar twijfelde eerst nog tussen rood of blauw. Die van mij verwachten ze rond 5 oktober, dus die van ons zijn zo'n beetje gelijktijdig jarig
Heel veel sterkte met wachten, ik weet inmiddels uit eigen ervaring dat het nagelbijten, slapeloze nachten, dagdromen en piekeren betekent

Heel veel sterkte met wachten, ik weet inmiddels uit eigen ervaring dat het nagelbijten, slapeloze nachten, dagdromen en piekeren betekent

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
@moderators, zouden we dit ook in de site kunnen/mogen verwerken? Is ±250 mb.
@Robbee, ik heb zo'n configurator van MINI gebruikt. Kon je tijdens MINI United krijgen.Robbee schreef: Hee Ries, hoe heb je dat aangepast ? in de configurator krijg ik het ook niet voor elkaar met BRG.
Grtz,
Rob
@moderators, zouden we dit ook in de site kunnen/mogen verwerken? Is ±250 mb.
- MCmies
- Enthousiast
Bericht
Heeft jouw dealer trouwens verteld dat onze Mini met die grote zuinigheids upgrade mee gaat? Ik las het op het forum en heb mijn dealer erover gemailt. Die bevestigde dat die van mij de upgrade krijgt. Deze houdt in dat de Mini een shift gear indicator krijgt en een start-stop systeem. Dit laatste houdt in dat je motor afslaat bij stilstand en weer start bij wegrijden. Toch wel een essentiele aanpassing en heel vreemd dat ik van de dealer niets heb gehoord.
Op mijn koopcontract staat deze datum genoemd, maar dat wil ben ik bang weinig zeggen. Het kan eerder zijn, maar ook later. Ik ga binnenkort even bellen of ik een definitieve datum kan krijgen. Ik wil de dag van uitlevering namelijk gelijk mijn onderstel laten verlagen bij Beek Tuning. Daar moet ik 2 weken van tevoren een afspraak maken.MM schreef:Heej, hoe weet jij dat het rond 5 oktober gaat worden? Ik weet alleen "in oktober". Iets preciezer zou ik best fijn vinden!
Heeft jouw dealer trouwens verteld dat onze Mini met die grote zuinigheids upgrade mee gaat? Ik las het op het forum en heb mijn dealer erover gemailt. Die bevestigde dat die van mij de upgrade krijgt. Deze houdt in dat de Mini een shift gear indicator krijgt en een start-stop systeem. Dit laatste houdt in dat je motor afslaat bij stilstand en weer start bij wegrijden. Toch wel een essentiele aanpassing en heel vreemd dat ik van de dealer niets heb gehoord.
-
MM
Bericht
Op mijn koopcontract staat 1 oktober, maar ik heb begrepen dat ik daar niet al te veel waarde aan mag hechten. Dat die van ons, in elk geval die van mij, meegaat in modeljaar 2008 is mij inderdaad verteld. Het afslaan van je motor bij stilstand kan je trouwens uitzetten met een knop o.i.d. Mijn dealer heeft gelijk gekeken naar prijsverhogingen, maar gelukkig scheelde dat niet veel. Iets van 50 euro ofzo.
- MCmies
- Enthousiast
Bericht
Ik heb zaterdag 7 juli getekend, wat dat betreft gaat de tijd wel weer snel. Ik heb net de dealer even gebeld en ze sturen mij een email met informatie over die wijziging. Het was een dame die me helaas erg weinig kon vertellen. Ben heel benieuwd. Maar ben al blij te horen dat het eventueel ook uit te schakelen is.
- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Al blijft het een fraai wagentje
Als je portemonnee het al zwaar te verduren had wellicht verstandiger (of in ieder geval saver) om niet voor rood te kiezen. Je betaalt nieuw evenveel maar krijgt er straks minder voor terug of komt er moeilijker vanaf.....MM schreef:Oh sjonge, NOG langer wachten! Nou bij mij was 't ook gewoon op hoor, een S lijkt me best leuk, maar ik vond de cooper goed zat, en mijn portemonnee ook! Sterkte met wachten!

Al blijft het een fraai wagentje

Regards
Onze sponsors