MM's coopertje! - nieuwe modjes

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jul 2007, 11:52

Hij is zeer smeuig!! 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
èrcé
Be Mini
Be Mini

20 jul 2007, 11:55

hehe, ik heb op dit moment exact zo'n mini cooper mee als leenauto. veel plezier er mee!
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

20 jul 2007, 12:02

Dat ziet er goed uit 8) mooie kleur gekozen :mrgreen: succes met wachten en alvast veel plezier met rijdern :wink:

Greetz BigD
MCmies
Enthousiast
Enthousiast

22 jul 2007, 19:11

Een hele mooie Mini gaat dat worden. Ikzelf heb een Lightning blue in bestelling, maar twijfelde eerst nog tussen rood of blauw. Die van mij verwachten ze rond 5 oktober, dus die van ons zijn zo'n beetje gelijktijdig jarig :D

Heel veel sterkte met wachten, ik weet inmiddels uit eigen ervaring dat het nagelbijten, slapeloze nachten, dagdromen en piekeren betekent :wink:
MM
MM

22 jul 2007, 19:56

Heej, hoe weet jij dat het rond 5 oktober gaat worden? Ik weet alleen "in oktober". Iets preciezer zou ik best fijn vinden!
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jul 2007, 20:17

Robbee schreef: Hee Ries, hoe heb je dat aangepast ? in de configurator krijg ik het ook niet voor elkaar met BRG.

Grtz,
Rob
@Robbee, ik heb zo'n configurator van MINI gebruikt. Kon je tijdens MINI United krijgen.

@moderators, zouden we dit ook in de site kunnen/mogen verwerken? Is ±250 mb.
MCmies
Enthousiast
Enthousiast

23 jul 2007, 07:30

MM schreef:Heej, hoe weet jij dat het rond 5 oktober gaat worden? Ik weet alleen "in oktober". Iets preciezer zou ik best fijn vinden!
Op mijn koopcontract staat deze datum genoemd, maar dat wil ben ik bang weinig zeggen. Het kan eerder zijn, maar ook later. Ik ga binnenkort even bellen of ik een definitieve datum kan krijgen. Ik wil de dag van uitlevering namelijk gelijk mijn onderstel laten verlagen bij Beek Tuning. Daar moet ik 2 weken van tevoren een afspraak maken.

Heeft jouw dealer trouwens verteld dat onze Mini met die grote zuinigheids upgrade mee gaat? Ik las het op het forum en heb mijn dealer erover gemailt. Die bevestigde dat die van mij de upgrade krijgt. Deze houdt in dat de Mini een shift gear indicator krijgt en een start-stop systeem. Dit laatste houdt in dat je motor afslaat bij stilstand en weer start bij wegrijden. Toch wel een essentiele aanpassing en heel vreemd dat ik van de dealer niets heb gehoord.
MM
MM

23 jul 2007, 10:03

Op mijn koopcontract staat 1 oktober, maar ik heb begrepen dat ik daar niet al te veel waarde aan mag hechten. Dat die van ons, in elk geval die van mij, meegaat in modeljaar 2008 is mij inderdaad verteld. Het afslaan van je motor bij stilstand kan je trouwens uitzetten met een knop o.i.d. Mijn dealer heeft gelijk gekeken naar prijsverhogingen, maar gelukkig scheelde dat niet veel. Iets van 50 euro ofzo.
MCmies
Enthousiast
Enthousiast

23 jul 2007, 10:13

Ok, dan hebben ze jou meer verteld dan mij. Ik ga nu even de dealer bellen. Hebben ze jou ook nog iets verteld over iets van pechhulp en dat soort zaken? Bij mijn vorige auto zat een jaar gratis pechhulp.
MM
MM

23 jul 2007, 10:20

Niet verteld, maar het stond in een van de folders die ik de eerste keer had meegekregen. Zal straks even voor je kijken. Wanneer heb jij 'm precies besteld? Bij mij was afgelopen donderdag de boel telefonisch rond, en vrijdag heb ik getekend.
MCmies
Enthousiast
Enthousiast

23 jul 2007, 10:29

Ik heb zaterdag 7 juli getekend, wat dat betreft gaat de tijd wel weer snel. Ik heb net de dealer even gebeld en ze sturen mij een email met informatie over die wijziging. Het was een dame die me helaas erg weinig kon vertellen. Ben heel benieuwd. Maar ben al blij te horen dat het eventueel ook uit te schakelen is.
MM
MM

20 aug 2007, 19:12

Zojuist gehoord, hij komt waarschijnlijk in week 42... Da's nog euhm... 7 weken?! Aaaargh.... >:( :'(
MCmies
Enthousiast
Enthousiast

21 aug 2007, 09:54

Ja, geduld is een schone zaak :D Ik heb trouwens mijn Cooper geannuleerd en vervangen door een S! Helaas moet ik wel iets langer wachten, maar ik zou ik november moeten kunnen rijden.
MM
MM

21 aug 2007, 10:21

Oh sjonge, NOG langer wachten! Nou bij mij was 't ook gewoon op hoor, een S lijkt me best leuk, maar ik vond de cooper goed zat, en mijn portemonnee ook! Sterkte met wachten!
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

21 aug 2007, 16:50

MM schreef:Oh sjonge, NOG langer wachten! Nou bij mij was 't ook gewoon op hoor, een S lijkt me best leuk, maar ik vond de cooper goed zat, en mijn portemonnee ook! Sterkte met wachten!
Als je portemonnee het al zwaar te verduren had wellicht verstandiger (of in ieder geval saver) om niet voor rood te kiezen. Je betaalt nieuw evenveel maar krijgt er straks minder voor terug of komt er moeilijker vanaf..... :|

Al blijft het een fraai wagentje :mrgreen:
Regards

Terug naar “Show your ride”