Ik heb Ienie al sinds begin 2002 en toen (als 1 van de eerste denk ik) nieuw gekocht. Heb er nu zo'n 75k mee gereden en nog elke dag tovert ze nog een glimlach op mn gezicht

Gezien de leeftijd zitten we nu wel aan een nieuwe (r56) te denken, heb ook al in diverse gereden, maar wacht nog even op de clubman en de nieuwe cabrio. Daarnaast had ik in de nieuwe mini minder het 'mini gevoel' dan in mijn mini. Weet niet waar het aan ligt. Motorgeluid van de nieuwe vond ik maar matig (de S mist nu ook het gepruttel bij schakelen) en misschien hadden ze geen sportonderstel-plus.
De volgende word wel absoluut een S (bestond nog niet toen ik deze bestelde), want de cooper is nu gewoon te langzaam voor goed snelweg werk. Je zit dan vaak in zo'n 'treintje' met Leon's en andere leasebakken die allemaal rond de 140km/h rijden, en die (mannen) gaan dus nooit aan de kant. En als ze dan aan de kant gaan dan moet ik toch echt mn best doen om er goed voorbij te komen. (kunnen die mannen vaak niet van een vrouw hebben

De eerste 'mods' voor Ieniemini hebben we inmiddels ook gezien op deze site. Sommige van jullie maken er echt veel werk van! heel leuk! Binnenkort komen er andere (witte)knipperlichten en stadslichten aan de voorkant in. Voor de rest laat ik hem liever origineel denk ik.
Wat denken jullie ervan?