S cabrio eclipse grey foto's | Update p5

Stel je hier even voor.
ieniemini
Enthousiast
Enthousiast

S cabrio eclipse grey foto's | Update p5

30 jul 2007, 03:50

Hallo! Wat leuk zeg deze site met zoveel enthousiaste mini's!

Ik heb Ienie al sinds begin 2002 en toen (als 1 van de eerste denk ik) nieuw gekocht. Heb er nu zo'n 75k mee gereden en nog elke dag tovert ze nog een glimlach op mn gezicht :D (foto's in mijn gallery)

Gezien de leeftijd zitten we nu wel aan een nieuwe (r56) te denken, heb ook al in diverse gereden, maar wacht nog even op de clubman en de nieuwe cabrio. Daarnaast had ik in de nieuwe mini minder het 'mini gevoel' dan in mijn mini. Weet niet waar het aan ligt. Motorgeluid van de nieuwe vond ik maar matig (de S mist nu ook het gepruttel bij schakelen) en misschien hadden ze geen sportonderstel-plus.

De volgende word wel absoluut een S (bestond nog niet toen ik deze bestelde), want de cooper is nu gewoon te langzaam voor goed snelweg werk. Je zit dan vaak in zo'n 'treintje' met Leon's en andere leasebakken die allemaal rond de 140km/h rijden, en die (mannen) gaan dus nooit aan de kant. En als ze dan aan de kant gaan dan moet ik toch echt mn best doen om er goed voorbij te komen. (kunnen die mannen vaak niet van een vrouw hebben :mrgreen: )

De eerste 'mods' voor Ieniemini hebben we inmiddels ook gezien op deze site. Sommige van jullie maken er echt veel werk van! heel leuk! Binnenkort komen er andere (witte)knipperlichten en stadslichten aan de voorkant in. Voor de rest laat ik hem liever origineel denk ik.
Wat denken jullie ervan?
Laatst gewijzigd door ieniemini op 06 sep 2011, 00:17, 3 keer totaal gewijzigd.
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds

E91 335i touring M, sportpack, silver, 18" tinted, full
stanleyh
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

30 jul 2007, 08:17

Hallo ieniemini :))
Heel veel plezier hiero gewenst!
Over het algemeen liefhebbers genoeg hier.
Waarom ben je er nu pas, je hebt al zo lang een mini :D
geinig om te zien dat je naast de MINI ook een BMW hebt.
Ik heb een Cooper en een E90 318i
Tja het is geen 335 maar toch leuk.
Als je straks een Cooper S hebt, wordt je wagenpark wel erg leuk en snel dus.
:rijden
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2007, 09:16

Welkom bij de NewMINIclub! Leuk Coopertje heb je daar.

Als je het tijd vind voor een nieuwe dan zou ik inderdaad zeker een Sje nemen. Als het budget het maar toelaat. Aan het gepruttel van de uitlaat is zeker wel wat te doen. Ik heb er momenteel een ALTA catback onder liggen en die pruttelt al een heel stuk meer dan de standaard uitlaat. Vergeet niet dat die demo-auto's van de dealer allemaal niet op de juiste manier ingereden zijn, essentieel voor een benzinemotor met turbo.

Geniet ervan en misschien eens tot op een meet! 8)
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 jul 2007, 10:58

Hi Ienimini,

Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 jul 2007, 12:08

Hoi ieniemini en welkom.

Zo te horen een echte liefhebSter :)

Succes met uitzoeken van de opvolger en tot meets :rijden
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2007, 12:14

welkom hier op het forum! Veel plezier met het mini rijden en eventueel het kopen van een r56.
wellicht een keer tot meets :D:D:D
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

30 jul 2007, 12:58

Hoi Ienieminie veel plezier hier en wellicht een keer tot meets.
Weet je al wanneer je gaat switchen?? :wink:
ieniemini
Enthousiast
Enthousiast

30 jul 2007, 13:42

leuk hoor al die reactie's!

@stanleyh: Beter laat dan ooit he! De 335i is van mn vriend, heb er net het weekend pas voor het eerst zelf in gereden. Wat een ding is dat zeg! zo snel en comfortabel, en leuk flipperen aan het stuur (foto in gallery). Hiervoor had hij een 325i die kon ik met mn cooper nog aardig bijhouden, maar das nu met deze niet meer te doen. Ook daarom moet ik dus echt een S hebben want hij is me nu echt te snel (liefst met Works :lol: )

@CooperS-lightningblue: andere uitlaat kan idd, maar hij word al zo duur met de opties die ik wil :cry: en ben bang dat zo'n sportuitlaat teveel gaat 'dreunen' in de auto waardoor het minder comfortabel word bij lange afstanden.
De R56 S waar ik mee gereden heb was vrij nieuw (1500km) dus misschien is de indruk niet zo goed geweest, maar heb ook met verschillende R50(?) Sjes gereden en die gaven me allemaal meer kart en mini gevoel dan de nieuwe. En ik vind het niet mooi dat als je achter een nieuwe rijdt je de ophanging zo goed ziet zitten. jij hebt toch ook een oude S gehad, welke verschillen ervaar jij?

@Blont-007: Zoals ik al aangaf wacht ik maar even op de nieuwe cabrio want die lijkt me toch wel héél erg leuk. Lekker dakje open als het mooi weer is. Ben alleen bang dat die meer lawaai maakt. Of toch de clubman; misschien makkelijk als er kids komen?
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds

Formula
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

30 jul 2007, 13:46

Hi Ienimini

Ik heb mijn Mini nu sinds April, had ook nooit geweten hoe leuk het is om mini te rijden. Maar met een cooper 140 en moeite te doen om er voorbij te komen? Ik heb een nieuwe cooper en ben vorige week naar de F1 van Europa geweest. Ik wilde perse met de mini naar Duitsland om hem te testen. Dus moest onze stationwagen het vergelden, maar ik reed 170 en had zat ruimte over om gas te geven. Als het niet zo druk was geweest had hij makkelijk 190-200 kunnen halen.
De nieuwe Cooper is snel hoor. Maar uiteraard is een S sneller. :D
Veel plezier met het designen van de nieuwe mini (wat dat is natuurlijk ook erg leuk om te doen).

Groetjes
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2007, 15:00

@ieniemini.
Zou zeker wachten op een cabrio, heb er een sinds 2 weken ik vind het super om open te rijden.
Meer herrie merk ik nix van (heb nu een one hiervoor een s).
ieniemini
Enthousiast
Enthousiast

30 jul 2007, 15:57

@Formula:
Nou 'moeite' is misschien een verkeerde woordkeus. Mijn Ieniemini is best snel hoor! Heb hem goed ingereden, van 80 naar 140 gaat echt goed. Mn schoonzusje heeft ook een mini, zwart met wit dak en spiegels (we hebben de mini's tegelijk gekocht) en die van haar is echt een stuk langzamer. 170 rijden gaat ook wel, maar dat doen die leon's ed ook met gemak, dus die zijn dan moeilijk in te halen. Boven de 170 heb je zeker nog gas over maar het duurt echt wel even voordat je 190, 200 rijdt. niet dat ik dat dagelijks rijd, want 170 is meestal wel de max voor mij. De top van mijn mini is echt zoals opgegeven net over de 200 (op de teller). Met wind tegen haal je het net niet. 190 haal je vaak wel prima, maar die laatste 10km zijn zwaar voor het motortje. Overigens wat ligt de mini toch nog goed bij die snelheden zeg. Je merkt echt dat ze nog veel meer aankan. :P

Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2007, 16:31

Ha Inie :)

Welkom bij die andere MINI-aholics! 8)

Tot meets dan maar :)))
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2007, 16:52

:hi Iniemini,

dat je de site nu pas gevonden hebt :?

Een beetje google en het woord MINI invoeren en je komt er wel hoor. Ben je geflyerd, MINI met clubsticker gezien? Wat hadden we moeten doen om de PR beter te laten verlopen?
ieniemini
Enthousiast
Enthousiast

30 jul 2007, 17:25

@ ries
De PR lijkt me niet verkeerd. Het ligt meer aan ons. Nooit zo opzoek geweest oid. Zie wel dat ik wat gemist heb :oops:

Ik moet nieuwe voorbandjes en zie wat roest op de uitlaat, dus misschien moet die ook vervangen gaan worden?
Gezien de leeftijd van ieniemini wilde ik eens kijken of ik erachter kon komen wat dat gaat kosten en welke kosten ik komend jaar kan verwachten(anders toch eerder een nieuwe bestellen), toen kwam ik op deze site!

Jij enig idee wat nieuwe voorbanden kosten?
of zal ik maar overstappen op een setje s-spokes die misschien nog iemand van deze site heeft liggen?
En enig idee wat ik, buiten de beurtjes, nog aan kosten kan verwachten aan mijn mini?

Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2007, 18:28

Welkom :)(!

Mooi Coopertje heb je! Leuk dat je er al zo lang plezier van hebt en dat de opvolger ook een MINI gaat worden. Die 335i van je vriend is ook geweldig zeg met dat M-pakket en die Blackline-achterlichten :-PP. En die 6-in-lijn biturbo :-))...
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”