Greetz BigD
p.s. wil de dealer er in deze staat nog €11.000 voor geven??? dat is best veel
BigD schreef:Die versnellingsbak problemen zijn hier heel erg bekendzijn veel mensen die daar last van hebben. Dit zou er bij de facelift uit zijn maar ook daar zijn hier al problemen mee :roll:
Ja die indruk had ik ook. Maar volgens mij had LUV2XLR8 en die moeder van biermagnaat ook problemen met de bak en dit zijn faceliftsmderijke schreef:BigD schreef:Die versnellingsbak problemen zijn hier heel erg bekendzijn veel mensen die daar last van hebben. Dit zou er bij de facelift uit zijn maar ook daar zijn hier al problemen mee :roll:
BigD, ik had de indruk dat het met de facelift versnellingsbakken wel meeviel... (I hope I'm right)
Een search op dit forum laat mij ook alleen maar problemen met de pre-facelift v-bak zien en dan vooral de eerste types (2001-2002).
Wel is het ellendige gekraak bij het snel achteruitschakelen gebleven en het lastig naar achteruit schakelen. Maar geen schade of slijtage-verhalen.
Overigens zag ik in een post van 'CooperS Lightning Blue' dat het nieuwe type versnellingsbak is gemonteerd vanaf APRIL 2004 , dus die update liep enkele maanden vooruit op de facelift.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors