Toch wel een heel bijzonde evenement! Ben nog nooit naar een Formule 1 race geweest, (wel graag een keer doen)
Maar volgens mijn zit er niet veel tussen! Gigantisch kabaal ook natuurlijk. Wat een geluid! Wacht maar op de geluidsoverlast klachten...

Doornbos werd jammer genoeg 13e... Wel te danken aan zijn slapende pitcrew... Doornbos staat overigens 3e in het klassement, en maakt daarmee wel een (kleine) kans op de titel.
Wij zaten op de hoofdtribune, dus de pitlane was ook goed te zien.
De race had zijn nodige gele vlaggen, en spin-offs, maar het leukste was voor mij toch aan het einde van de race. Hier kwam een coureur (Will Power geloof ik) letterlijk op de finish line zonder brandstof te zitten!

Na de race kwam er nog een 'historic american race' met ouwe Mustangs en Shelby's... heel gaaf, maar ook heel traag als je de Champ Cars gewend bent!

Daarna was er ook nog een 'Dutch Supercar race'. Dit was eigenlijk een soort DTM. En er zaten uiteraard ook een aantal DTM-ers bij. Toch wel heel leuk om te zien als een Gallardo door een Opel Astra wordt ingehaald!

Eten en drinken was weer heerlijk onbetaalbaar, maar goed, dat is altijd te verwachten...
Overigens vond ik het parkeren heel goed voor elkaar, en de verkeersregeling was helemaal top!
Ik ga maar weer gauw aan het werk!
P.S. Trouwens heel jammer dat Berry van Elk er niet was met zijn Mini!