Volgens mij is het geen respect voor de MINI, maar pure nijd als je met een vette BMW(of enig ander auto wat gezien wordt als DUUR) rijdt. Mijn ervaringen zijn hetzelfde, sinds ik m'n X5 en M3 heb weggedaan krijg ik geen "vage" blikken meer van mensen. En ik moet zeggen, dat ik nog steeds aardig aso rij.Des schreef:Ja lijkt wel alsof ze er respect voor hebbenèrcé schreef:haha, zo heerlijk. dat is ook het leuke van een mini. onverwacht snel, zonder agressieve reacties op te roepen. stukken minder afkeurende blikken dan met m'n bmw destijds
Dikke doei met je Touareg W12
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Veel mensen denken oh een Mini wat schattig, laat hem er maar even tussen. Enige jammere vind ik dat mensen niet bang worden van de Mini als je met 200 km/h op hun bumper aankomt zetten, want vaak blijven ze net wat langer op de linkerbaan dan wanneer je dat met een mercedes ML of X5 doet.minipino schreef:Volgens mij is het geen respect voor de MINI, maar pure nijd als je met een vette BMW(of enig ander auto wat gezien wordt als DUUR) rijdt. Mijn ervaringen zijn hetzelfde, sinds ik m'n X5 en M3 heb weggedaan krijg ik geen "vage" blikken meer van mensen. En ik moet zeggen, dat ik nog steeds aardig aso rij.Des schreef:Ja lijkt wel alsof ze er respect voor hebbenèrcé schreef:haha, zo heerlijk. dat is ook het leuke van een mini. onverwacht snel, zonder agressieve reacties op te roepen. stukken minder afkeurende blikken dan met m'n bmw destijds
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
marss
oplossing: DRIVING LIGHTS!!Des schreef: Veel mensen denken oh een Mini wat schattig, laat hem er maar even tussen. Enige jammere vind ik dat mensen niet bang worden van de Mini als je met 200 km/h op hun bumper aankomt zetten, want vaak blijven ze net wat langer op de linkerbaan dan wanneer je dat met een mercedes ML of X5 doet.

marss
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Greetz BigD
Helemaal mee eens marssmarss schreef:oplossing: DRIVING LIGHTS!!Des schreef: Veel mensen denken oh een Mini wat schattig, laat hem er maar even tussen. Enige jammere vind ik dat mensen niet bang worden van de Mini als je met 200 km/h op hun bumper aankomt zetten, want vaak blijven ze net wat langer op de linkerbaan dan wanneer je dat met een mercedes ML of X5 doet.![]()
marss

Greetz BigD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Valt wel mee vind ik, moet je een Electric Blue nemen
Normaliter gaat men snel aan de kant als ik er aan kom en gaat men ook wel aan de kant als er tussen twee vrachtwagens niet zo veel ruimte is. Men schat mijn potentieel dus goed in a.d..h.v. het uiterlijk
En ik doe niet aan bumperkleven, als men links blijft hangen is de oplossing simpel.
Maar het kan ook aan mijn badge liggen
(al sinds oktober 2006)

Normaliter gaat men snel aan de kant als ik er aan kom en gaat men ook wel aan de kant als er tussen twee vrachtwagens niet zo veel ruimte is. Men schat mijn potentieel dus goed in a.d..h.v. het uiterlijk

En ik doe niet aan bumperkleven, als men links blijft hangen is de oplossing simpel.
Maar het kan ook aan mijn badge liggen

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
@berthil: Idd niet kleven gewoon rustig wachten gaan ze vanzelf opzij
Moet zeggen dat als ik met die van mij aan kom op links ze meestal al wel opzij gaan
en anders toch de DL's
maar niet kleven zonde voor de steenslag en men blijft dan meestal toch langer links rijden
Greetz BigD

Greetz BigD
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Uhumarss schreef:oplossing: DRIVING LIGHTS!!Des schreef: Veel mensen denken oh een Mini wat schattig, laat hem er maar even tussen. Enige jammere vind ik dat mensen niet bang worden van de Mini als je met 200 km/h op hun bumper aankomt zetten, want vaak blijven ze net wat langer op de linkerbaan dan wanneer je dat met een mercedes ML of X5 doet.![]()
marss

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik ben voor de Duitse manier, gooi gewoon mijn knipperlicht uit als het te lang duurt
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors