Dikke doei met je Touareg W12

minipino
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 sep 2007, 17:42

Des schreef:
èrcé schreef:haha, zo heerlijk. dat is ook het leuke van een mini. onverwacht snel, zonder agressieve reacties op te roepen. stukken minder afkeurende blikken dan met m'n bmw destijds
Ja lijkt wel alsof ze er respect voor hebben :D
Volgens mij is het geen respect voor de MINI, maar pure nijd als je met een vette BMW(of enig ander auto wat gezien wordt als DUUR) rijdt. Mijn ervaringen zijn hetzelfde, sinds ik m'n X5 en M3 heb weggedaan krijg ik geen "vage" blikken meer van mensen. En ik moet zeggen, dat ik nog steeds aardig aso rij.
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 sep 2007, 18:33

minipino schreef:
Des schreef:
èrcé schreef:haha, zo heerlijk. dat is ook het leuke van een mini. onverwacht snel, zonder agressieve reacties op te roepen. stukken minder afkeurende blikken dan met m'n bmw destijds
Ja lijkt wel alsof ze er respect voor hebben :D
Volgens mij is het geen respect voor de MINI, maar pure nijd als je met een vette BMW(of enig ander auto wat gezien wordt als DUUR) rijdt. Mijn ervaringen zijn hetzelfde, sinds ik m'n X5 en M3 heb weggedaan krijg ik geen "vage" blikken meer van mensen. En ik moet zeggen, dat ik nog steeds aardig aso rij.
Veel mensen denken oh een Mini wat schattig, laat hem er maar even tussen. Enige jammere vind ik dat mensen niet bang worden van de Mini als je met 200 km/h op hun bumper aankomt zetten, want vaak blijven ze net wat langer op de linkerbaan dan wanneer je dat met een mercedes ML of X5 doet.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2007, 18:38

Des schreef: Veel mensen denken oh een Mini wat schattig, laat hem er maar even tussen. Enige jammere vind ik dat mensen niet bang worden van de Mini als je met 200 km/h op hun bumper aankomt zetten, want vaak blijven ze net wat langer op de linkerbaan dan wanneer je dat met een mercedes ML of X5 doet.
oplossing: DRIVING LIGHTS!! :mrgreen:

marss
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

05 sep 2007, 22:14

marss schreef:
Des schreef: Veel mensen denken oh een Mini wat schattig, laat hem er maar even tussen. Enige jammere vind ik dat mensen niet bang worden van de Mini als je met 200 km/h op hun bumper aankomt zetten, want vaak blijven ze net wat langer op de linkerbaan dan wanneer je dat met een mercedes ML of X5 doet.

marss
Helemaal mee eens marss 8)

Greetz BigD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

05 sep 2007, 22:30

Valt wel mee vind ik, moet je een Electric Blue nemen :mrgreen:

Normaliter gaat men snel aan de kant als ik er aan kom en gaat men ook wel aan de kant als er tussen twee vrachtwagens niet zo veel ruimte is. Men schat mijn potentieel dus goed in a.d..h.v. het uiterlijk :)

En ik doe niet aan bumperkleven, als men links blijft hangen is de oplossing simpel.

Maar het kan ook aan mijn badge liggen :) (al sinds oktober 2006)

Afbeelding
BigD

05 sep 2007, 22:46

@berthil: Idd niet kleven gewoon rustig wachten gaan ze vanzelf opzij :mrgreen: Moet zeggen dat als ik met die van mij aan kom op links ze meestal al wel opzij gaan :mrgreen: en anders toch de DL's :p maar niet kleven zonde voor de steenslag en men blijft dan meestal toch langer links rijden :s

Greetz BigD
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

05 sep 2007, 22:49

marss schreef:

marss
Uhu :lol: :mrgreen: >)
Afbeelding
Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2007, 23:12

Of je gebruikt je grootlicht, claxon en knipperlicht naar links, of je gaat er rechts voorbij :roll:
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

05 sep 2007, 23:16

ricktolboom schreef:Of je gebruikt je grootlicht, claxon en knipperlicht naar links, of je gaat er rechts voorbij :roll:
Minstens alle vier he seg :P
Afbeelding
Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2007, 23:30

Uiteindelijk is dat vaak wel het geval ja :evil:
BigD

05 sep 2007, 23:35

Gewoon geduld jongens :mrgreen: dat is een schone zaak :roll: :wink:

Greetz BigD
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 sep 2007, 10:28

ik ben voor de Duitse manier, gooi gewoon mijn knipperlicht uit als het te lang duurt :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 sep 2007, 10:34

zelfs dat werkt bij sommige 'mensen' niet, het enige wat je kan doen is rechts over de vluchtstrook
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 sep 2007, 10:43

Geduld jongens, of koop een one. Ik ben een stuk minder agressief gaan rijden als toen met de S, maar ja dat kan ook niet anders.
Bijkomende voordeel verbruik is ook de helft minder.
Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 sep 2007, 10:51

Het gaat niet om geduld of agressief rijden, het gaat erom dat sommige mensen die niet links horen daar wel rijden en blijven rijden :evil:

Daar kan ik me echt aan ergeren..

Terug naar “MINI-talk”