Eerst twee uur vrijwillig vlaggen om daarna twee uur te gaan rijden.
Op het hoogste punt van het circuit tussen Hugenoltz en Scheivlak was het vet koud tijdens het vlaggen maar er kwam veel moois voorbij wat het weer goedmaakte

Daarna was het de beurt aan mij en Hans om ook een paar rondjes te rijden. Dat ging heel lekker, niet druk op de baan en mooi wat rondjes achter elkaar op max snelheid kunnen rijden. Kennelijk hebben we wel indruk gemaakt want we hebben veel positieve opmerkingen gekregen over de snelheid en geluid van onze Mini's.
Dit keer bleef het spruitstuk ook heel en zorgde de extra remkoeling (en de wat lagere buitentemperaturen) ook voor minder fading op de remmen. Al moet er echt wel wat anders komen want in wat rondjes die ik met Hans meereed voelden zijn remmen echt stukken beter aan dan de mijne.
Ik heb even de film teruggekeken die ik heb gemaakt en er zit geloof ik wel een goeie ronde tussen. Ik kan de film pas maandag overzetten naar computer en hier posten, maar zoals het er nu naar uitziet zit er een ronde in de 2.13 tussen, stukkje sneller dus dan de tijd van Hans in de Time Attack.
Toevallig staat Hans ook op die ronde want die wordt ingehaald

Ik heb zelfs nog even wat ingehouden want ik wist niet of hij nog naar binnen ging sturen in de bocht waar ik hem inhaalde, maar hij maakt netjes ruimte omdat hij bezig is met de uitloopronde met een instructeur naast hem, vandaar het inhalen natuurlijk.
Met de tips van de instructeur die Hans aan mij gegeven heeft (dankjewel), nieuwe remmen en andere nokkenas moet het de volgende keer wel in de 2.12 kunnen hoop ik.
Verder wel een bijzonder racewagen uit 1937 op de baan met 16 cilinder waar Fango nog mee heeft geracet. Wat een geluid dat ding. Een rijdende sigaar van ik schat wel 4000 kg met trommelremmen. Als er wat meer foto's komen van gisteren post ik ze hier wel. In tegenstelling tot de vorige keer is iedereen gelukkig nu schadevrij gebleven.