De middenpijp is geen probleem lijkt me. Check de foto en je zegt nee dat moet geen probleem zijn. Alle onderdelen zijn aanwezig om gewoon de middenpijp te vervangen door een andere. Vraag me af of ik dan ook iets van een rubber tussen de CAT en de middenpijp moet vervangen. Iemand?

Maar dan....
1. Die zwarte box moet weg hieronder (het lijkt net of dat je er drugs in kan vervoeren.... zo lijkt het wel. Hoort normaal zeker het wiel in te liggen), net zoals de uitlaat, de bumper, de twee hittenschilden en de volledige middendemper dus.

2. In plaats daarvan komt de SS middenpijp
3. Daarna de einddemper, maar waar bevestig je die! Nu zie je op de onderstaande foto dat er twee bevestigingspunten zitten aan de einddemper. 1 rechts vanuit de achterkant van de demper en 1 links vlakbij het eindstuk.

Rechts is geen probleem. Die moet je vastmaken aan het rode bevestigingspunt wat er al voor de Cooper zit.

De linker is een groter probleem. Die zit te ver naar voren en waar die vast moet geen idee!

Daarnaast nog een probleem. Ik heb die zwarte bak los geschroefd en onder de gereedschapbak gekeken. Daar steken drie palletjes uit. Ik denk dat die bedoeld zijn voor mijn reservewiel en om die op zijn plek te houden tegen draaien.... Die gaan hoe dan ook mijn einddemper raken. Ik zag aan de bovenkant dat ze een schroefdraad hebben dus ik hoop dat ik de meest rechtste kan losdraaien. Die moet er echt uit. Anders is het de dremmel ermee!
ff wat foto's van onder in die bak.... zo te zien vervoer ik kruimels of zo..

Mocht iemand nog tips hebben hoe die andere kant vast te maken dan hou ik me aanbevolen. Die vat ik niet, maar ga nu ff verder zoeken hoe en wat!
MR