Ook een hier een zoon van 11 maanden en een MINI!
Beetje opletten wat je meesjouwed maar onze Mutsy paste er nipt in op de neergeklapte halve achterbank.
Zelfs een week op vakantie geweest met zijn 3en..!
MINI en een kleintje, kinderwagen in de MINI?
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij verwachten dus over 6 maanden 2!!! kids.
Tijdens de aanschaf van omze MC hadden we al wel de optie meegenomen om de airbags uit te zetten. Was allemaal gepland bij de komst van een eventuele kleine. Tja en dan een tweeling op komst.
Ik verwacht dat de kids er straks dus weinig in zullen zitten aangezien we over luxe bezitten van een tweede iets ruimere auto. Want een Urban Jungle Duo is toch nog best groot als ie ingeklapt is.
Maar in tijd van nood zou je volgens mij best twee kids er in moeten kunnen krijgen.
Tijdens de aanschaf van omze MC hadden we al wel de optie meegenomen om de airbags uit te zetten. Was allemaal gepland bij de komst van een eventuele kleine. Tja en dan een tweeling op komst.
Ik verwacht dat de kids er straks dus weinig in zullen zitten aangezien we over luxe bezitten van een tweede iets ruimere auto. Want een Urban Jungle Duo is toch nog best groot als ie ingeklapt is.

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zie toevallig net op MINI2.com dat er een apart forum is over de combinatie MINI en kinderen. Er staan ook topics in over welke kinderwagens geschikt zijn. Kijk hier maar eens:
http://www.mini2.com/forum/minis-children-parents/
http://www.mini2.com/forum/minis-children-parents/

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet niet welke versie je van plan was om aan te kopen, maar hou er rekening mee dat de cabrio versie heel wat minder praktisch is. De koffer is moeilijk toegankelijk en er is gewoon een stuk minder ruimte. Clubman is 24 cm langer dan de hatch versie, dus mss is die extra ruimte wel aardig meegenomen?
- Mini Mouse 1980
- Nieuw Lid
Bericht
Kinderwagen in Mini Cooper S
We verwachten ons eerste kindje :-)
Ik wil en ik zal mijn superleuke Mini niet verkopen, omdat het allemaal niet zou gaan passen!! ;-)
Daarom ben ik op zoek naar een kinderwagen die wel in een Mini Cooper S past.
Ik heb wel eerdere topics hierover gelezen, maar misschien zijn er nog recente ervaringen / tips?
Thanks alvast!
Groetjes,
Mini Mama to be ;-)
Ik wil en ik zal mijn superleuke Mini niet verkopen, omdat het allemaal niet zou gaan passen!! ;-)
Daarom ben ik op zoek naar een kinderwagen die wel in een Mini Cooper S past.
Ik heb wel eerdere topics hierover gelezen, maar misschien zijn er nog recente ervaringen / tips?
Thanks alvast!
Groetjes,
Mini Mama to be ;-)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

zeker niet als er kinderwagens te vinden zijn die achterin je MINI passen...
Voor vakanties is het wel handig zo'n koffer, maar dan heb je ook wel wat meer mee te nemen als 1 kinderwagen
lijkt me niet dat je non stop met een dakkoffer op je mini gaat rijdenMarcoFr schreef:Is een klein dak koffer geen optie ? Dan is het ruimte gebrek verlefen tijd.

zeker niet als er kinderwagens te vinden zijn die achterin je MINI passen...
Voor vakanties is het wel handig zo'n koffer, maar dan heb je ook wel wat meer mee te nemen als 1 kinderwagen

- Gyan
- One wheel wonder
Bericht
Wij hebben een volwaardige kinderwagen (3 in 1) van het merk Teutonia. Deze past in de kofferbak van de mini zonder je bank naar voren te klappen o.i.d.
Wel moet je de (zeer makkelijk verwijderbare) achterwielen eraf halen. Probeer deze kinderwagen eens uit in de kinderzaak. Echt een aanrader !
succes
Radjoe
Wel moet je de (zeer makkelijk verwijderbare) achterwielen eraf halen. Probeer deze kinderwagen eens uit in de kinderzaak. Echt een aanrader !
succes
Radjoe
BLUE DEVIL 

-
lo
Bericht
Ik heb lang gezocht naar een kinderwagen die geheel in de achterbak van mijn Mini Cooper past zonder wielen los te hoeven halen...én gevonden..: De Seed Pli, een mooie kinderwagen van Deense makelij. Het is een kinderwagen/buggy, met een ruim vak voor boodschappen en heel eenvoud in te klappen....Ik heb hem nu te koop staan (op marktplaats) omdat mijn dochter inmiddels in een vouwbuggy past. Bij interesse graag een berichtje achterlaten op [email protected]..
Onze sponsors