MINI en een kleintje, kinderwagen in de MINI?

Van alles over de 1ste generatie MINI.
hansie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 okt 2007, 18:38

Ook een hier een zoon van 11 maanden en een MINI!
Beetje opletten wat je meesjouwed maar onze Mutsy paste er nipt in op de neergeklapte halve achterbank.
Zelfs een week op vakantie geweest met zijn 3en..!
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 okt 2007, 19:41

Wij verwachten dus over 6 maanden 2!!! kids.
Tijdens de aanschaf van omze MC hadden we al wel de optie meegenomen om de airbags uit te zetten. Was allemaal gepland bij de komst van een eventuele kleine. Tja en dan een tweeling op komst.
Ik verwacht dat de kids er straks dus weinig in zullen zitten aangezien we over luxe bezitten van een tweede iets ruimere auto. Want een Urban Jungle Duo is toch nog best groot als ie ingeklapt is. :| Maar in tijd van nood zou je volgens mij best twee kids er in moeten kunnen krijgen.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 okt 2007, 21:44

Ik zie toevallig net op MINI2.com dat er een apart forum is over de combinatie MINI en kinderen. Er staan ook topics in over welke kinderwagens geschikt zijn. Kijk hier maar eens:

http://www.mini2.com/forum/minis-children-parents/
Afbeelding
ke
kevinnova

20 okt 2009, 12:57

Jah dit weekend gepast, de Buzz van Quinny past erin. Een wiel eraf klikken en de hoedenplant past niet meer maar toch!We hoeven geen andere auto! :D
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 okt 2009, 13:21

Ik weet niet welke versie je van plan was om aan te kopen, maar hou er rekening mee dat de cabrio versie heel wat minder praktisch is. De koffer is moeilijk toegankelijk en er is gewoon een stuk minder ruimte. Clubman is 24 cm langer dan de hatch versie, dus mss is die extra ruimte wel aardig meegenomen?
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

20 okt 2009, 13:27

@ Kevinnova

Bedoel je dus dat als je de BUZZ in de kofferruimte zet je verplicht bent om 1 wiel eraf te halen en je hoedenplank moet verwijderen?
Mini Mouse 1980
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Kinderwagen in Mini Cooper S

04 apr 2011, 15:13

We verwachten ons eerste kindje :-)

Ik wil en ik zal mijn superleuke Mini niet verkopen, omdat het allemaal niet zou gaan passen!! ;-)

Daarom ben ik op zoek naar een kinderwagen die wel in een Mini Cooper S past.

Ik heb wel eerdere topics hierover gelezen, maar misschien zijn er nog recente ervaringen / tips?

Thanks alvast!

Groetjes,
Mini Mama to be ;-)
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

04 apr 2011, 15:25

Is een klein dak koffer geen optie ? Dan is het ruimte gebrek verlefen tijd.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 apr 2011, 17:25

MarcoFr schreef:Is een klein dak koffer geen optie ? Dan is het ruimte gebrek verlefen tijd.
lijkt me niet dat je non stop met een dakkoffer op je mini gaat rijden :s
zeker niet als er kinderwagens te vinden zijn die achterin je MINI passen...

Voor vakanties is het wel handig zo'n koffer, maar dan heb je ook wel wat meer mee te nemen als 1 kinderwagen :P
Gyan
One wheel wonder
One wheel wonder

08 apr 2011, 09:07

Wij hebben een volwaardige kinderwagen (3 in 1) van het merk Teutonia. Deze past in de kofferbak van de mini zonder je bank naar voren te klappen o.i.d.
Wel moet je de (zeer makkelijk verwijderbare) achterwielen eraf halen. Probeer deze kinderwagen eens uit in de kinderzaak. Echt een aanrader !

succes
Radjoe
BLUE DEVIL >)
lo
lovemini

30 nov 2011, 14:22

Ik heb lang gezocht naar een kinderwagen die geheel in de achterbak van mijn Mini Cooper past zonder wielen los te hoeven halen...én gevonden..: De Seed Pli, een mooie kinderwagen van Deense makelij. Het is een kinderwagen/buggy, met een ruim vak voor boodschappen en heel eenvoud in te klappen....Ik heb hem nu te koop staan (op marktplaats) omdat mijn dochter inmiddels in een vouwbuggy past. Bij interesse graag een berichtje achterlaten op [email protected]..

Terug naar “MINI-talk”