Dit is niet helemaal waar, de motor ligt inderdaad ook in de Neon maar hij is ontwikkeld door Tritec. De motor is ontstaan door een joint venture van BMW en Chrysler.Thegreenery schreef: ....Dit geld ook voor de motor, deze komt van de Chrysler NEON. Hierbij pakte het wel goed uit en blijkt beren sterk te zijn....
Helemaal gelijk, kon niet op de naam komenRalph-cooper schreef:Dit is niet helemaal waar, de motor ligt inderdaad ook in de Neon maar hij is ontwikkeld door Tritec. De motor is ontstaan door een joint venture van BMW en Chrysler.Thegreenery schreef: ....Dit geld ook voor de motor, deze komt van de Chrysler NEON. Hierbij pakte het wel goed uit en blijkt beren sterk te zijn....
Ik heb een '03 (dus idd diezelfde bak), geen problemen tot nu toe (afkloppenmaus105 schreef:jij ook nog nooit last gehad ralph jij hebt hetzelfde model toch?
Ik begrijp het, houd me maar op de hoogte van de evt vorderingen.maus105 schreef:nee heb ook geen last maar je leest iedere keer die verhalen en daar word ik een beetje huiverig van en ik denk met mij velen kijk en het uuroon van bmw is idd niet misselijk maar als ik dan niet meer met die gedachte zit is het me wel wat waard maar ja we zien het wel
Ik hoop mar dat 't niks is... Het is inderdaad een moeilijk te omschrijven geluid maar klinkt toch niet lekker. Het is een beetje een geklapper. Ik ga aanstaande woensdag toch maar ff naar de dealer, misschien kan hij me gerust stellen of het probleem verhelpen..Sepp schreef:Volgens mij heb ik dat ook en het is alleen bij een koude motor en alleen in de 2e en 3e versnelling. Zodra de motor opgewarmd is, dan is dat geluid weg. Het is ook geen hard geluid en ook geen scherp geluid. Ik heb het al sinds ik m'n MINI heb. Toen stond er 27.000 km op. Nu 2,5 jaar later staat er 116.000 km op en alles is nog hetzelfde. Nog steeds geen kapotte versnellingsbak, dus ik denk dat dit geluid niet met de versnellingsbak heeft te maken. Misschien een trillend hitteschild of zoiets.
Nog nieuws over je versnellingsbak?MeMini schreef:Ik hoop mar dat 't niks is... Het is inderdaad een moeilijk te omschrijven geluid maar klinkt toch niet lekker. Het is een beetje een geklapper. Ik ga aanstaande woensdag toch maar ff naar de dealer, misschien kan hij me gerust stellen of het probleem verhelpen..
In ieder geval bedankt voor je reactie!
Aanstaande vrijdag moet ik 'm naar de garage brengen, dan gaan ze kijken waar het geluid vandaan komt. Zodra ik meer weet laat ik het weten.Thegreenery schreef:Nog nieuws over je versnellingsbak?MeMini schreef:Ik hoop mar dat 't niks is... Het is inderdaad een moeilijk te omschrijven geluid maar klinkt toch niet lekker. Het is een beetje een geklapper. Ik ga aanstaande woensdag toch maar ff naar de dealer, misschien kan hij me gerust stellen of het probleem verhelpen..
In ieder geval bedankt voor je reactie!
Onze sponsors