Stoplichtsprintjes! Jij versus ......?!
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Met een standaard MCS moet het al bijna lukken, laat staan met een beek MCS
0 tot 100-> 7.3 cupra 4 (204pk)
0 tot 100-> 7.4 standaard cooper S (163pk)
bron: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 1&ref=atag
0 tot 100-> 7.3 cupra 4 (204pk)
0 tot 100-> 7.4 standaard cooper S (163pk)

bron: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 1&ref=atag
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja mooi op papier, maar zo'n Cupra 4 kan z'n vermogen wel wat beter kwijt op alle 4 de wielen dan een S op alleen de voorwieltjes in de praktijk .....Dus de omstandigheden en het asfalt moeten dan wel perfect zijn
Niet dat ik er volgende keer niet weer naast ga staan

- kamiel
- Be Mini
Bericht
Het word tijd voor een vierwiel aangedreven cooper
dus in de kou en regen maar beter niet naast een cupra 4 gaan staan, als het droog is vreet ik hem op
Dat klopt wel, als het maar een beetje koud is buiten en het regend, dan kom ik niet eens goed van de plaats met de MCS, het gele lampje op de toerenteller krijgt het dan helemaal op z'n heupenfrankie schreef:Ja mooi op papier, maar zo'n Cupra 4 kan z'n vermogen wel wat beter kwijt op alle 4 de wielen dan een S op alleen de voorwieltjes in de praktijk .....Dus de omstandigheden en het asfalt moeten dan wel perfect zijn![]()
Niet dat ik er volgende keer niet weer naast ga staan
![]()
![]()

Het word tijd voor een vierwiel aangedreven cooper

dus in de kou en regen maar beter niet naast een cupra 4 gaan staan, als het droog is vreet ik hem op

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
? heeft een heinz kuurtje
vanuit 2e vertrekken he, hij heeft zijn max vermogen bij 5500 toeren, dus haal ik ongeveer een goede 90 in 2e en in 3e haal ik er 150 uit zonder over zijn piek te geraken. Is trouwens niet de eerste keer dat ik een 320 op zijn doos geef, benzine of diesel maakt me geen fluit uit, afmaken die handel
. Met een 1 heb ik al wat meer moeite 
vanuit 2e vertrekken he, hij heeft zijn max vermogen bij 5500 toeren, dus haal ik ongeveer een goede 90 in 2e en in 3e haal ik er 150 uit zonder over zijn piek te geraken. Is trouwens niet de eerste keer dat ik een 320 op zijn doos geef, benzine of diesel maakt me geen fluit uit, afmaken die handel

Onze sponsors