GP in Utrecht

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Daantje
Be Mini
Be Mini

GP in Utrecht

06 nov 2007, 16:53

Op de Catharijnesingel vandaag rond een uur of half 3 bij de ING-bank. Helaas te ver weg om een nummer te kunnen onderscheiden :cry:
coendek
Stoepsleutelaar

06 nov 2007, 16:59

dude... ben jij de hele dag en iedere dag bezig met mini's spotten :lol:

doe wat he!!!

Coen
Daantje
Be Mini
Be Mini

06 nov 2007, 17:11

coendek schreef:dude... ben jij de hele dag en iedere dag bezig met mini's spotten :lol:

doe wat he!!!

Coen
Ach, nu je het er toch over hebt, ook nog een DS Cooper richting Utrecht Centrum met een klein blond bellend :evil: (foei) meisje erin. Dat was rond 15.00

En nog een Checkmate Cooper S op het Janskerkhof rond een uur of 13.00 :mrgreen:
coendek
Stoepsleutelaar

06 nov 2007, 17:25

:lol:
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

06 nov 2007, 17:36

Ik spot ook vaak een GP op de ASW te Utrecht. Hij komt dan vanaf het industrieterrein Demkaweg en slaat altijd linksaf richting Maarssen.

Hij ziet mij nooit staan (parkeerterrein) of wil mij niet zien?
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 nov 2007, 19:42

Ik was het niet.. :wink:
Kees en Annet
Racende reporter

06 nov 2007, 22:50

M-iNdO
Ik spot ook vaak een GP op de ASW te Utrecht. Hij komt dan vanaf het industrieterrein Demkaweg en slaat altijd linksaf richting Maarssen.

Ik kom ook wel eens een laser blue met zwartdak gepimte minicooper S tegen op de Amsterdamsestraatweg.
Bij Kroon of de water toren. Zo rond 17.20 uur.
Zelf rij ik dan in :oops: zie onze forumnaam of in een laser blue minicooper S. Staat nu even bij de dealer maar komt morgen of donderdag weer bij ons terug. Met nieuwe side skirts en zonder schade. :)) :feest.

Zo zie je maar je bent zo maar gespot.

Ik ga tegenwoordig via het industrie terrein de a'damsestraatweg op naar Maarssen.

Misschien tot spots.

Annet
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

06 nov 2007, 23:33

BMW X3 schreef:M-iNdO

Ik kom ook wel eens een laser blue met zwartdak gepimte minicooper S tegen op de Amsterdamsestraatweg.
Bij Kroon of de water toren. Zo rond 17.20 uur.
Zelf rij ik dan in :oops: zie onze forumnaam of in een laser blue minicooper S. Staat nu even bij de dealer maar komt morgen of donderdag weer bij ons terug. Met nieuwe side skirts en zonder schade. :)) :feest.

Zo zie je maar je bent zo maar gespot.

Ik ga tegenwoordig via het industrie terrein de a'damsestraatweg op naar Maarssen.

Misschien tot spots.

Annet
Hey dat moet ik dan zijn aangezien ik verder nooit een soortgelijke MINI tegenkom in Utrecht laat staan op de door jouw genoemde plekken. Dat gepimpte valt wel mee hoor, alleen een JCW aeropakket zit er op, JCW schakelpookknop en een volledig nieuwe audioinstallatie (de standaard boost klonk voor geen meter vind ik) :mrgreen:

Wat is er gebeurd met jouw MINI? Aanrijding ofzo?

In ieder geval veel succes met het herstel van de schade.

Mocht je mij spotten zwaai dan even of sein met je lichten hahaha 8) :mrgreen:

Terug naar “MINI Spotting”