GP in Utrecht
- Daantje
- Be Mini
Bericht
GP in Utrecht
Op de Catharijnesingel vandaag rond een uur of half 3 bij de ING-bank. Helaas te ver weg om een nummer te kunnen onderscheiden 

- Daantje
- Be Mini
Bericht
(foei) meisje erin. Dat was rond 15.00
En nog een Checkmate Cooper S op het Janskerkhof rond een uur of 13.00
Ach, nu je het er toch over hebt, ook nog een DS Cooper richting Utrecht Centrum met een klein blond bellendcoendek schreef:dude... ben jij de hele dag en iedere dag bezig met mini's spotten
doe wat he!!!
Coen

En nog een Checkmate Cooper S op het Janskerkhof rond een uur of 13.00

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
M-iNdO
Bij Kroon of de water toren. Zo rond 17.20 uur.
Zelf rij ik dan in
zie onze forumnaam of in een laser blue minicooper S. Staat nu even bij de dealer maar komt morgen of donderdag weer bij ons terug. Met nieuwe side skirts en zonder schade.
.
Zo zie je maar je bent zo maar gespot.
Ik ga tegenwoordig via het industrie terrein de a'damsestraatweg op naar Maarssen.
Misschien tot spots.
Annet
Ik kom ook wel eens een laser blue met zwartdak gepimte minicooper S tegen op de Amsterdamsestraatweg.Ik spot ook vaak een GP op de ASW te Utrecht. Hij komt dan vanaf het industrieterrein Demkaweg en slaat altijd linksaf richting Maarssen.
Hij ziet mij nooit staan (parkeerterrein) of wil mij niet zien?
Zelf rij ik dan in

Ik ga tegenwoordig via het industrie terrein de a'damsestraatweg op naar Maarssen.
Misschien tot spots.
Annet
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht

Wat is er gebeurd met jouw MINI? Aanrijding ofzo?
In ieder geval veel succes met het herstel van de schade.
Mocht je mij spotten zwaai dan even of sein met je lichten hahaha
Hey dat moet ik dan zijn aangezien ik verder nooit een soortgelijke MINI tegenkom in Utrecht laat staan op de door jouw genoemde plekken. Dat gepimpte valt wel mee hoor, alleen een JCW aeropakket zit er op, JCW schakelpookknop en een volledig nieuwe audioinstallatie (de standaard boost klonk voor geen meter vind ik)BMW X3 schreef:M-iNdO
Ik kom ook wel eens een laser blue met zwartdak gepimte minicooper S tegen op de Amsterdamsestraatweg.Ik spot ook vaak een GP op de ASW te Utrecht. Hij komt dan vanaf het industrieterrein Demkaweg en slaat altijd linksaf richting Maarssen.
Hij ziet mij nooit staan (parkeerterrein) of wil mij niet zien?
Zelf rij ik dan inzie onze forumnaam of in een laser blue minicooper S. Staat nu even bij de dealer maar komt morgen of donderdag weer bij ons terug. Met nieuwe side skirts en zonder schade.
![]()
.
Misschien tot spots.
Annet

Wat is er gebeurd met jouw MINI? Aanrijding ofzo?
In ieder geval veel succes met het herstel van de schade.
Mocht je mij spotten zwaai dan even of sein met je lichten hahaha

Onze sponsors