Het kon niet missen, die dikke kar van je viel meteen op. Hij schitterde mooi in de straatverlichting.
Ik zag je ter hoogte van nieuwegein ongeveer enbij Vianen ging je er weer af.
Je zult wel geen mini gezien hebben, ik reed in een lelijke (en vieze) VW...
Coendek op de A2
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Als je volgende keer weer achter je eigen auto rijdt, neem dan ook een camera mee zodat je het ten alle tijden terug kunt zien
Dit gaat toch wel ernstige vormen aannemen Coen....coendek schreef:wellicht!!! Mijn vriendin heeft er af en toe eens in gestuurd van spijkenisse naar vianen.. en dan reed ik erachter in haar HOK en was ERG cool om je eigen auto een keer te zien rijden!!
Coen

Als je volgende keer weer achter je eigen auto rijdt, neem dan ook een camera mee zodat je het ten alle tijden terug kunt zien

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

maar zal zorgen dat ik een cam bij me heb de volgende keer
is ook twee keer gebeurd.... valt best mee.... ze wilt al niet meer... 1 keer van mijn coupe een velg langs het stoepje gehaald... was een velg van 1200 euro...... dus ze doet het OF niet... OF heeeeeel voorzichtigjimmysx schreef:Dit gaat toch wel ernstige vormen aannemen Coen....coendek schreef:wellicht!!! Mijn vriendin heeft er af en toe eens in gestuurd van spijkenisse naar vianen.. en dan reed ik erachter in haar HOK en was ERG cool om je eigen auto een keer te zien rijden!!
Coen![]()
![]()
![]()
![]()

- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
probeerde nog een foto te maken, maar das lastig met die hobbels en in het donker....
hij was erg mooi in het donker. hij was mooi gepoetst dus de lantaarnpalen weerkaatsten op de auto. en ik zag dat je rode sidemarkers had. (achter dan.. ) is veel mooier dan die oranje..
hahah ja in de bora..coendek schreef:uhm... die bora????

hij was erg mooi in het donker. hij was mooi gepoetst dus de lantaarnpalen weerkaatsten op de auto. en ik zag dat je rode sidemarkers had. (achter dan.. ) is veel mooier dan die oranje..
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik ben benieuwd naar het filmpje dancoendek schreef:is ook twee keer gebeurd.... valt best mee.... ze wilt al niet meer... 1 keer van mijn coupe een velg langs het stoepje gehaald... was een velg van 1200 euro...... dus ze doet het OF niet... OF heeeeeel voorzichtigjimmysx schreef:Dit gaat toch wel ernstige vormen aannemen Coen....coendek schreef:wellicht!!! Mijn vriendin heeft er af en toe eens in gestuurd van spijkenisse naar vianen.. en dan reed ik erachter in haar HOK en was ERG cool om je eigen auto een keer te zien rijden!!
Coen![]()
![]()
![]()
![]()
Als je volgende keer weer achter je eigen auto rijdt, neem dan ook een camera mee zodat je het ten alle tijden terug kunt zien![]()

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
mooi he!! je viel op omdat je zelf ook redelijk door reed... ik keek nog ff toen ik de snelweg afging of het een bekende was...

@maus.... rustig aan he!!!
MIJN AUTO
erik-de-perik schreef:hahah ja in de bora..coendek schreef:uhm... die bora????probeerde nog een foto te maken, maar das lastig met die hobbels en in het donker....
mooi he!! je viel op omdat je zelf ook redelijk door reed... ik keek nog ff toen ik de snelweg afging of het een bekende was...

@maus.... rustig aan he!!!

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik wil er best een keer wat rondjes mee door Vianen scheuren hoorcoendek schreef:maarre... was ie mooi in het donker???
soms balen dat je je eigen auto niet kan spotten....

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Onze sponsors