Coendek op de A2

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Coendek op de A2

28 nov 2007, 00:43

Het kon niet missen, die dikke kar van je viel meteen op. Hij schitterde mooi in de straatverlichting.

Ik zag je ter hoogte van nieuwegein ongeveer enbij Vianen ging je er weer af.

Je zult wel geen mini gezien hebben, ik reed in een lelijke (en vieze) VW...
coendek
Stoepsleutelaar

28 nov 2007, 00:47

uhm... die bora???? :D
coendek
Stoepsleutelaar

28 nov 2007, 00:48

maarre... was ie mooi in het donker???

soms balen dat je je eigen auto niet kan spotten.... :(
speedy
NMC Legend
NMC Legend

28 nov 2007, 09:10

inderdaad!!
Geert-Jan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 nov 2007, 12:25

coendek schreef:maarre... was ie mooi in het donker???

Er is vast wel iemand bij jou in de buurt die ff een tijdje met je wil ruilen denk ik ;)
coendek
Stoepsleutelaar

28 nov 2007, 12:35

:lol: wellicht!!! Mijn vriendin heeft er af en toe eens in gestuurd van spijkenisse naar vianen.. en dan reed ik erachter in haar HOK en was ERG cool om je eigen auto een keer te zien rijden!! :cool:

Coen
jimmysx
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

28 nov 2007, 12:39

coendek schreef::lol: wellicht!!! Mijn vriendin heeft er af en toe eens in gestuurd van spijkenisse naar vianen.. en dan reed ik erachter in haar HOK en was ERG cool om je eigen auto een keer te zien rijden!! :cool:

Coen
Dit gaat toch wel ernstige vormen aannemen Coen.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Als je volgende keer weer achter je eigen auto rijdt, neem dan ook een camera mee zodat je het ten alle tijden terug kunt zien 8)
coendek
Stoepsleutelaar

28 nov 2007, 12:42

jimmysx schreef:
coendek schreef::lol: wellicht!!! Mijn vriendin heeft er af en toe eens in gestuurd van spijkenisse naar vianen.. en dan reed ik erachter in haar HOK en was ERG cool om je eigen auto een keer te zien rijden!! :cool:

Coen
Dit gaat toch wel ernstige vormen aannemen Coen.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Als je volgende keer weer achter je eigen auto rijdt, neem dan ook een camera mee zodat je het ten alle tijden terug kunt zien 8)
is ook twee keer gebeurd.... valt best mee.... ze wilt al niet meer... 1 keer van mijn coupe een velg langs het stoepje gehaald... was een velg van 1200 euro...... dus ze doet het OF niet... OF heeeeeel voorzichtig :lol: ;)

maar zal zorgen dat ik een cam bij me heb de volgende keer
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 nov 2007, 15:05

coendek schreef:uhm... die bora???? :D
hahah ja in de bora.. :) probeerde nog een foto te maken, maar das lastig met die hobbels en in het donker....

hij was erg mooi in het donker. hij was mooi gepoetst dus de lantaarnpalen weerkaatsten op de auto. en ik zag dat je rode sidemarkers had. (achter dan.. ) is veel mooier dan die oranje..
maus105
Bonkey

28 nov 2007, 15:27

dude non probleem ik regel dat jij je auto een keer langs ziet rijden(wel de laatste keer gelijk,want dan stuur ik er effe een pool op af :lol: )
jimmysx
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

28 nov 2007, 19:56

coendek schreef:
jimmysx schreef:

Coen
is ook twee keer gebeurd.... valt best mee.... ze wilt al niet meer... 1 keer van mijn coupe een velg langs het stoepje gehaald... was een velg van 1200 euro...... dus ze doet het OF niet... OF heeeeeel voorzichtig :lol: ;)

maar zal zorgen dat ik een cam bij me heb de volgende keer
Ik ben benieuwd naar het filmpje dan :mrgreen:
coendek
Stoepsleutelaar

29 nov 2007, 09:17

erik-de-perik schreef:
coendek schreef:uhm... die bora???? :D
hahah ja in de bora.. :) probeerde nog een foto te maken, maar das lastig met die hobbels en in het donker....

hij was erg mooi in het donker. hij was mooi gepoetst dus de lantaarnpalen weerkaatsten op de auto. en ik zag dat je rode sidemarkers had. (achter dan.. ) is veel mooier dan die oranje..

mooi he!! je viel op omdat je zelf ook redelijk door reed... ik keek nog ff toen ik de snelweg afging of het een bekende was... :lol:

:cool:

@maus.... rustig aan he!!! ;) MIJN AUTO :p
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 nov 2007, 14:13

coendek schreef:maarre... was ie mooi in het donker???

Ik wil er best een keer wat rondjes mee door Vianen scheuren hoor :mrgreen:
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8

Terug naar “MINI Spotting”