JCW Braking kit
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan het wel zeggen en het antwoord is: Nee! (helaas)
Je kan ook andere remblokken nemen werkt ook prima of anders iets aftermarket.
4 weken geleden met een zwaar opgevoerde Mini meegereden over de Ring met standaard remmen en blokken en dat ging prima.. gewoon kort en heftig remmen hij had wel iets fading maar om nu te zeggen dat mijn GP met Works remmen beter remt!? Nee
Je kan ook andere remblokken nemen werkt ook prima of anders iets aftermarket.
4 weken geleden met een zwaar opgevoerde Mini meegereden over de Ring met standaard remmen en blokken en dat ging prima.. gewoon kort en heftig remmen hij had wel iets fading maar om nu te zeggen dat mijn GP met Works remmen beter remt!? Nee
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wanneer gaan we weer?
Is dat al weer 4 weken geleden?Hans schreef: 4 weken geleden met een zwaar opgevoerde Mini meegereden over de Ring met standaard remmen en blokken en dat ging prima.. gewoon kort en heftig remmen hij had wel iets fading maar om nu te zeggen dat mijn GP met Works remmen beter remt!? Nee
Wanneer gaan we weer?

Save a tree, eat a beaver

- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
Vrijdag nieuwe remmen (geboord) van tarox laten monteren bij Ven Beek. Voor grotere schijven met 6 pots klauwen en achter ook nieuwe schijven met blokken. Ik kan het niet vergelijken met JCW, hiervoor had ik ook Tarox maar dan voor standaardmaat met standaard klauwen.
Nog niet veel mee gereden en maandag met het gezin naar Parijs. Eerste indruk is nu al dat het prima remt, het voelt heel zeker aan en zeer stabiel, goede balans tussen voor en achter.
Nog niet veel mee gereden en maandag met het gezin naar Parijs. Eerste indruk is nu al dat het prima remt, het voelt heel zeker aan en zeer stabiel, goede balans tussen voor en achter.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
13e maand er in 1 keer doorheen blazen ipv in delen?frankie schreef:Waarom gekozen voor de Tar-ox en niet de AP?
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar in ieder geval, vet staat het wel
Voor het remvermogen schijnt het in dit geval niet veel uit te maken. Ben geen kenner, maar heb me laten vertellen dat de 4 pots AP ongveer dezelfde remprestaties levert als de 6 pots tar-oxRob schreef:1. remklauw is 6 pots en geen 4 pots.
Maar in ieder geval, vet staat het wel

- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
Voordeel 4 bij Tarox voor mij is nog dat ik geen wheel spacers nodig had voor 18 inch velgen. Zelf nu nog ruim 8 m over, dus geen kans op beschadigingen. De velg is wel 2 mm meer naar buiten gekomen door het dikkere metaal van het bevestigingsdeel van de rem.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb vanmorgen de standaard R56 remmen (Works remmen van R50-53 serie) opgehaald die ik van Maaij heb overgenomen.
1 klauw heb ik inmiddels schoongemaakt, onvet en rood gespoten. Over 2 weken heb ik tijd om de andere te doen en dan moeten ze een uurtje de oven in op +/- 160°C om de verf uit te laten harden.
Ben benieuwd.... De stalen goodridge remleidingen liggen al sinds Sinterklaas klaar.
1 klauw heb ik inmiddels schoongemaakt, onvet en rood gespoten. Over 2 weken heb ik tijd om de andere te doen en dan moeten ze een uurtje de oven in op +/- 160°C om de verf uit te laten harden.
Ben benieuwd.... De stalen goodridge remleidingen liggen al sinds Sinterklaas klaar.
Onze sponsors