51 41 0 143 406 is het partnummerparklaneworks schreef:@MaVaEe: Thanx!!

Overigens gebruik ik voor de sidemarkers op mijn R50 gewoon normale moertjes!
Hoe ziet zo'n ring eruitBerthil schreef:Bij mij bleven die moertjes niet zo heel mooi zitten.
Je kan ook de ringetjes nemen die gebruikt worden als je nieuwe speakerafdekking neemt voor de 1ste generatie. Die zitten heel erg vast.
Die ringetjes zijn volgens mij ook wel te krijgen in een goed geoutilleerde doe-het-zelf zaak.
Ik ben maar even langs een automaterialenzaak geweest en heb onderstaande ringetjes gekocht. Is dit wat je bedoeld, Berthil?parklaneworks schreef:Hoe ziet zo'n ring eruitBerthil schreef:Bij mij bleven die moertjes niet zo heel mooi zitten.
Je kan ook de ringetjes nemen die gebruikt worden als je nieuwe speakerafdekking neemt voor de 1ste generatie. Die zitten heel erg vast.
Die ringetjes zijn volgens mij ook wel te krijgen in een goed geoutilleerde doe-het-zelf zaak.? Heb je soms een atikelnummer van de ringetjes voor de speaker afdekking?
Heb de bumpers er nog niet afgehaald. Ik wacht nog even tot ik alles binnen heb, is helaas nog niet het geval, dus ben ik maar eens gaan kijken hoe de draden op de achterlichten zijn aangesloten. Na de binnenbekleding van de kofferbak te hebben weggehaald, kon ik de stekker van de achterlichten lostrekken. Die ziet er als onderstaand uit.coendek schreef:en en en en ??
gelukt?
Onze sponsors