Wie heeft deze mooie jongen er al opzitten?

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
iDarkDesign
Transformer

16 mei 2006, 23:35

'Uniek'! Dat is het woord wat ik zocht.

Dat vind ik het mooie van elke mini, ze zijn vrijwel allen Uniek van elkaar! Allemaal een eigen persoonlijkheid en persoonlijke keuzes. Daarom vind ik het ook zulke gave auto's.

iDD
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

16 mei 2006, 23:47

iDarkDesign schreef:Maar hoezo zou het verboden zijn? Ik zie altijd genoeg Jeeps ermee rond rijden!

iDD
Als ie bij ons niet op je gelijkvormigheidsattest (als originele uitrusting) staat krijg je een rode kaart bij de technische keuring. En in Belgenland zijn ze streng op "uitsteeksels" hoor, reken maar :cry:

En hoe meer ik die bullbar probeer in te beelden op een MINI, hoe meer ik er van :''O
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

16 mei 2006, 23:49

iDarkDesign schreef:'Uniek'! Dat is het woord wat ik zocht.

Dat vind ik het mooie van elke mini, ze zijn vrijwel allen Uniek van elkaar! Allemaal een eigen persoonlijkheid en persoonlijke keuzes. Daarom vind ik het ook zulke gave auto's.

iDD
Ben ik helemaal mee eens :)
badkarma
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Nederland

17 mei 2006, 00:36

Ik vind het helemaal niks, is wat meer voor een KiA Sorento of zo maar ieder zijn smaak natuurlijk :o
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2006, 09:39

Gatver.. wat voor smaak heb jij?! vleugeldeuren.. bullbar.. jak! hoe verneuk ik een mini?! SOS
badkarma
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Nederland

17 mei 2006, 10:42

Vleugeldeuren, bullbar. Op zich kan het best wel mooi zijn maar nu wil je beide op de Mini hebben? Combinatie lijkt mij een stuk minder iig.

Gr. Tom
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2006, 15:36

Je hebt dan wel een zeldzame Mini daar kan je wel vanuit gaan :wink:
Dave C
Enthousiast
Enthousiast

17 mei 2006, 16:48

man dat ga je toch ni doen, het is toch ni leuk als nobody dat mooi vind, maar enfin..., ieder zijn keus hé, anders waren alle Mini's hetzelfde :lol:

grtz DC :wink:
Cooper Checkmate
iDarkDesign
Transformer

17 mei 2006, 17:03

Het gaat er gelukkig wel om dat 'ik' het leuk vind en wat de rest van de wereld ervan denkt dat kan me niet heel veel maken. Natuurlijk is het wel leuk als iedereen zegt 'GOH! wat tof!', maar dat heb je nou eenmaal niet altijd. Het stomme is dat iedereen om mij heen het echt te gek zou vinden. Dat waren ook de mensen die tegen mij zeiden dat ik geen mini moest kopen en er nu helemaal achter liggen te kwijlen. (allemaal van die skyline en corrado mensen).

iDD...... en zoals ik al eerder zei, ik heb graag wat anders.
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2006, 17:29

iDarkDesign schreef:Het gaat er gelukkig wel om dat 'ik' het leuk vind en wat de rest van de wereld ervan denkt dat kan me niet heel veel maken. Natuurlijk is het wel leuk als iedereen zegt 'GOH! wat tof!', maar dat heb je nou eenmaal niet altijd. Het stomme is dat iedereen om mij heen het echt te gek zou vinden. Dat waren ook de mensen die tegen mij zeiden dat ik geen mini moest kopen en er nu helemaal achter liggen te kwijlen. (allemaal van die skyline en corrado mensen).

iDD...... en zoals ik al eerder zei, ik heb graag wat anders.

Als je wat anders wil zijn dan anderen ben je bij de Mini goed kan je zo maken zoals je zelf wilt :wink:
Dan ben je al heel anders dan de rest zonder Mini :mrgreen:
iDarkDesign
Transformer

17 mei 2006, 17:40

Soms vergeet je dat hier heel snel! In Amsterdam krioelt het bijna van de mini's! Alleen bij mij op de gracht staan er al dagelijks 4 en dan staat die van mij daar niet eens tussen! Ook in Haarlem zie je veel dikke yuppen er in rond crossen.

iDD weg met de stock mini en OP NAAR DE BAASHEID!
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 mei 2006, 20:43

Ben blij dat er bij ons thuis niet zo heel veel rondrijden. Daar kun je ook nog lekker rondtuffen, ook op de snelweg zonder trajectcontroles! Bovendien zitten Henk en ik binnen een kwartiertje op de snelheids onbeperkte Autobahn! :-))

Die pushbar (ja mensen, het is een pushbar; een bullbar loopt voor de gehele voorkant) vindt ik op een MINI: :''O
Henk heeft er ook even over nagedacht, blij dat we dat eruit gepraat hebben.

Bij de beslissing welke auto ik zou nemen is de LR Freelander (grijs kenteken) ook de revu gepasseerd. HIER hoort een bullbar of pushbar op!
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

18 mei 2006, 01:48

Afbeelding

Kijk! Bij Castagna Milano hadden ze ook het goede idee al!!

iDD
8)
badkarma
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Nederland

18 mei 2006, 02:23

Mini Poeper schreef:Ben blij dat er bij ons thuis niet zo heel veel rondrijden. Daar kun je ook nog lekker rondtuffen, ook op de snelweg zonder trajectcontroles! Bovendien zitten Henk en ik binnen een kwartiertje op de snelheids onbeperkte Autobahn! :-))
Trajectcontroles = Ultieme luie vorm van graaibeleid van Koos Spee.

Amen :-)) to the Autobahn!!!!

Is bij mij 5 minuten vandaan, gewoon ff naar Roermond knallen, grens over en anblazen die boel >)

En nee, leren doe ik nooit als het om snelheid gaat, het is gewoon veel te leuk. :mrgreen:
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2006, 18:32

kvind die bullbar cq pushbar niet zo geslaagd :roll:

edit: het blijft idd een kwestie van eigen smaak, was precies zo bij mn velgen. ik ben al uitgescholden voor pooier in de file tot aan een oude vent die bij mn auto stond en zei dattie de auto bijna zou kopen voor de velgen :mrgreen:

Terug naar “Exterieur”