'Uniek'! Dat is het woord wat ik zocht.
Dat vind ik het mooie van elke mini, ze zijn vrijwel allen Uniek van elkaar! Allemaal een eigen persoonlijkheid en persoonlijke keuzes. Daarom vind ik het ook zulke gave auto's.
iDD
Wie heeft deze mooie jongen er al opzitten?
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht

En hoe meer ik die bullbar probeer in te beelden op een MINI, hoe meer ik er van
Als ie bij ons niet op je gelijkvormigheidsattest (als originele uitrusting) staat krijg je een rode kaart bij de technische keuring. En in Belgenland zijn ze streng op "uitsteeksels" hoor, reken maariDarkDesign schreef:Maar hoezo zou het verboden zijn? Ik zie altijd genoeg Jeeps ermee rond rijden!
iDD

En hoe meer ik die bullbar probeer in te beelden op een MINI, hoe meer ik er van

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ben ik helemaal mee eensiDarkDesign schreef:'Uniek'! Dat is het woord wat ik zocht.
Dat vind ik het mooie van elke mini, ze zijn vrijwel allen Uniek van elkaar! Allemaal een eigen persoonlijkheid en persoonlijke keuzes. Daarom vind ik het ook zulke gave auto's.
iDD

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het gaat er gelukkig wel om dat 'ik' het leuk vind en wat de rest van de wereld ervan denkt dat kan me niet heel veel maken. Natuurlijk is het wel leuk als iedereen zegt 'GOH! wat tof!', maar dat heb je nou eenmaal niet altijd. Het stomme is dat iedereen om mij heen het echt te gek zou vinden. Dat waren ook de mensen die tegen mij zeiden dat ik geen mini moest kopen en er nu helemaal achter liggen te kwijlen. (allemaal van die skyline en corrado mensen).
iDD...... en zoals ik al eerder zei, ik heb graag wat anders.
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je wat anders wil zijn dan anderen ben je bij de Mini goed kan je zo maken zoals je zelf wilt
Dan ben je al heel anders dan de rest zonder Mini
iDarkDesign schreef:Het gaat er gelukkig wel om dat 'ik' het leuk vind en wat de rest van de wereld ervan denkt dat kan me niet heel veel maken. Natuurlijk is het wel leuk als iedereen zegt 'GOH! wat tof!', maar dat heb je nou eenmaal niet altijd. Het stomme is dat iedereen om mij heen het echt te gek zou vinden. Dat waren ook de mensen die tegen mij zeiden dat ik geen mini moest kopen en er nu helemaal achter liggen te kwijlen. (allemaal van die skyline en corrado mensen).
Als je wat anders wil zijn dan anderen ben je bij de Mini goed kan je zo maken zoals je zelf wilt

Dan ben je al heel anders dan de rest zonder Mini

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Soms vergeet je dat hier heel snel! In Amsterdam krioelt het bijna van de mini's! Alleen bij mij op de gracht staan er al dagelijks 4 en dan staat die van mij daar niet eens tussen! Ook in Haarlem zie je veel dikke yuppen er in rond crossen.
iDD weg met de stock mini en OP NAAR DE BAASHEID!
iDD weg met de stock mini en OP NAAR DE BAASHEID!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben blij dat er bij ons thuis niet zo heel veel rondrijden. Daar kun je ook nog lekker rondtuffen, ook op de snelweg zonder trajectcontroles! Bovendien zitten Henk en ik binnen een kwartiertje op de snelheids onbeperkte Autobahn!
Die pushbar (ja mensen, het is een pushbar; een bullbar loopt voor de gehele voorkant) vindt ik op een MINI:
Henk heeft er ook even over nagedacht, blij dat we dat eruit gepraat hebben.
Bij de beslissing welke auto ik zou nemen is de LR Freelander (grijs kenteken) ook de revu gepasseerd. HIER hoort een bullbar of pushbar op!

Die pushbar (ja mensen, het is een pushbar; een bullbar loopt voor de gehele voorkant) vindt ik op een MINI:

Henk heeft er ook even over nagedacht, blij dat we dat eruit gepraat hebben.
Bij de beslissing welke auto ik zou nemen is de LR Freelander (grijs kenteken) ook de revu gepasseerd. HIER hoort een bullbar of pushbar op!

- iDarkDesign
- Transformer
- badkarma
- Mod virus alert!
Bericht
Amen
to the Autobahn!!!!
Is bij mij 5 minuten vandaan, gewoon ff naar Roermond knallen, grens over en anblazen die boel
En nee, leren doe ik nooit als het om snelheid gaat, het is gewoon veel te leuk.
Trajectcontroles = Ultieme luie vorm van graaibeleid van Koos Spee.Mini Poeper schreef:Ben blij dat er bij ons thuis niet zo heel veel rondrijden. Daar kun je ook nog lekker rondtuffen, ook op de snelweg zonder trajectcontroles! Bovendien zitten Henk en ik binnen een kwartiertje op de snelheids onbeperkte Autobahn!![]()
Amen

Is bij mij 5 minuten vandaan, gewoon ff naar Roermond knallen, grens over en anblazen die boel

En nee, leren doe ik nooit als het om snelheid gaat, het is gewoon veel te leuk.

Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
kvind die bullbar cq pushbar niet zo geslaagd 
edit: het blijft idd een kwestie van eigen smaak, was precies zo bij mn velgen. ik ben al uitgescholden voor pooier in de file tot aan een oude vent die bij mn auto stond en zei dattie de auto bijna zou kopen voor de velgen

edit: het blijft idd een kwestie van eigen smaak, was precies zo bij mn velgen. ik ben al uitgescholden voor pooier in de file tot aan een oude vent die bij mn auto stond en zei dattie de auto bijna zou kopen voor de velgen

Onze sponsors