Uitlaat laten maken?

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
iDarkDesign
Transformer

Uitlaat laten maken?

12 mar 2008, 15:27

Ik zou graag de pijp vanaf het spruitstuk tot aan de einddemper uit 1 stuk willen laten maken. Heeft iemand hier ervaring mee? Kostenplaatje? Foto's? Een bedrijf in Hilversum/ Amsterdam die zoiets doet?

Monteren doe ik zelf wel!

iDD
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Uitlaat laten maken?

12 mar 2008, 15:48

iDarkDesign schreef:Ik zou graag de pijp vanaf het spruitstuk tot aan de einddemper uit 1 stuk willen laten maken. Heeft iemand hier ervaring mee? Kostenplaatje? Foto's? Een bedrijf in Hilversum/ Amsterdam die zoiets doet?

Monteren doe ik zelf wel!
Ik was voor een stukje pijp van ongeveer 30 cm ongeveer €50,- kwijt. Hierbij had ik de twee benodigde flensjes zelf meegenomen, jij hebt deze maar aan één kant nodig toch? Denk daarbij ook aan de ophangbeugels aan onderzijde van de pijp.

Zie dit plaatje: dit is de tussenpijp van Supersprint. Mijn pijp was aan de voorzijde 30 cm te kort, jij wilt 'm juist nóg langer hebben om zo de cat over te slaan. Normaal gesproken is EPS hét bedrijf dat dit soort dingen doet, maar een beetje metaalbeweringsbedrijf en/of mechanisatiebedrijf bij jou in de buurt moet dit ook kunnen. Een alndbouw mechanisatiebedrijf kan jou misschien deer door verwijzen naar een bedrijf.
Afbeelding

Overigens levert Supersprint ook een cat vervanger. Hierin zit ook al een gat in voor de lambdasonde.
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

12 mar 2008, 16:05

Neen,

ik zoek dit:
Afbeelding

Dus een pijp die rechtstreeks naar de einddemper loopt. En laat dat nou een Eisenmann demper zijn.

iDD
iDarkDesign
Transformer

12 mar 2008, 21:54

Je had gelijk Rob :(

iDD
Zijlboot
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

29 apr 2008, 10:58

Hoi iDD,

hoever ben je met dit project? Ik ben zelf ook opzoek naar een uitlaatsysteem vanaf de Turbo met een grote rechte pijp naar achter om alle gassen zo snel mogelijk weg te krijgen. Heb jij nog enige opties naas de supersprint?
1993 mini cooper S
2002 MINI cooper S turbo

www.minicoopertaz.nl

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”