Ik zou graag de pijp vanaf het spruitstuk tot aan de einddemper uit 1 stuk willen laten maken. Heeft iemand hier ervaring mee? Kostenplaatje? Foto's? Een bedrijf in Hilversum/ Amsterdam die zoiets doet?
Monteren doe ik zelf wel!
iDD
Uitlaat laten maken?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zie dit plaatje: dit is de tussenpijp van Supersprint. Mijn pijp was aan de voorzijde 30 cm te kort, jij wilt 'm juist nóg langer hebben om zo de cat over te slaan. Normaal gesproken is EPS hét bedrijf dat dit soort dingen doet, maar een beetje metaalbeweringsbedrijf en/of mechanisatiebedrijf bij jou in de buurt moet dit ook kunnen. Een alndbouw mechanisatiebedrijf kan jou misschien deer door verwijzen naar een bedrijf.

Overigens levert Supersprint ook een cat vervanger. Hierin zit ook al een gat in voor de lambdasonde.
Re: Uitlaat laten maken?
Ik was voor een stukje pijp van ongeveer 30 cm ongeveer €50,- kwijt. Hierbij had ik de twee benodigde flensjes zelf meegenomen, jij hebt deze maar aan één kant nodig toch? Denk daarbij ook aan de ophangbeugels aan onderzijde van de pijp.iDarkDesign schreef:Ik zou graag de pijp vanaf het spruitstuk tot aan de einddemper uit 1 stuk willen laten maken. Heeft iemand hier ervaring mee? Kostenplaatje? Foto's? Een bedrijf in Hilversum/ Amsterdam die zoiets doet?
Monteren doe ik zelf wel!
Zie dit plaatje: dit is de tussenpijp van Supersprint. Mijn pijp was aan de voorzijde 30 cm te kort, jij wilt 'm juist nóg langer hebben om zo de cat over te slaan. Normaal gesproken is EPS hét bedrijf dat dit soort dingen doet, maar een beetje metaalbeweringsbedrijf en/of mechanisatiebedrijf bij jou in de buurt moet dit ook kunnen. Een alndbouw mechanisatiebedrijf kan jou misschien deer door verwijzen naar een bedrijf.

Overigens levert Supersprint ook een cat vervanger. Hierin zit ook al een gat in voor de lambdasonde.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Neen,
ik zoek dit:

Dus een pijp die rechtstreeks naar de einddemper loopt. En laat dat nou een Eisenmann demper zijn.
iDD
ik zoek dit:

Dus een pijp die rechtstreeks naar de einddemper loopt. En laat dat nou een Eisenmann demper zijn.
iDD
Onze sponsors