de Megan's liggen namelijk al in nederland denk ik bij de verkoper...

Dat klopt, maar dan zit je nog steeds met een jammer bosbuizen die niet heel veel vermogenswinst geeft maar wel een enorm kabaal dat je met oorkleppen in de auto moet zitten. Bij de bosbuizen die Hans oppert kun je de kat ook wisselen door een stuk rechte pijp en de spruit geeft meer vermogenswinst.coendek schreef: Ook is het zo dat als je je kat verwijderd dat je minder tegendruk hebt dus wat meer vermogen zou moeten hebben dus alleen daarvoor zou het al handig zijn...
Als je zelf niet ervaart/probeert, kom je er nooit achter...coendek schreef:maarja.. om nou het 4 voudige te betalen voor een beeeeeeeetje meer vermogen... vind ik ook belachelijk... maaaaaaaaaaaaar ik zeg niet dat die megan JE van HET is... maar het leek mij een interessant iets om te onderzoeken....
je hoort een hoop goeie dingen maar ook slechte dingen over dat spruit...
Onze sponsors