de Megan's liggen namelijk al in nederland denk ik bij de verkoper...
Megan spruitstuk
- Der Abt
- Be Mini

Bericht
Om even een opsomming te geven van de problemen :
-locatie van de O2 sensor
-kwaliteit (sommige mensen zaten al met brokken na slechts 15000km)
-doordat de kat. die erbij zit eigelijk zo goed als leeg is, onstonden er bij sommigen trillingen aan de rest van de uitlaat
Naar het schijnt zijn er twee versies (een oude en een nieuwe).
De nieuwe is al beter, maar er zijn toch nog problemen mee.
Ondanks dit alles ga ik deze groupbuy toch in de gaten houden.
-locatie van de O2 sensor
-kwaliteit (sommige mensen zaten al met brokken na slechts 15000km)
-doordat de kat. die erbij zit eigelijk zo goed als leeg is, onstonden er bij sommigen trillingen aan de rest van de uitlaat
Naar het schijnt zijn er twee versies (een oude en een nieuwe).
De nieuwe is al beter, maar er zijn toch nog problemen mee.
Ondanks dit alles ga ik deze groupbuy toch in de gaten houden.
- iDarkDesign
- Transformer
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als je zo ding aanschaft zal het alleen extra geluid opleveren en geen extra vermogen.. beetje hetzelfde als een MTH spruit alleen ziet deze er nog dunner uit.. ik zal het niet doen, neem dan een echte die ook nog werkt een 4-2-1 met racekat, oke kost een stuk meer maar daar heb je ook wat aan!

Dat megan ding is ook veels te hoekig zal me niks verbazen als je zelfs vermogensverlies heb..

Dat megan ding is ook veels te hoekig zal me niks verbazen als je zelfs vermogensverlies heb..
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ik zit niet te wachten op 700+ euro geld uit te geven.. tis gaat mij niet om die extra 3pk's... het gaat mij meer om het geluid wat dat ding extra zal geven en wat koppel misschien...
en buiten dat. Het is een merk wat al een flinke tijd bestaat en ze geven 3 jaar garantie op het spruitstuk. Mij hoor je niet klagen...
Ook is het zo dat als je je kat verwijderd dat je minder tegendruk hebt dus wat meer vermogen zou moeten hebben dus alleen daarvoor zou het al handig zijn...
en buiten dat. Het is een merk wat al een flinke tijd bestaat en ze geven 3 jaar garantie op het spruitstuk. Mij hoor je niet klagen...
Ook is het zo dat als je je kat verwijderd dat je minder tegendruk hebt dus wat meer vermogen zou moeten hebben dus alleen daarvoor zou het al handig zijn...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dat klopt, maar dan zit je nog steeds met een jammer bosbuizen die niet heel veel vermogenswinst geeft maar wel een enorm kabaal dat je met oorkleppen in de auto moet zitten. Bij de bosbuizen die Hans oppert kun je de kat ook wisselen door een stuk rechte pijp en de spruit geeft meer vermogenswinst.coendek schreef: Ook is het zo dat als je je kat verwijderd dat je minder tegendruk hebt dus wat meer vermogen zou moeten hebben dus alleen daarvoor zou het al handig zijn...
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
maarja.. om nou het 4 voudige te betalen voor een beeeeeeeetje meer vermogen... vind ik ook belachelijk... maaaaaaaaaaaaar ik zeg niet dat die megan JE van HET is... maar het leek mij een interessant iets om te onderzoeken....
je hoort een hoop goeie dingen maar ook slechte dingen over dat spruit...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Als je zelf niet ervaart/probeert, kom je er nooit achter...coendek schreef:maarja.. om nou het 4 voudige te betalen voor een beeeeeeeetje meer vermogen... vind ik ook belachelijk... maaaaaaaaaaaaar ik zeg niet dat die megan JE van HET is... maar het leek mij een interessant iets om te onderzoeken....
Onze sponsors