Ik zit hier:

iDD
Ik heb de highway 1 van LA naar San Francisco gereden, prachtige weg en schitterend uitzicht, alleen dat in 1 dag doen incl stops is bijna niet te doen, je wordt na een aantal uur helemaal gek van die 20mph snelheidslimiet en sommige bizar krappe bochten, helemaal in een Corvette met 400pk.@mr schreef:Een paar tips.. Als je tijd hebt, ga dan "down south" via Highway one langs de kust. ge-wel-dig rijden. Zeker in de Zomer.
Ar.
Des schreef:Ik heb de highway 1 van LA naar San Francisco gereden, prachtige weg en schitterend uitzicht, alleen dat in 1 dag doen incl stops is bijna niet te doen, je wordt na een aantal uur helemaal gek van die 20mph snelheidslimiet en sommige bizar krappe bochten, helemaal in een Corvette met 400pk.@mr schreef:Een paar tips.. Als je tijd hebt, ga dan "down south" via Highway one langs de kust. ge-wel-dig rijden. Zeker in de Zomer.
Ar.
In San Francisco zijn er zeker een aantal die de moeite waard zijn, maar Google even voor het adresBMW X3 schreef:Des schreef:Ik heb de highway 1 van LA naar San Francisco gereden, prachtige weg en schitterend uitzicht, alleen dat in 1 dag doen incl stops is bijna niet te doen, je wordt na een aantal uur helemaal gek van die 20mph snelheidslimiet en sommige bizar krappe bochten, helemaal in een Corvette met 400pk.@mr schreef:Een paar tips.. Als je tijd hebt, ga dan "down south" via Highway one langs de kust. ge-wel-dig rijden. Zeker in de Zomer.
Ar.
@ MR. wij gaan ook van San Francisco naar Los Angeles via de kust. Ik wil ook graag naar dat strand, maar ook Rodeo Drive moet ik gezien hebben. En als alles goed gaat hebben we een paar dagen voor San Francisco.
Dus we gaan je tips zeker meenemen.
@ DES wij gaan met een camper van 10 meter.Die zal heus wel pk's hebben, maar die zal die anders gebruiken gok ik.
![]()
Dus gelukkig hoeven wij het stuur niet op te eten van frustratie. Ik ga gewoon een beetje koffie zettenenz.
Maar we nemen jullie tips wel mee.
Zijn daar in de buurt ook Mini dealers. Dat lijkt mij nou wel weer leuk.
Annet
he Arjan & Yvon,Arjan schreef:@ MdeRijke:
Heb je nog een Normandië-route op de plank liggen?
(de kans is groot dat wij daar in juli of augustus 2008 naar toe gaan)
Tips (must-seens) zijn welkom!
Onze sponsors