Inmiddels ligt er een indi blue Aero kit op zolder

Ook heb ik een mooi setje R95

Je ziet ze iets minder dan de s-spokes waardoor mijn ouders ook dachten van we proberen ze wel en als ze niet bevallen komen er toch s-spokes onder. Maar toen ze eronder zaten gelijk beide een rondje laten rijden en ze vonden het wel meevallen, dus ik hoop dat ze mogen blijven.

Gelijk een vraagje over deze velgen. In het Works foldertje staat dat je ook stuuruitslagbegrensers nodig hebt. De verkoper zei van niet, hij had ze ook niet. Hoe zit dit nu????
Ook heb ik bij BMW de rubberen opbergbakjes voor de middentunnel besteld en gelijk gevraagd hoe duur witte zijpinkers zijn. Totaal iets van €35,-

En dan nog een achter spoiler. Dit wordt denk ik óf een Cooper s spoiler óf een Aero spoiler. Welke vinden jullie mooier. En waar is een goedkope Aero spoiler te koop?
Owja, ik wil heel graag een wit dak, maar ''de rest'' nog (ben bezig met ompraten

Mijn vader denkt stickeren, als het dan niet bevalt kan het er zo weer af, alleen had hij een prijs opgevraagd en die kwam vplgens mij over €300,- voor Stickeren. Klopt dat zo ongeveer of is dat te veel???
Nu het aero pakket nog monteren. De achterbumper komt er nu niet gelijk onder aangezien we nog niet weten wat we met de uitlaat willen.

(Wordt tijd dat ik eens een Show your ride ga maken, want het mini virus heeft mij ook besmet, denk ik
)