Sven stelt zich voor 2e Update: grote update

Stel je hier even voor.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Grote update

21 apr 2008, 00:06

Nu ff een grote update.

Inmiddels ligt er een indi blue Aero kit op zolder :wink: (shakeit) :dansen :)) . Maar mijn ouders willen nog ff wachten met monteren tot het weer iets beter wordt. :? :?

Ook heb ik een mooi setje R95 :mrgreen: :mrgreen: Works velgen op de kop kunnen tikken en na heel lang zeuren en zeiken,(er begon al een laagje stof op te komen in garage :s ) mochten ze er van de week dan eindelijk onder. In een woord: Super. Er zitten wel runflat banden onder waardoor hij iets stugger is, maar ik vind het gewoon super strakke velgen, dus iets minder comfort voor veel meer de looks

Je ziet ze iets minder dan de s-spokes waardoor mijn ouders ook dachten van we proberen ze wel en als ze niet bevallen komen er toch s-spokes onder. Maar toen ze eronder zaten gelijk beide een rondje laten rijden en ze vonden het wel meevallen, dus ik hoop dat ze mogen blijven. :lol: :lol:

Gelijk een vraagje over deze velgen. In het Works foldertje staat dat je ook stuuruitslagbegrensers nodig hebt. De verkoper zei van niet, hij had ze ook niet. Hoe zit dit nu????

Ook heb ik bij BMW de rubberen opbergbakjes voor de middentunnel besteld en gelijk gevraagd hoe duur witte zijpinkers zijn. Totaal iets van €35,- :s :s ;dus dat ging niet door, voor twee glaasjes. Gelukkig bij een automaterialen zaak ze ook kunnen vinden voor €7,-. Die heb ik afgelopen week ook gemonteerd en moet zeggen dat het een goedkope mod is, welke een heel ander beeld van de auto geeft. Ik vind het in ieder geval een stuk mooier.

En dan nog een achter spoiler. Dit wordt denk ik óf een Cooper s spoiler óf een Aero spoiler. Welke vinden jullie mooier. En waar is een goedkope Aero spoiler te koop?

Owja, ik wil heel graag een wit dak, maar ''de rest'' nog (ben bezig met ompraten :mrgreen: :mrgreen: ) niet. Wat is beter/goedkoper. Spuiten of stickeren (icm panormadakje)??.
Mijn vader denkt stickeren, als het dan niet bevalt kan het er zo weer af, alleen had hij een prijs opgevraagd en die kwam vplgens mij over €300,- voor Stickeren. Klopt dat zo ongeveer of is dat te veel???

Nu het aero pakket nog monteren. De achterbumper komt er nu niet gelijk onder aangezien we nog niet weten wat we met de uitlaat willen. :cry: :oops: :?

(Wordt tijd dat ik eens een Show your ride ga maken, want het mini virus heeft mij ook besmet, denk ik :P :mrgreen: :mrgreen:)
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Grote update

21 apr 2008, 09:11

Sven schreef:
(Wordt tijd dat ik eens een Show your ride ga maken, want het mini virus heeft mij ook besmet, denk ik :P :mrgreen: :mrgreen:)
Inderdaad, foto's willen we zien!! :roll:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Re: Grote update

21 apr 2008, 12:49

Sven schreef:Inmiddels ligt er een indi blue Aero kit op zolder :wink: (shakeit) :dansen :)) . Maar mijn ouders willen nog ff wachten met monteren tot het weer iets beter wordt. :? :?
Het IS mooi weer.
Sven schreef:Gelijk een vraagje over deze velgen. In het Works foldertje staat dat je ook stuuruitslagbegrensers nodig hebt. De verkoper zei van niet, hij had ze ook niet. Hoe zit dit nu????
Heb je niet nodig.
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 apr 2008, 14:44

Klink goed Sven, ik ben ook wel benieuwd naar die MINI!
Laat maar zien! 8)
Lekker bezig!
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 apr 2008, 16:26

Het IS mooi weer
Dat vind ik dus ook..... Vandaag is het echt beter aan het worden. Nu moet het nog zo blijven.

Volgens mij heeft mijn vader nu wel een paar foto's op zijn pc staan.
Zal hem eens vragen.

Dus een stuuruitslagbegrenser is niet nodig. Maar waar dient dat voor dan? :? Dat de wielen niet aanlopen als je uiterst links of rechts draait???Dat is volgens mij niet het geval.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

+ een vraagje..

09 mei 2008, 13:58

Ik heb met dit mooie weer een vraagje:

Met deze warmte zet ik de auto vaak open, dus dak open en raampjes naar beneden. Nu wil ik de auto wel afsluiten, maar dan gaat steeds het alarm af.
Nu mijn vraag, kan ik de auto afsluiten met alles open, zonder alarm?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

09 mei 2008, 14:16

Met nog een keer op slot doen (dus NIET tussentijds weer open doen) is volgens mij de motion sensor in de cabine uitgeschakeld (en/of de tilt sensor). Even uitproberen zou ik zeggen.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2008, 14:25

OK thanks, ga het proberen als de MINI weer terug is :mrgreen:

Dus gewoon op slot drukken, met de afstandsbediening, en daarna nog een keer. Hopen dat het werkt, want om de 10 minuten het alarm uitzetten werkt ook niet :wink:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2008, 00:31

thanks Berthil

Heb het vanmiddag getest en volgens mij werkt het. Het alarm is in ieder geval niet meer afgegaan. 8) :wink:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2008, 00:58

Ja dat weet ik eigenlijk niet :oops: . Ik heb alles open gedaan (dak en ramen), vervolgens twee keer afsluiten en naar een tijdje als een idioot door de auto zwaaien :D. Bij normaal afsluiten ging ie bijna gelijk af, nu niet meer. Maar is nu alleen het interieur alarm eraf of het gehele alarm??? :? :?
Iemand die dat weet?? En hoe ik kan dat kan testen? Opkrikken ofzo??

Trouwens de foto's die mijn vader nog had waren totaal mislukt :s , helemaal overbelicht door op een verkeerde stand met de camera gemaakt. Zal kijken of ik eens nieuwe kan maken met een schone MINI. Wil wel mooie foto's showen natuurlijk en geen bagger :wink: .

De Mini is nu vrij vies, allemaal vliegjes en andere insecten die hem van iets te dicht bij wilden bekijken :roll: . Zal wel weer een klusje zijn om ze er weer af te poetsen :D
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 mei 2008, 22:21

Help eerste probleem SOS

Vandaag de MINI eens gewassen. Eerst afgespoten in zo'n wasbox en daarna thuis met de hand gewassen. Vervolgens de MINI van binnen stofgezogen.
Daar kwam ik toch een serieus probleem tegen. Ik heb de kofferbak stofgezogen en daarna onder het 'tapijt'ook ff kijken. Daar tref ik de bak met een laagje WATER aan. Blijkt er dus onder die 'mat' een laagje water te staan. LEKKAGE dus. Nu alles aan het drogen :? Gelijk alles eruit gehaald en kijken waar het weg komt, maar kan het niet vinden. :?
Is dit een bekend probleem. Waar kan het vandaan komen? Het gaat dus om een Mini One uit 2002 met Panoramadak. Iemand die dit weet???

Owja de Mini is wel weer mooi schoon geworden :wink: :lol:
MaVaEe
Koeien-teller

22 mei 2008, 22:25

Sven schreef:Help eerste probleem SOS

Vandaag de MINI eens gewassen. Eerst afgespoten in zo'n wasbox en daarna thuis met de hand gewassen. Vervolgens de MINI van binnen stofgezogen.
Daar kwam ik toch een serieus probleem tegen. Ik heb de kofferbak stofgezogen en daarna onder het 'tapijt'ook ff kijken. Daar tref ik de bak met een laagje WATER aan. Blijkt er dus onder die 'mat' een laagje water te staan. LEKKAGE dus. Nu alles aan het drogen :? Gelijk alles eruit gehaald en kijken waar het weg komt, maar kan het niet vinden. :?
Is dit een bekend probleem. Waar kan het vandaan komen? Het gaat dus om een Mini One uit 2002 met Panoramadak. Iemand die dit weet???

Owja de Mini is wel weer mooi schoon geworden :wink: :lol:
Heb ik ook gehad alleen stond bij mij dat bakje helemaal vol... ;)
Maargoed had ik de achterklep ook beter dicht moeten doen! :mrgreen:
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 mei 2008, 22:32

Ja in dat verdiepte bakje had ik ook veel water staan. Daar zit ook zo'n stop in. Die heb ik eruit gehaald en met sponzen de boel droog gemaakt.

Maar had je de klep open staan dan? Met wassen?? :s

Terug naar “Who are U?”