Ik heb op dit moment een innige mail relatie met Shelly Horvath van M7 Tuning.
Tijdens het monteren van de M7 Strutbrace kwam ik erachter dat de drie middenstukken niet goed op
elkaar aansluiten. Voor het effect van de M7 Strurbrace maakt dit niets uit, maar het oog wil per slot
van rekening ook wat. Het is een hoogwaardig product en het kost wat.
Wellicht dat er mensen zijn die zich hier niet aan storen, maar ik vind het gewoon erg slordig staan.
Ik heb onlangs wat foto's gemaakt en heb deze aan M7 verstuurd.
Foto van de rechterzijde:

Foto van de linkerzijde:

Foto gemonteerde strutbrace:

Dit is het antwoord wat ik van M7 ontving:
- Mattijs,
Again, our apologies for the fitment issue with the brace. We sell about 600 of these each year and this is truly the first time anyone here has seen this. We just looked at the photos and left side looked OK, overall shot was questionable and the right side we all said "what?!?".
I'm having production review the photos and will advise on the resolve. Bottom line--M7 stands behind all of our products and will make it right.
How is the CAI--did cleaning out the filter resolve the issues. Please let me know--we want everyone to be 100% happy with all of their M7 products and we will work hard to make sure that happens!
Thanks,
Shelly Horvath
M7 Tuning
+1 562 608 8123
[email protected]
www.m7tuning.com
mij dan een foto wilde toesturen.
Hieronder de foto's van AA-16V:

Deze foto's heb ik ook naar M7 gestuurd.
Mochten er meer leden zijn met dit probleem, stuur mij dan even een foto. Liefst met een wit papiertje met
horizontale lijnen onder de strutbrace. Op deze wijze is de afwijking beter te zien namelijk.
Ik hou jullie via dit topic op de hoogte van de vorderingen.
Uit de laatste mail van M7 maak ik op dat ze alles zullen oplossen, ik ben dus erg benieuwd!