Staat erg goed.

dat is effe balen NaatNathalie schreef:Zo weer ff een update van mijn kant. Helaas geen leuke nieuwe mod maar schade. Vanochtend bij de dealer erachter gekomen dat er gisteravond iemand tegen mijn auto is gereden, en natuurlijk geen briefje. Ik was gisteravond even bij mijn ouders een half uurtje en toen ik naar huis reed deed mijn auto al vreemd, als ik over een hobbeltje reed dan liep het wiel linksachter aan. Bij thuiskomst gelijk gekeken met een zaklamp maar niks te zien dus ik vanochtend maar gelijk naar de dealer gereden en wat bleek..........er is iemand tegenaan gereden![]()
![]()
het was gisteravond en vanochtend pikkedonker en heb niks gezien, dacht dat het de veer was ofzo. Ze zijn tegen de wielkast gereden en die is helemaal ingedeukt en drukte dus tegen mijn wiel aan en liep daardoor aan. Ze hebben geprobeerd het een beetje uit te deuken aangezien ik anders niet kon rijden. Volgende week staat ie de hele week bij de dealer in verband met het ratel-/dieselprobleem dus kijken ze hier ook gelijk naar maar pfff ik baal ontzettend. Waarom kunnen mensen niet gewoon uitkijken of op z`n minst niet ff een briefje erop plakken
![]()
![]()
Eigen risico van € 350,- dus dat is ook lekker......
Hey floris, ga je ook geen buitenlandse verzekering doen? Ik heb een eigen risico van 950 euro...florisvandam schreef:dat is effe balen NaatNathalie schreef:Zo weer ff een update van mijn kant. Helaas geen leuke nieuwe mod maar schade. Vanochtend bij de dealer erachter gekomen dat er gisteravond iemand tegen mijn auto is gereden, en natuurlijk geen briefje. Ik was gisteravond even bij mijn ouders een half uurtje en toen ik naar huis reed deed mijn auto al vreemd, als ik over een hobbeltje reed dan liep het wiel linksachter aan. Bij thuiskomst gelijk gekeken met een zaklamp maar niks te zien dus ik vanochtend maar gelijk naar de dealer gereden en wat bleek..........er is iemand tegenaan gereden![]()
![]()
het was gisteravond en vanochtend pikkedonker en heb niks gezien, dacht dat het de veer was ofzo. Ze zijn tegen de wielkast gereden en die is helemaal ingedeukt en drukte dus tegen mijn wiel aan en liep daardoor aan. Ze hebben geprobeerd het een beetje uit te deuken aangezien ik anders niet kon rijden. Volgende week staat ie de hele week bij de dealer in verband met het ratel-/dieselprobleem dus kijken ze hier ook gelijk naar maar pfff ik baal ontzettend. Waarom kunnen mensen niet gewoon uitkijken of op z`n minst niet ff een briefje erop plakken
![]()
![]()
Eigen risico van € 350,- dus dat is ook lekker......
en inderdaad er worden tegenwoordig geen briefjes meer neergelegd!!!
En 350 eigen risicovul jij eens heel snel het inventarisatie formulier in!!!!
![]()
gr.
floris
Onze sponsors