Naatje's ride back to basic, bijna klaar voor inruil....

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

20 mei 2008, 17:10

Ziet er goed uit zeg!!!
8)
Staat erg goed. 8)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mei 2008, 18:13

Jammie jammie!

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Ziet er lekker uit! :P
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mei 2008, 18:20

Ziet er goed uit Naat!!! :D:D
Hele dikke Challenge striping ;) Nu dat works bodypakket er nog op :D:D
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

20 mei 2008, 18:57

Echt een gave bak geworden. Echt goed bezig 8)
jbcola
Brugse zot

20 mei 2008, 19:12

Dik hoor! Nu nog velgjes? 8)
Ri
Rini

20 mei 2008, 21:05

Mooie vipers hoor.
Ik heb ook nog moeten wachten bij Youri, omdat het bij jou uitgelopen was.
Maar gezien het resultaat vond ik dat niet erg hoor. :klap haha.
Even gezellig gesproken met Maaij en MR.
Ik was er om 14:00 uur, dus je was waarschijnlijk net weg.

Ik hoop dat het goed blijft zitten in die ronding van de air-scoop.
Ik heb begrepen dat je dat perse wilde, maar lastig te realiseren was.

Er gave bak zo hoor :mrgreen:
J3r
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 mei 2008, 09:30

Je moet wel even met een emmertje sop naar de achterkant van je auto kijken.
Zit een mooi remspoor zag ik vanochtend. :wink:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 mei 2008, 10:20

Nice 8) de smurf is nu een stuk stoerder..
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 mei 2008, 10:35

ziet er zeker weer lekker uit Naat, nu nog een aero pakketje erop en dan is die helemaal klaar :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Der Abt
Be Mini
Be Mini

03 jun 2008, 11:52

Ziet er meteen stoerder uit.
Nice.
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

21 jan 2009, 11:27

Zo weer ff een update van mijn kant. Helaas geen leuke nieuwe mod maar schade. Vanochtend bij de dealer erachter gekomen dat er gisteravond iemand tegen mijn auto is gereden, en natuurlijk geen briefje. Ik was gisteravond even bij mijn ouders een half uurtje en toen ik naar huis reed deed mijn auto al vreemd, als ik over een hobbeltje reed dan liep het wiel linksachter aan. Bij thuiskomst gelijk gekeken met een zaklamp maar niks te zien dus ik vanochtend maar gelijk naar de dealer gereden en wat bleek..........er is iemand tegenaan gereden :evil: :evil: :evil: het was gisteravond en vanochtend pikkedonker en heb niks gezien, dacht dat het de veer was ofzo. Ze zijn tegen de wielkast gereden en die is helemaal ingedeukt en drukte dus tegen mijn wiel aan en liep daardoor aan. Ze hebben geprobeerd het een beetje uit te deuken aangezien ik anders niet kon rijden. Volgende week staat ie de hele week bij de dealer in verband met het ratel-/dieselprobleem dus kijken ze hier ook gelijk naar maar pfff ik baal ontzettend. Waarom kunnen mensen niet gewoon uitkijken of op z`n minst niet ff een briefje erop plakken :evil: :evil: :evil: Eigen risico van € 350,- dus dat is ook lekker......
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2009, 11:39

Hmm dat is echt balen :( .
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 jan 2009, 11:42

Nathalie schreef:Zo weer ff een update van mijn kant. Helaas geen leuke nieuwe mod maar schade. Vanochtend bij de dealer erachter gekomen dat er gisteravond iemand tegen mijn auto is gereden, en natuurlijk geen briefje. Ik was gisteravond even bij mijn ouders een half uurtje en toen ik naar huis reed deed mijn auto al vreemd, als ik over een hobbeltje reed dan liep het wiel linksachter aan. Bij thuiskomst gelijk gekeken met een zaklamp maar niks te zien dus ik vanochtend maar gelijk naar de dealer gereden en wat bleek..........er is iemand tegenaan gereden :evil: :evil: :evil: het was gisteravond en vanochtend pikkedonker en heb niks gezien, dacht dat het de veer was ofzo. Ze zijn tegen de wielkast gereden en die is helemaal ingedeukt en drukte dus tegen mijn wiel aan en liep daardoor aan. Ze hebben geprobeerd het een beetje uit te deuken aangezien ik anders niet kon rijden. Volgende week staat ie de hele week bij de dealer in verband met het ratel-/dieselprobleem dus kijken ze hier ook gelijk naar maar pfff ik baal ontzettend. Waarom kunnen mensen niet gewoon uitkijken of op z`n minst niet ff een briefje erop plakken :evil: :evil: :evil: Eigen risico van € 350,- dus dat is ook lekker......
dat is effe balen Naat :? en inderdaad er worden tegenwoordig geen briefjes meer neergelegd!!!

En 350 eigen risico :shock: vul jij eens heel snel het inventarisatie formulier in!!!! :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2009, 11:46

Pff nou lekker dan.... Die briefjes tijd is volgens mij over..... :?

Succes met alles! :wink:
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

21 jan 2009, 12:00

florisvandam schreef:
Nathalie schreef:Zo weer ff een update van mijn kant. Helaas geen leuke nieuwe mod maar schade. Vanochtend bij de dealer erachter gekomen dat er gisteravond iemand tegen mijn auto is gereden, en natuurlijk geen briefje. Ik was gisteravond even bij mijn ouders een half uurtje en toen ik naar huis reed deed mijn auto al vreemd, als ik over een hobbeltje reed dan liep het wiel linksachter aan. Bij thuiskomst gelijk gekeken met een zaklamp maar niks te zien dus ik vanochtend maar gelijk naar de dealer gereden en wat bleek..........er is iemand tegenaan gereden :evil: :evil: :evil: het was gisteravond en vanochtend pikkedonker en heb niks gezien, dacht dat het de veer was ofzo. Ze zijn tegen de wielkast gereden en die is helemaal ingedeukt en drukte dus tegen mijn wiel aan en liep daardoor aan. Ze hebben geprobeerd het een beetje uit te deuken aangezien ik anders niet kon rijden. Volgende week staat ie de hele week bij de dealer in verband met het ratel-/dieselprobleem dus kijken ze hier ook gelijk naar maar pfff ik baal ontzettend. Waarom kunnen mensen niet gewoon uitkijken of op z`n minst niet ff een briefje erop plakken :evil: :evil: :evil: Eigen risico van € 350,- dus dat is ook lekker......
dat is effe balen Naat :? en inderdaad er worden tegenwoordig geen briefjes meer neergelegd!!!

En 350 eigen risico :shock: vul jij eens heel snel het inventarisatie formulier in!!!! :wink:

gr.
floris
Hey floris, ga je ook geen buitenlandse verzekering doen? Ik heb een eigen risico van 950 euro...
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”